Met VTM moet je wel echt geluk met de commentatoren hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je kunt met elk willekeurig DPG-account (Algemeen Dagblad, NU.nl of een nieuwe aanmaken) inloggen en gratis kijken bij het Belgische VTM. VPN is niet nodig. En de apps werken ook prima als je even een losse apk installeert.
Wel een dikkere pensquote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij lijkt gek genoeg nog even oud als 10 jaar geleden voor mijn gevoel
Is Erik Clarys vandaag, dik in ordequote:Op donderdag 15 december 2022 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met VTM moet je wel echt geluk met de commentatoren hebben
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!quote:
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gratis streams zijn voor paupers.
Zin in bier nu.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!
Elke keer een tweede date met een meisje waarvan hij al weet dat het niets wordtquote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwzquote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.
Hier hoort een illustratie bij.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwz
Die dartsfans verzinnen anders de gekste outfits.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als er wel een hond zou zitten @:Mexicanobakker
Wat is dat nu weerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef The_Undertone het volgende:
Wordt een Red Wedding voor Robb
Wot, ik weet niet zellufquote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwz
Enter Rits de Boer tweetsquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.
Nope.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
GAme of Thrones niet gezien?
Hebben ze sluikreclame ofzo via het commentaar jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.
Hopelijk nog wel een thuischallengequote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas geen kutschimmelzalf-reclames. Wel een gemis.
Dat interesseert me allemaal weinig.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mickey gooit best leuk, amice.
Dat straalt ie niet uit….quote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nigel Mansell heeft er zin in
Ik weiger uit principe te betalen voor Max Verstappen aids.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gratis streams zijn voor paupers.
Toch heb je het gevoel dat je naar niks zit te kijkenquote:
Volgende ronde weer 80 gemiddeld.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Mansell in de break testen op doping.
Beetje zoals bij het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch heb je het gevoel dat je naar niks zit te kijken
Iedere morgen in de spiegel ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch heb je het gevoel dat je naar niks zit te kijken
Heb het idee dat de helft hier totaal niet kijktquote:Op donderdag 15 december 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Dat is een prima eerste set vrienden.
Zijn dat geen types voor jou neequote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje zoals bij het Nederlands Elftal.
Lijkt wel het WK voetbal.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het idee dat de helft hier totaal niet kijkt
Beetje 50/50 tv en laptop hier hoor.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het idee dat de helft hier totaal niet kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |