Ja, ik reageer daar dan ook op.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een SlechteWoordgrap denk ik
Daar is een leuk gifje vanquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lijkt een beetje op Darin Young vind je niet?
Het is echt belabberd. Het niveau dit wk is drama.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dat ik een 'leuke' pot heb uitgekozen om wel te kunnen kijken
We zijn welgeteld 1 sessie + 1,5 set onderwegquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt belabberd. Het niveau dit wk is drama.
Dit is blijvend.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We zijn welgeteld 1 sessie + 1,5 set onderweg
Dimi gaat depressief de finale halenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is blijvend.
Zul je zien dat Dimitri morgen weer tegen een plotseling schroeiende Robbie Sjon aanwandelt.
De rest kan er gewoon geen kut van inderdaad hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen Keane Barry heeft tot nu toe teleurgesteld.
Kalm aan, hij speelt tegen een fitte Neten in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Geen leuke rubriek, de afschuwelijke Alan Soutar die weer door het WK gaat glibberen met zijnm sub 90 gemiddelden.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet. Barney die van Young verliest en Young die grijnzend door het beeld loopt
Toffe vent, altijd aardig en vriendelijk, goeie praatjes voor de camera, goeie brandweerverhalen. Nee dan Djurmeen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Geen leuke rubriek, de afschuwelijke Alan Soutar die weer door het WK gaat glibberen met zijnm sub 90 gemiddelden.
Ik zie de nutteloze Gurney?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kalm aan, hij speelt tegen een fitte Neten in de volgende ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |