Géén hollandse avondquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef GwaiLow het volgende:
Poh. vandaag, morgen en overmorgen in totaal 24 wedstrijden waar geen enkele Nederlander in voorkomt
Maandag kan ik niet denk ik danquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maandag wel! Danny Jansen, Niels Zonneveld, Geert Nentjes en Danny van Trijp
Wat wil je horen?quote:
Wel goed dat Arjan meteen ingrijpt. Veel van die media bloedhonden gaan dan eerst nog even hun eigen itempje bij elkaar staan zuigen.quote:
Eens, alleen dat laatste gaat net wat te ver :p.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…
Ze praten er over alsof het hogere wiskunde is en bezeiken ons door 25 seconden achter te liggen qua beelden…. En dat dan ook nog eens zonder kut kerst reclames van de Jumbo of kutschimmelzalfgenot reclames. Zo zonde dit. Ik had het nooit durven denken maar ik verlang terug naar klootzak M. Maijer.
Ben die clown ook meer dan kotsbeu. Al drie jaar ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:30 schreef Szura het volgende:
Ach nee vandaag de altijd nutteloze op z’n paspoort terende flutdarter D Portela
Een beetje overdrijven maakt de zaak duidelijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:50 schreef bechirti het volgende:
[..]
Eens, alleen dat laatste gaat net wat te ver :p.
Dit is echt heerlijkquote:
quote:
Dit denken/hopen we ieder jaar weer tevergeefs.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
We schakelen in om mogelijk een glimp van de oude Lewis op te vangen
Mss ff Peter Manley vragen. Kujjelachejonge.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit denken/hopen we ieder jaar weer tevergeefs.
Kerstkransjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dubbelzoute drop voor de middagsessieNou jullie weer
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dubbelzoute drop voor de middagsessieNou jullie weer
We proberen hier in DRT een beetje professioneel over te komen...quote:
Jij bent al met jumbofrikandel speciaal XXL aan het gooien of zo?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
We proberen hier in DRT een beetje professioneel over te komen...
Ik trek de kipcorns zo uit de diepvriesquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
We proberen hier in DRT een beetje professioneel over te komen...
Hun vegetarische kroketten zijn ook fantastisch.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van die Mora vegetarische kipcorns. Je zou het niet zeggen maar die troep is verbazend goed binnen te houden.
Nou ik echt niet, ik zie hem het liefste helemaal niet meer. Vreselijke speler om naar te kijken vind ik dat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit denken/hopen we ieder jaar weer tevergeefs.
Er valt ook weinig te verpesten aan vegetarische kip, laat staan als het voor de frituurpan bestemd is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van die Mora vegetarische kipcorns. Je zou het niet zeggen maar die troep is verbazend goed binnen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |