Een nieuwe coronavariant + lockdown zou helpen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe moet Fok! dit omdraaien?
Ze naaien ons ALTIJD!quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dit is dan de middagsessie die ik mee kan pakken
Vorig jaar gaf het immer sympathieke OMT ons gewoon vrij om deze potjes mee te pakken.
Weet ik niet precies maar vorig jaar waren we op dit punt bij topic 15.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is het top[icrcord eigenlijk?
Ah ja mooi klusje voor iemand om even de schema's erbij terug te zoeken van de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar vorig jaar waren we op dit punt bij topic 15.
Darten niet bij Viaplay zou ook helpen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een nieuwe coronavariant + lockdown zou helpen.
Au.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar vorig jaar waren we op dit punt bij topic 15.
180 hebben we in ieder geval al eens geredquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is het top[icrcord eigenlijk?
Het FOK! OMT moet ingrijpen @Molo @Zipportal @Oliver23 @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dit is dan de middagsessie die ik mee kan pakken
Vorig jaar gaf het immer sympathieke OMT ons gewoon vrij om deze potjes mee te pakken.
Ik zal even een spoedberaad beleggenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het FOK! OMT moet ingrijpen @:molo @:zipportal @:oliver23 @:Lenny_Leonard
Vanaf 15.15 uur geldt in dit hele land de lockdown weerquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal even een spoedberaad beleggen
BRB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |