Kerstkransjes, lekker! En wel irritant zeg van die hoofdpijn. Waar komt het dan door dat de holtes steeds dicht gaan zitten?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet echt veel. Ik heb nog steeds hoofdpijn als ik actieve dingen doe. Het vervelende is dus dat mijn holtes telkens weer dicht gaan zitten waardoor ik weer hoofdpijn krijg. Als ik neusspray neem is het tijdelijk minder, maar ik mag nu eigenlijk niet meer veel langer neusspray nemen
.
Dus ik hou het bij korte en lichte huishoudelijke klusjes. Ik heb net even de maten opgemeten voor het gordijn dat we voor de voordeur willen hangen (extra isolatie) en ik draai het reinigingsprogramma van de wasmachine. En thuis koffiedrinken met eenkerstkransje
zometeen
Geniet lekker van dat kerstkransje danquote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet echt veel. Ik heb nog steeds hoofdpijn als ik actieve dingen doe. Het vervelende is dus dat mijn holtes telkens weer dicht gaan zitten waardoor ik weer hoofdpijn krijg. Als ik neusspray neem is het tijdelijk minder, maar ik mag nu eigenlijk niet meer veel langer neusspray nemen
.
Dus ik hou het bij korte en lichte huishoudelijke klusjes. Ik heb net even de maten opgemeten voor het gordijn dat we voor de voordeur willen hangen (extra isolatie) en ik draai het reinigingsprogramma van de wasmachine. En thuis koffiedrinken met eenkerstkransje
zometeen
Door mijn nimmer aflatende productie van snot en slijm verwacht ikquote:Op donderdag 15 december 2022 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kerstkransjes, lekker! En wel irritant zeg van die hoofdpijn. Waar komt het dan door dat de holtes steeds dicht gaan zitten?
Thnx. Hij was erg lekker. Zo eentje met van die hele fijne suiker eropquote:Op donderdag 15 december 2022 14:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geniet lekker van dat kerstkransje dan
Strani Baasquote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Een hele goede donderdag beste mensen!
Wij willen jou ook, Beer!quote:Op donderdag 15 december 2022 14:14 schreef ijs_beer het volgende:
AHAL I WANT FOR KRISMUS IS JOEHHOEEEHEEEEE
Dat eerste woord is 1 verplaatst streepje af van een heel andere betekenis.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:14 schreef ijs_beer het volgende:
AHAL I WANT FOR KRISMUS IS JOEHHOEEEHEEEEE
Met twee streepjes kom ik nog wel ergens.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat eerste woord is 1 verplaatst streepje af van een heel andere betekenis.
Wil je ook niet kennen.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik nog nooit van Goldband heb gehoord?
Daarom word ik een beetje moe van ze.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Niets mis met Goldband, hoor, beetje overhyped wel, maar verder leuk, typisch zo'n act die live extra goed uit de verf komt volgens mij
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Goldband met Noodgeval is de hoogste nieuwe binnenkomer in de top 2000![]()
Kom nou toch. Wat is dat met die Goldband-hype?
Zo’n bandje dat eigenlijk 40 jaar te laat is om op hypetrein van Doe Maar, Kadanz, Toontje Lager, Jazzpolitie, enz. te springen. Maar hoewel 55 een 5 te weinig is voor hun positie van binnenkomst is er verder niets mis mee.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Niets mis met Goldband, hoor, beetje overhyped wel, maar verder leuk, typisch zo'n act die live extra goed uit de verf komt volgens mij
Voilà, dat is nog eens een succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevoeging: Dat heb jij gedaan is met 1088 plaatsen gestegen. Van 1298 naar 210. Toch knap gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Leave the door open van Silk Sonic is de grootste stijger. Glijden met een hoofdletter G.
Ik had serieus Meau met Dat heb jij gedaan verwacht.
Wie welquote:Op donderdag 15 december 2022 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is glad buiten. Ik houd niet van ijzel.
Autoschadeherstelbedrijf Van Lunteren uit Barneveld schijnt nooit zo'n moeite te hebben met ijzel.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Autoschadeherstelbedrijf Van Lunteren uit Barneveld schijnt nooit zo'n moeite te hebben met ijzel.
Goed. De wond op mijn buik heelt snel. Ik schrok afgelopen woensdag dat hij vrij snel kleiner is geworden.quote:
dat klinkt positiefquote:Op vrijdag 16 december 2022 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed. De wond op mijn buik heelt snel. Ik schrok afgelopen woensdag dat hij vrij snel kleiner is geworden.
Nu nog herstellen en rusten enzo. Volgende maand beginnen met een paar uurtjes werken.
uhu, maar ik zal vandaag de poli van het ziekenhuis bellen. Ik zou binnenkort een afspraak hebben, maar ik heb geen afspraakbevestiging gekregen. Het leuke is dat ik de vorige keer op de poli was, dat er nog een mevrouw was met dezelfde achternaam. Dus ik ben bang dat weer een fout is gemaakt door mij en die mevrouw door elkaar te halen.quote:
Oh handig is dat zeg. “Goedemorgen mevrouw we gaan eens kijken naar uw klompvoet.”quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu, maar ik zal vandaag de poli van het ziekenhuis bellen. Ik zou binnenkort een afspraak hebben, maar ik heb geen afspraakbevestiging gekregen. Het leuke is dat ik de vorige keer op de poli was, dat er nog een mevrouw was met dezelfde achternaam. Dus ik ben bang dat weer een fout is gemaakt door mij en die mevrouw door elkaar te halen.
Het zijn niet per se de beste zangers, en plekje 55 in de top 2000 is wel heel erg overdreven, maar ik vind zelf niks mis met Goldband.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
altijd een uitdaging, ziekenhuizenquote:Op vrijdag 16 december 2022 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu, maar ik zal vandaag de poli van het ziekenhuis bellen. Ik zou binnenkort een afspraak hebben, maar ik heb geen afspraakbevestiging gekregen. Het leuke is dat ik de vorige keer op de poli was, dat er nog een mevrouw was met dezelfde achternaam. Dus ik ben bang dat weer een fout is gemaakt door mij en die mevrouw door elkaar te halen.
Alleen deze afspraak en een afspraak voor check-up chronische ziekte die ik heb. De afspraak voor chronische ziekte hebben we met een half jaar vervroegd, omdat de chronische ziekte zit waar ik laatst aan ben geopereerd. Normaal heb ik 1x in het jaar een afspraak daarvoor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh handig is dat zeg. “Goedemorgen mevrouw we gaan eens kijken naar uw klompvoet.”
Maar zonder gekkigheid, ik hoop dat dingen eindelijk eens in wat rustiger vaarwater komen voor je, met al die opnames en onderzoeken. Het lijkt de goede kant op te gaan als ik het zo lees, dat is mooi!
Ik vind het eerlijk gezegd ook verfrissend dat er momenteel vaak naar die ‘80s sound wordt gegrepen en dat het succesvol is en dat jongeren ook wat anders luisteren dan die mompelrap.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zijn niet per se de beste zangers, en plekje 55 in de top 2000 is wel heel erg overdreven, maar ik vind zelf niks mis met Goldband.
(Noodgeval tijdens het uitgaan is dan ook heel leuk, iedereen gaat helemaal los)
Plek 55 is veel te hoog. Plek 1818 is goed genoeg voor ze. Ik had ze liever niet in de top2000 zien staan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zijn niet per se de beste zangers, en plekje 55 in de top 2000 is wel heel erg overdreven, maar ik vind zelf niks mis met Goldband.
(Noodgeval tijdens het uitgaan is dan ook heel leuk, iedereen gaat helemaal los)
Wie heeft er op Ja gestemd?quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:46 schreef molloot200 het volgende:
Lekker devisive onderwerp wel trouwens
[poll=4788]
RIP vissenquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-vliegen-door-hotel
Grote ijsbaan in de straten van Berlijn
Rustig aan Billie. Het is nog ochtend. Vanmiddag gaan we wel ruzie zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
DudeWil je ruzie? Niets mis met Goldband, leuke band, lekker springen en gewoon genieten.
Wat een mening wel niet kan veroorzakenquote:Op vrijdag 16 december 2022 07:46 schreef molloot200 het volgende:
Lekker devisive onderwerp wel trouwens
[poll=4788]
Rellenquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rustig aan Billie. Het is nog ochtend. Vanmiddag gaan we wel ruzie zoeken.
Damn die hebben nog geluk gehad dat dit niet overdag gebeurdequote:Op vrijdag 16 december 2022 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-vliegen-door-hotel
Grote ijsbaan in de straten van Berlijn
Terwijl je juist je hoeft koel moet houdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn hoofd is heel warm en de rest van het lichaam heeft het koud.
Cornelia is zo te gast om 12:00, meestal doen ze ook 3 live nummers als ze langskomen.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:43 schreef Evenstar het volgende:
Voor de liefhebber ...
Musikhjälpen (Zweedse Serious Request) heeft een veilingitem voor Melodifestivalen finale in Stockholm.
2 tickets voor de finale
2 tickets voor de after-party
2 backstage passes voor de finale
Het is geen echte "veiling" zoals bij Serious Request, maar meer een soort van loterij. Je maakt al kans op de tickets als je 50kr (nog geen ¤5) overmaakt.
https://bossan.musikhjalp(...)n-till-mello-finalen
Ik wil er best bij komen zitten, maar ik heb nog niet zo'n honger.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zit voor het eerst alleen in een lunchroom en ergens is het wel wat spannend
In het pre-smartphone tijdperk was dat soms ook echt wel wat ongemakkelijk/saai. Tegenwoordig kan je je in elk geval makkelijker vermaken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zit voor het eerst alleen in een lunchroom en ergens is het wel wat spannend
Ze is nu aan het zingen iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Cornelia is zo te gast om 12:00, meestal doen ze ook 3 live nummers als ze langskomen.
Live te volgen via https://www.svtplay.se/
Dat is ook zo. En waarschijnlijk niemand die het raar vindtquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het pre-smartphone tijdperk was dat soms ook echt wel wat ongemakkelijk/saai. Tegenwoordig kan je je in elk geval makkelijker vermaken.
Ok, het is inmiddels geen ochtend meer. Hoe laat begint het rellen ongeveer?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerst even wakker worden en mijn thee opdrinken. Ik ben al geen ochtendmens.
Mag toch hopen dat het spannender wordt dan Canadese rellenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is inmiddels geen ochtend meer. Hoe laat begint het rellen ongeveer?
Dan weet ik een beetje hoe lang ik nog heb om een aubergine te zoeken en de prullenbak rechtop te zetten.
Nee, zelf zou je het ook niet raar vinden toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En waarschijnlijk niemand die het raar vindt
Oei, als het maar niet té wild wordt, straks valt de kerstboom nog om.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het spannender wordt dan Canadese rellen
Ik heb nu pauze. Even mijn tosti opetenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is inmiddels geen ochtend meer. Hoe laat begint het rellen ongeveer?
Dan weet ik een beetje hoe lang ik nog heb om een aubergine te zoeken en de prullenbak rechtop te zetten.
Dus je bent viesdik aan het wordenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu pauze. Even mijn tosti opeten
*schenkt nog wat thee in
Het is vrijdagmiddag. Ik mag een vrijmibo voor mezelf houdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je bent viesdik aan het worden
Gaat straks zelf frikandelbroodje opwarmen in de magnetron
Het is weekendquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag. Ik mag een vrijmibo voor mezelf houden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu pauze. Even mijn tosti opeten
*schenkt nog wat thee in
En je kan in ieder geval niet anti-sociaal zijn met je telefoon in je eentjequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het pre-smartphone tijdperk was dat soms ook echt wel wat ongemakkelijk/saai. Tegenwoordig kan je je in elk geval makkelijker vermaken.
Beterschap.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb lichte verhoging, dus ik ben terug in bed gekropen.
Westrik?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:18 schreef zorro28 het volgende:
Er zit hier al de hele dag een merel van het vogelvoer te eten. #viesdik
Kan niet beter gelijk doorgaan naar Groningen voor de druktequote:Op vrijdag 16 december 2022 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
Het was zo druk in Roden dat m'n moeder en ik besloten hebben morgen het nog drukkere Assen in te gaan.
Die heeft tegenwoordig niet zoveel meer te doen, dus het is niet uit te sluiten.quote:
Omg we beginnen weer!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Een reminder morgen is de eerste NSF van het seizoen in Oekraine, het begint al om 16 uur onze tijd morgen. Van het weekend worden de nummers van Roemenië en Spanje @:Strani bekend gemaakt. Volgende week is het maandag tot met donderdag NSF in Albanie.
JESF was een voorproefje, maar nu zijn we los!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omg we beginnen weer!!
[ afbeelding ]
Betekent dat we geen leven meer hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Een reminder morgen is de eerste NSF van het seizoen in Oekraine, het begint al om 16 uur onze tijd morgen. Van het weekend worden de nummers van Roemenië en Spanje @:Strani bekend gemaakt. Volgende week is het maandag tot met donderdag NSF in Albanie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |