Nopequote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog vallende sterren gezien gisteren?
Sterkte!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Paracetamol genomen vanwege zeurende pijn in rechterzij![]()
Hopelijk gaat de pijn over
[..]
Nope
Ik had dit niet in januari moeten lezenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Als je nog een iets deprimerends wilt lezen: het leven in een zogenaamd 'Coffin Home' in Hongkong. https://www.theguardian.c(...)homes-horror-my-week
Het duurde voor mij ook even voor ik er achter was.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik herken de melodie, maar bij welke hit het is, heb ik geen idee.
Het zou een Spaans nummer kunnen zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Uit de fascinerende wereld der k-pop: wie herkent de beat/melodie in het refrein, die overduidelijk is gebaseerd of gewoon gekopieerd van een vrij grote hit uit 2010?
Bah, hopelijk gaat het gauw weer beter!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Paracetamol genomen vanwege zeurende pijn in rechterzij![]()
Hopelijk gaat de pijn over
[..]
Nope
Ik heb hem nog nietquote:Op donderdag 15 december 2022 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Uit de fascinerende wereld der k-pop: wie herkent de beat/melodie in het refrein, die overduidelijk is gebaseerd of gewoon gekopieerd van een vrij grote hit uit 2010?
Nee, zondag om 16.00 uur weerquote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog vallende sterren gezien gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Het vond het al wel koud vandaag. Maar dat het min 50 is.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Weeronline overdreef vanmorgen wel een beetje
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie dat er later zelfs -70 stondquote:Op donderdag 15 december 2022 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het vond het al wel koud vandaag. Maar dat het min 50 is.
quote:Op donderdag 15 december 2022 10:56 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 is hetHeel goed! Van Taio Cruz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Hebben al die ontelbare keren dat ik naar hitzone cd's heb geluisterd, toch nog nut gehad in mijn levenquote:
Ja, daar is niet tegen te stoken. Logisch dat het ook binnen koud is.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat er later zelfs -70 stond
Ah, dat geeft me jeugdsentiment. M'n vader nam die CD's altijd mee vanuit z'n werk (die werden in het zwembad altijd gedraaid), en daar werd dan een kopie van gebrand zodat ik ze ook had.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben al die ontelbare keren dat ik naar hitzone cd's heb geluisterd, toch nog nut gehad in mijn leven
Ik heb net een tosti gemaaktquote:Op donderdag 15 december 2022 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks frikandelbroodje als lunch
Ook lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Een hele goede donderdag beste mensen!
Insgelijks!quote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Een hele goede donderdag beste mensen!
Nou, ik rond nu net zo'n beetje een werkdingetje af en dan eens wat eten en in het dorp een koffie halen. En bij jou?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Insgelijks!
Wat staat er op de planning vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |