In het pre-smartphone tijdperk was dat soms ook echt wel wat ongemakkelijk/saai. Tegenwoordig kan je je in elk geval makkelijker vermaken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zit voor het eerst alleen in een lunchroom en ergens is het wel wat spannend
Ze is nu aan het zingen iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Cornelia is zo te gast om 12:00, meestal doen ze ook 3 live nummers als ze langskomen.
Live te volgen via https://www.svtplay.se/
Dat is ook zo. En waarschijnlijk niemand die het raar vindtquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het pre-smartphone tijdperk was dat soms ook echt wel wat ongemakkelijk/saai. Tegenwoordig kan je je in elk geval makkelijker vermaken.
Ok, het is inmiddels geen ochtend meer. Hoe laat begint het rellen ongeveer?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerst even wakker worden en mijn thee opdrinken. Ik ben al geen ochtendmens.
Mag toch hopen dat het spannender wordt dan Canadese rellenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is inmiddels geen ochtend meer. Hoe laat begint het rellen ongeveer?
Dan weet ik een beetje hoe lang ik nog heb om een aubergine te zoeken en de prullenbak rechtop te zetten.
Nee, zelf zou je het ook niet raar vinden toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En waarschijnlijk niemand die het raar vindt
Oei, als het maar niet té wild wordt, straks valt de kerstboom nog om.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het spannender wordt dan Canadese rellen
Ik heb nu pauze. Even mijn tosti opetenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is inmiddels geen ochtend meer. Hoe laat begint het rellen ongeveer?
Dan weet ik een beetje hoe lang ik nog heb om een aubergine te zoeken en de prullenbak rechtop te zetten.
Dus je bent viesdik aan het wordenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu pauze. Even mijn tosti opeten
*schenkt nog wat thee in
Het is vrijdagmiddag. Ik mag een vrijmibo voor mezelf houdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je bent viesdik aan het worden
Gaat straks zelf frikandelbroodje opwarmen in de magnetron
Het is weekendquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag. Ik mag een vrijmibo voor mezelf houden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu pauze. Even mijn tosti opeten
*schenkt nog wat thee in
En je kan in ieder geval niet anti-sociaal zijn met je telefoon in je eentjequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het pre-smartphone tijdperk was dat soms ook echt wel wat ongemakkelijk/saai. Tegenwoordig kan je je in elk geval makkelijker vermaken.
Beterschap.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb lichte verhoging, dus ik ben terug in bed gekropen.
Westrik?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:18 schreef zorro28 het volgende:
Er zit hier al de hele dag een merel van het vogelvoer te eten. #viesdik
Kan niet beter gelijk doorgaan naar Groningen voor de druktequote:Op vrijdag 16 december 2022 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
Het was zo druk in Roden dat m'n moeder en ik besloten hebben morgen het nog drukkere Assen in te gaan.
Die heeft tegenwoordig niet zoveel meer te doen, dus het is niet uit te sluiten.quote:
Omg we beginnen weer!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Een reminder morgen is de eerste NSF van het seizoen in Oekraine, het begint al om 16 uur onze tijd morgen. Van het weekend worden de nummers van Roemenië en Spanje @:Strani bekend gemaakt. Volgende week is het maandag tot met donderdag NSF in Albanie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |