Niet echt veel. Ik heb nog steeds hoofdpijn als ik actieve dingen doequote:Op donderdag 15 december 2022 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik rond nu net zo'n beetje een werkdingetje af en dan eens wat eten en in het dorp een koffie halen. En bij jou?
Kerstkransjes, lekker! En wel irritant zeg van die hoofdpijn. Waar komt het dan door dat de holtes steeds dicht gaan zitten?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet echt veel. Ik heb nog steeds hoofdpijn als ik actieve dingen doe. Het vervelende is dus dat mijn holtes telkens weer dicht gaan zitten waardoor ik weer hoofdpijn krijg. Als ik neusspray neem is het tijdelijk minder, maar ik mag nu eigenlijk niet meer veel langer neusspray nemen
.
Dus ik hou het bij korte en lichte huishoudelijke klusjes. Ik heb net even de maten opgemeten voor het gordijn dat we voor de voordeur willen hangen (extra isolatie) en ik draai het reinigingsprogramma van de wasmachine. En thuis koffiedrinken met eenkerstkransje
zometeen
Geniet lekker van dat kerstkransje danquote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet echt veel. Ik heb nog steeds hoofdpijn als ik actieve dingen doe. Het vervelende is dus dat mijn holtes telkens weer dicht gaan zitten waardoor ik weer hoofdpijn krijg. Als ik neusspray neem is het tijdelijk minder, maar ik mag nu eigenlijk niet meer veel langer neusspray nemen
.
Dus ik hou het bij korte en lichte huishoudelijke klusjes. Ik heb net even de maten opgemeten voor het gordijn dat we voor de voordeur willen hangen (extra isolatie) en ik draai het reinigingsprogramma van de wasmachine. En thuis koffiedrinken met eenkerstkransje
zometeen
Door mijn nimmer aflatende productie van snot en slijm verwacht ikquote:Op donderdag 15 december 2022 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kerstkransjes, lekker! En wel irritant zeg van die hoofdpijn. Waar komt het dan door dat de holtes steeds dicht gaan zitten?
Thnx. Hij was erg lekker. Zo eentje met van die hele fijne suiker eropquote:Op donderdag 15 december 2022 14:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geniet lekker van dat kerstkransje dan
Strani Baasquote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Een hele goede donderdag beste mensen!
Wij willen jou ook, Beer!quote:Op donderdag 15 december 2022 14:14 schreef ijs_beer het volgende:
AHAL I WANT FOR KRISMUS IS JOEHHOEEEHEEEEE
Dat eerste woord is 1 verplaatst streepje af van een heel andere betekenis.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:14 schreef ijs_beer het volgende:
AHAL I WANT FOR KRISMUS IS JOEHHOEEEHEEEEE
Met twee streepjes kom ik nog wel ergens.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat eerste woord is 1 verplaatst streepje af van een heel andere betekenis.
Wil je ook niet kennen.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik nog nooit van Goldband heb gehoord?
Daarom word ik een beetje moe van ze.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Niets mis met Goldband, hoor, beetje overhyped wel, maar verder leuk, typisch zo'n act die live extra goed uit de verf komt volgens mij
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Goldband met Noodgeval is de hoogste nieuwe binnenkomer in de top 2000![]()
Kom nou toch. Wat is dat met die Goldband-hype?
Zo’n bandje dat eigenlijk 40 jaar te laat is om op hypetrein van Doe Maar, Kadanz, Toontje Lager, Jazzpolitie, enz. te springen. Maar hoewel 55 een 5 te weinig is voor hun positie van binnenkomst is er verder niets mis mee.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Niets mis met Goldband, hoor, beetje overhyped wel, maar verder leuk, typisch zo'n act die live extra goed uit de verf komt volgens mij
Voilā, dat is nog eens een succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |