SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ afbeelding ]![]()
![]()
De dag is nog niet omquote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.![]()
![]()
Wat een anticlimax, hoopt men op een huwelijksaankondiging met Dre komt er een liefdesverklaring aan een hondhoewel er daar niet zo heel veel verschil in zit.
![]()
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Gelooft er hier iemand dat die hond vandaag echt jarig was?
Edit…
https://www.story.nl/show(...)erjaardag-hond-dunya
Wel dus. Wat idioot.![]()
Dat komt elk jaar terug hoor? Er bestaat zelfs een kinderboek over dat beestquote:Op maandag 12 december 2022 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Gelooft er hier iemand dat die hond vandaag echt jarig was?
Edit…
https://www.story.nl/show(...)erjaardag-hond-dunya
Wel dus. Wat idioot.![]()
De doden melken ze nog goed uit in die familie.quote:Op maandag 12 december 2022 18:34 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat komt elk jaar terug hoor? Er bestaat zelfs een kinderboek over dat beest
Waar is Rachel trouwens? Is die opgenomen of zit ze in Spanje?![]()
Of opgenomen of gewoon thuis met Jaqueline?quote:Op maandag 12 december 2022 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De doden melken ze nog goed uit in die familie.
Waar is Rachel trouwens? Is die opgenomen of zit ze in Spanje?
Maar als ze zelf niet thuis is, dan kan dat ook verklaren waarom André elders verblijft, want die kan niet alleen zijn, behalve in Amerika ofzo.
Ze post niets, maar verwijdert wel mensen van IG, dus ergens met een internetverbinding.![]()
Misschien verblijft ze in haar sapkar in Amstelveen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Of opgenomen of gewoon thuis met Jaqueline?
Maar als ze zelf niet thuis is, dan kan dat ook verklaren waarom André elders verblijft, want die kan niet alleen zijn, behalve in Amerika ofzo.
Ze post niets, maar verwijdert wel mensen van IG, dus ergens met een internetverbinding.![]()
Niks gebeurd vandaag. Waar vind ik de nazorg?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Helemaal niks gebeurd en zelfs geen nazorg.quote:Op maandag 12 december 2022 22:27 schreef Andromache het volgende:
Niks gebeurd vandaag. Waar vind ik de nazorg?
Op zoek naar Rachel dan maar morgen… Rox happy, André happy, Monique druk met haar volle maan stenen, Saartje met haar kerstbomen. Ik ga voor de eindejaarsknal van Rachel.![]()
Korrelatie.nlquote:Op maandag 12 december 2022 22:27 schreef Andromache het volgende:
Niks gebeurd vandaag. Waar vind ik de nazorg?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer?
Ik word oud, kan het allemaal niet meer volgen...
Te koop bij Bol. tweedehands voor maar 59,99.![]()
![]()
Oh oke! Had ik weer even gemist..quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
In een vuurpijl?quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helemaal niks gebeurd en zelfs geen nazorg.
Ik ga voor de eindejaarsknal van Rachel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Wat is ditquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
https://www.mediacourant.(...)team-van-schrijvers/
Wat een vervelende vent is die Bram, geen wonder dat André hem niet persoonlijk durft te spreken. Meneer liep dagen te schelden en te tieren.![]()
Die gast gedraagt zich als een jaloers gedumpt wijf.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:47 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.mediacourant.(...)team-van-schrijvers/
Wat een vervelende vent is die Bram, geen wonder dat André hem niet persoonlijk durft te spreken. Meneer liep dagen te schelden en te tieren.![]()
Hij is zijn melkkoe kwijt, denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Die gast gedraagt zich als een jaloers gedumpt wijf.![]()
🍸🍸🍸🍸🍸quote:Op woensdag 14 december 2022 05:52 schreef quirina het volgende:
Misschien kan hij wat teksten schrijven voor Tien Martini’s.
![]()
🍸🍸🍸🍸🍸![]()
quote:Op woensdag 14 december 2022 05:52 schreef quirina het volgende:
Misschien kan hij wat teksten schrijven voor Tien Martini’s.![]()
![]()
Waarom loopt Mediacourant zo achter Yvonne aan?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:21 schreef JourneyBlue het volgende:
Uhm dat interview in Weekend is van vorige week?
[ afbeelding ]![]()
Woensdag Story dag, en nog steeds geen enkel artikel verschenen van het Hazeskamp van hun grootste fan, Guido.
Bijzonder.![]()
Misschien is het wel uit tussen het veenlijk en haar bediendequote:Op woensdag 14 december 2022 12:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Woensdag Story dag, en nog steeds geen enkel artikel verschenen van het Hazeskamp van hun grootste fan, Guido.
Bijzonder.![]()
![]()
Je zou het bijna denken, ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien is het wel uit tussen het veenlijk en haar bediende![]()
Innercircle![]()
Op zich heel lief bedoeld van die jas en sjaal, maar zo'n persoon kan zich aardig opgelaten voelen. Beter geef je gewoon niks denk ik.![]()
Ik scrolde van onder naar boven en wist dat jij dit was.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat 'ze wilt' ook. Wat een tokkietaal.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Kijken of ze dat vrouwtje nog zo lief vind als ze haar zakken rolt tijdens het overhandigen van die jas.![]()
Me stokpaartjuhquote:Op woensdag 14 december 2022 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en wist dat jij dit was.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Van al die ellende in die boom kan ze wel 5 jassen voor oude vrouwtjes kopen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het toch![]()
Mijn moeder is ooit gerold door Roemeensen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijken of ze dat vrouwtje nog zo lief vind als ze haar zakken rolt tijdens het overhandigen van die jas.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
De boom is gesponsord en kopen??? Ik denk, net als Bep, dat ze old Kruidvat stockquote:Op woensdag 14 december 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Van al die ellende in die boom kan ze wel 5 jassen voor oude vrouwtjes kopen.
dumpt bij het daklozen-krant-verkoopster-tjuh "deze week" (waarschijnlijk wacht ze - voor maximum effect en dankbaarheid - tot het echt koud is).![]()
Ik zou weleens een spontane foto van Monique willen zien. Elke foto die ik van haar zie ziet er zo gemaakt uit.![]()
Klopt. De ergsten vind ik als mensen zo gemaakt naar elkaar lachen, zogenaamd een spontane foto, wat hebben wij het leukquote:Op woensdag 14 december 2022 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou weleens een spontane foto van Monique willen zien. Elke foto die ik van haar zie ziet er zo gemaakt uit.![]()
Wat een luxe idd, je huis en boom laten versieren, ik ben benieuwd wat dat grapje kost als je het niet voor de clicks cadeau krijgt.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Van al die ellende in die boom kan ze wel 5 jassen voor oude vrouwtjes kopen.
Maar ik snap nu wel hoe de Sarah's en Amandas van deze wereld aan een instant perfect kersthuis komen.![]()
Dat ouwe vrouwtjequote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het toch
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Silvie tuigt hem in mantelpakje en op hoge hakken op.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een luxe idd, je huis en boom laten versieren, ik ben benieuwd wat dat grapje kost als je het niet voor de clicks cadeau krijgt.
Maar ik snap nu wel hoe de Sarah's en Amandas van deze wereld aan een instant perfect kersthuis komen.
Zonder hakken kan ze niet bij de piekquote:Op woensdag 14 december 2022 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvie tuigt hem in mantelpakje en op hoge hakken op.Iedereen is een kutlultrut
Zonder haar hoge hakken is het ook geen echte liefde.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder hakken kan ze niet bij de piek
Sylvie is Sylvie. De Full Monty.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder haar hoge hakken is het ook geen echte liefde.
Monique.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Rijk de Gooyer is het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder haar hoge hakken is het ook geen echte liefde.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sarah heeft haar eigen bomen opgetuigd, ze was hier een week druk mee. Haar spullen heeft ze gekocht in Scheveningen bij de Christmas Shop. Wat een onzin verhaal weer.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een luxe idd, je huis en boom laten versieren, ik ben benieuwd wat dat grapje kost als je het niet voor de clicks cadeau krijgt.
Maar ik snap nu wel hoe de Sarah's en Amandas van deze wereld aan een instant perfect kersthuis komen.![]()
Monique van der Ven is ook al verbouwd en niet meer herkenbaar.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijk de Gooyer is het daar niet mee eens.
Kijk mij toch eens deugen beste mensen. Kijk dan!quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het tochAlius aliud dicit![]()
Verkopen die jassen en dassen van Mo een beetje bij de Kruidvat?
Edit:
https://www.kruidvat.nl/monique-westenberg-bomberjas/p/5711266
Reviews zijn niet echt super zeg maar.
[ Bericht 35% gewijzigd door quirina op 14-12-2022 21:31:20 ]![]()
Is het jullie ook opgevallen dat ze in die reviews de sterren optellen. Die mensen geven een 1. 2x, maken ze 2 sterren van. Maar eigenlijk krijgt ze maar 1 ster voor die ruk jas zonder zakken en die veelste wijd valtquote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Edit:
Reviews zijn niet echt super zeg maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In die jas staat het zielige vrouwtje alsnog te blauwbekken. Sommige jassen hebben maar 1 knoop, last van zakkend dons of zijn te dun om als echte winterjas door te kunnen gaan.![]()
Heeft Rachel deze slijmrochel doorgegeven via Instagram aan de tattooboer?quote:
Ik snap nu wel waarom André zo graag in Amerika is. Daar vinden ze alles en iedereen AWESOME, GREAT, and OHH myGOWWD!! Hij vertelt daar iedereen dat hij in the united states of the Netherlands wereldberoemd is en iedereen hangt aan zijn lippen ballen. Niet wetende wat een volslagen idioot hij is.![]()
![]()
Het is ook nog eens geen bomberjas.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:16 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Is het jullie ook opgevallen dat ze in die reviews de sterren optellen. Die mensen geven een 1. 2x, maken ze 2 sterren van. Maar eigenlijk krijgt ze maar 1 ster voor die ruk jas zonder zakken en die veelste wijd valt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind dit vrij duur voor kruidvat begrippenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Edit:
Reviews zijn niet echt super zeg maar.![]()
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is ze opgenomen in een kliniek?![]()
Vanwege toch weer geen bruiloft?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is ze opgenomen in een kliniek?![]()
Vanwege haar krankzinnigheid. Ze zuipt ook nogal wat af die ouwe speedjunk. Of misschien wel een nieuwe zelfmoordpoging. Voor Rachel zijn er genoeg redenen om haar in een kliniek te zetten.quote:
Of er is allemaal niks aan het handje en ze bespelen de boel zoals gewoonlijk.![]()
Wordt vervolgd ....quote:Op donderdag 15 december 2022 21:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Vanwege haar krankzinnigheid. Ze zuipt ook nogal wat af die ouwe speedjunk. Of misschien wel een nieuwe zelfmoordpoging. Voor Rachel genoeg redenen om in een kliniek te belanden.
Of er is allemaal niks aan het handje en ze bespelen de boel zoals gewoonlijk.![]()
Kunnen ze Dre en Rachel niet gewoon een paar jaar op een onbewoond eiland zetten ofzo..With love :*![]()
Die ouwe lap heeft imo een zenuwinzinking gehad…
Eens ff kijken hoe ernstig het was, bij 112 meldingen.
Edit, geen melding dus dan was het niet levensbedreigend. 🤔
[ Bericht 25% gewijzigd door ootjekatootje op 15-12-2022 23:47:59 ]![]()
Kunnen wij wel willen maar zij niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kunnen ze Dre en Rachel niet gewoon een paar jaar op een onbewoond eiland zetten ofzo..![]()
Yvonne blijkt het dus weer juist te hebben. “De spion van Yvon” is imo wel Monique.
Kan toch niet anders..
Ik ben ondertussen team Rox, Monique en Rachel zijn allebei knettergek. En André is gewoon een dorpsgek, in zijn docu bleek dat hij geen nacht alleen op een slaapkamer kan zijn. Zelfs zijn neef is er ondertussen klaar mee.
Maar waar is Rachel? 🧐![]()
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leegquote:Op donderdag 15 december 2022 21:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kunnen ze Dre en Rachel niet gewoon een paar jaar op een onbewoond eiland zetten ofzo..
En mijn neus is stuk
Ongeluk
Nou je weet al wat ik wou.
op een onbewoond eiland is r wat poeder voor mijn neus ? ja je voelt je d'r blij want sossa leven is de leus geen, pietsie pech want je hoeft er niets valt er niet van je fiets klap je lekker dikke wiets drinkt met je billen bloot “Ron”uit een kokosnoot je wordt vanzelluf groot op een onbewoond eiland zijn alle dagen fijn op een onbewoond eiland daar zou ik willen zijn![]()
Yvonne heeft toch al eens door laten schemeren dat ze berichtjes van Monique heeft gehad toen Monique wat lulligs zei over Yvonne/juicechannels?quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne blijkt het dus weer juist te hebben. “De spion van Yvon” is imo wel Monique.
Kan toch niet anders..
Ik ben ondertussen team Rox, Monique en Rachel zijn allebei knettergek. En André is gewoon een dorpsgek, in zijn docu bleek dat hij geen nacht alleen op een slaapkamer kan zijn. Zelfs zijn neef is er ondertussen klaar mee.
Maar waar is Rachel? 🧐
Yvonne gooit zo alles openbaar, die laat Monique niet onbestraft wat over haar zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:32 schreef quirina het volgende:
[..]
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leeg
En mijn neus is stuk
Ongeluk
op een onbewoond eiland is r wat poeder voor mijn neus ? ja je voelt je d'r blij want sossa leven is de leus geen, pietsie pech want je hoeft er niets valt er niet van je fiets klap je lekker dikke wiets drinkt met je billen bloot “Ron”uit een kokosnoot je wordt vanzelluf groot op een onbewoond eiland zijn alle dagen fijn op een onbewoond eiland daar zou ik willen zijn![]()
![]()
![]()
Bram, eat your heart out!quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:32 schreef quirina het volgende:
[..]
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leeg
En mijn neus is stuk
Ongeluk
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ze zat gewoon dagen te puzzelen.
Dat is code: "de puzzel is bijna compleet" (je doet geen 2,5 week over een puzzel van 20 stukjes)
HET BOEK komt er aan jongens![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
In de kliniek. Kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ze zat gewoon dagen te puzzelen.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
En dat ze expres dat ene stukje uit de doos gehaald haddenquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In de kliniek. Kan natuurlijk ook.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:01 schreef maily het volgende:
[..]
En dat ze expres dat ene stukje uit de doos gehaald hadden
De wand is nogal kaal en minimalistisch. Kliniek-style. Who knows?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Geen kaarsje, en geen bierflesje.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wand is nogal kaal en minimalistisch. Kliniek-style. Who knows?![]()
Ik zie het voor als dat Millionare Dollar Island programma van SBS6. Dan met de hele Hazes clan daar, behalve Roxanne.quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:32 schreef quirina het volgende:
[..]
En mijn neus is stuk
Ongeluk
op een onbewoond eiland is r wat poeder voor mijn neus ? ja je voelt je d'r blij want sossa leven is de leus geen, pietsie pech want je hoeft er niets valt er niet van je fiets klap je lekker dikke wiets drinkt met je billen bloot “Ron”uit een kokosnoot je wordt vanzelluf groot op een onbewoond eiland zijn alle dagen fijn op een onbewoond eiland daar zou ik willen zijnFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Nee hoor, gewoon thuis:quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wand is nogal kaal en minimalistisch. Kliniek-style. Who knows?![]()
![]()
Oh.. Hij heeft een eigen herdenk-nis.
Wel een creatief idee om dat met je oude schoorsteen te doen. Een treurnis ervan te maken om te herdenken.
Zou hij vast zo gewilt hebbe![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is code: "de puzzel is bijna compleet" (je doet geen 2,5 week over een puzzel van 20 stukjes)
HET BOEK komt er aan jongens
"Bronnen"
Hoi! Juicekennel!![]()
Foto van vorig jaar? 50 weken geleden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]![]()
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @quirina) :quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar? 50 weken geleden.![]()
![]()
Heeft ze nu al de tafel gedekt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht dat het een bewijs moest zijn dat ze thuis was. Got it.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @:quirina) :
[ afbeelding ]![]()
![]()
Treurnisquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @:quirina) :
[ afbeelding ]![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Thanks for showing!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Gezellige boel daar... Met al haar vrienden!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]![]()
Zou Rasjj zijn uitgenodigd door Graasquote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
Figuranten in deze soap, maar het is zondag, dus hierbij:
[ afbeelding ]
With love :*![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goede move van Gracia, kindje maken om je toekomst veilig te stellenquote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sparkle Otto...quote:Op zondag 18 december 2022 11:12 schreef roos94 het volgende:
Gokje voor de babynaam? Ik gok Jaylinn of Sparkle![]()
Wat een soap weer...quote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat heerlijk overdreven en nep weer dit filmpjequote:Op zondag 18 december 2022 11:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Er is een video!: https://www.instagram.com/p/CmTfwf5ohPh/
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een wansmaakquote:Op zondag 18 december 2022 11:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Er is een video!: https://www.instagram.com/p/CmTfwf5ohPh/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Zat daar nu advocaat Roethof op de eerste rij?![]()
Nee.
![]()
![]()
Niks geks toch?
Het is algemeen bekend dat die 2 prima met elkaar omgaan.
Het is pas nieuws als ze hand in hand of innig zoenend te zien zijn.![]()
Kunnen we huwelijksaanzoek 5.0 verwachten?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
In dit geval staat hij niet alleen met zijn rug naar haar toe maar staan er ook nog (minstens) 2 vrouwen tussen hen, de ironiequote:Op maandag 19 december 2022 10:47 schreef vencodark het volgende:
Niks geks toch?
Het is algemeen bekend dat die 2 prima met elkaar omgaan.
Het is pas nieuws als ze hand in hand of innig zoenend te zien zijn.![]()
![]()
Het doel van de foto ontgaat mij wel een beetje.quote:Op maandag 19 december 2022 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval staat hij niet alleen met zijn rug naar haar toe maar staan er ook nog (minstens) 2 vrouwen tussen hen, de ironie![]()
![]()
Er is geen doel met deze foto. Gewoon een foto van afgelopen weekend van Utopianieuwsgehaald. Moet alles een doel hebben?
![]()
Hij heeft wel een ingevallen pepsmoeltje.
En hij lijkt op Marco Eijk.
[ Bericht 28% gewijzigd door quirina op 19-12-2022 13:06:56 ]![]()
Ik vind hem echt best goed uitzien! Hij heeft iets rustigs over zich heen ofzo.quote:Op maandag 19 december 2022 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ziet André er slecht uit.![]()
OK, Roch.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)2999488025343343695/![]()
![]()
![]()
Ik denk dat heel veel mensen haar negativiteit toewensen dus thanks Rochelquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)2999488025343343695/Zit ze weer aan de bessen ofzo
Die heeft natuurlijk al uit de dozen drank die voor kerst en nieuwjaar zijn afgeleverd gesnoept.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen haar negativiteit toewensen dus thanks RochelZit ze weer aan de bessen ofzo
![]()
Kun je dan twee keer dood gaanquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)2999488025343343695/
Ik vond Rox goed klinken bij All You Need
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Leuk voor dat jochie dat zijn ouders nog goed met elkaar om gaan (er even vanuit gaande dat ze geen koppel zijn).quote:![]()
Dat vind ik ook, eindelijk een normale kerst.quote:Op zondag 25 december 2022 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk voor dat jochie dat zijn ouders nog goed met elkaar om gaan (er even vanuit gaande dat ze geen koppel zijn).![]()
Al die flashbacks naar oude optredens, dagelijkse leuke filmpjes met vrienden en familie en op nummer een alle foto's en video's die een goede band met Monique en hun zoon op #1 suggereren, is niets anders danquote:Op zondag 25 december 2022 13:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, eindelijk een normale kerst.
de (goede) marketingstrategie van MBS Benelux + Royal Promotions.
Ze repareren momenteel de schade en zetten een familieman en rasartiest neer in aanloop naar optredens in 2023.![]()
Dat zal allemaal best, zolang het jochie er maar van geniet.quote:Op zondag 25 december 2022 13:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Al die flashbacks naar oude optredens, dagelijkse leuke filmpjes met vrienden en familie en op nummer een alle foto's en video's die een goede band met Monique en hun zoon op #1 suggereren, is niets anders dan
de (goede) marketingstrategie van MBS Benelux + Royal Promotions.
Ze repareren momenteel de schade en zetten een familieman en rasartiest neer in aanloop naar optredens in 2023.![]()
Waarom toch altijd weer een foto met zo’n cringy steenkolen-Engels ‘motto’ eronder. Dit is weer een pareltje 😐.![]()
Ook met random HoofdLetters want Dat is tofquote:Op zondag 25 december 2022 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom toch altijd weer een foto met zo’n cringy steenkolen-Engels ‘motto’ eronder. Dit is weer een pareltje 😐.![]()
André lacht als een boer met kiespijn
Beetje pronken als gezin, kijk ons eens goed zijn, maar wel het hoofd van je kind afplakken. Post het dan gewoon niet of gewoon een foto met z'n tweetjes. Ik vind het er niet uitzien zo'n hartje over het gezicht.quote:![]()
Ik snap dat wel. Dat joch hoeft niet met zijn porum op internetquote:Op zondag 25 december 2022 17:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beetje pronken als gezin, kijk ons eens goed zijn, maar wel het hoofd van je kind afplakken. Post het dan gewoon niet of gewoon een foto met z'n tweetjes. Ik vind het er niet uitzien zo'n hartje over het gezicht.Iedereen is een kutlultrut
Antwee feliciteert Mo op zijn insta met haar verjaardag en laat daarbij een paar kiekjes van hun samen zien. Antwee elke keer vol in beeld, Mo elke keer voor de helft eraf met haar gezicht.
Is dit een bepaalde humor die ik niet snap?![]()
Ja, Ryan Reynolds doet dit én komt er mee weg, want Ryanquote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Antwee feliciteert Mo op zijn insta met haar verjaardag en laat daarbij een paar kiekjes van hun samen zien. Antwee elke keer vol in beeld, Mo elke keer voor de helft eraf met haar gezicht.
Is dit een bepaalde humor die ik niet snap?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
En zij noem hem vervolgens lul op haar insta,quote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is dit een bepaalde humor die ik niet snap?![]()
![]()
Rachel zit alleen met kerst...of ja zonder familie. Eindelijk is haar hele familie wat dat betreft verstandig geworden.![]()
Yep club Harbour op tweede kerstdag… leuke oma ook.quote:Op maandag 26 december 2022 23:55 schreef -river- het volgende:
Rachel zit alleen met kerst...of ja zonder familie. Eindelijk is haar hele familie wat dat betreft verstandig geworden.![]()
https://www.rtlboulevard.(...)wijderde-na-sommatie
Yvonne herplaatst video die ze verwijderde na sommatie Rachel
Yvonne Coldeweijer (36), de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne, heeft een oude video met een betoog van haar over Rachel Hazes (52) opnieuw online gezet. Yvonne verwijderde deze video eind november na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door Rachel. Nu ze naar eigen zeggen zeker weet dat alles in de video klopt, heeft ze hem weer online gezet.
'Enkele weken geleden ben ik door de advo van Rachel gesommeerde deze offline te halen, omdat deze zogenaamd op leugens berust', schrijft Yvonne op Instagram. 'Na een aantal weken kan ik niet anders dan concluderen dat ik wederom gelijk heb en dat er, sinds ik de brief heb ontvangen, geen enkel contact is tussen André en zijn moeder. We hebben de waarheid zelf kunnen aanschouwen en ik zal me daarom ook niet laten intimideren.'
In de bewuste video deed Yvonne volgens Rachel 'onjuiste en zweer kwetsende uitlatingen' over de rol van Rachel bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André Hazes aan diens ex Sarah van Soelen. Ook deed Yvonne uitspraken over de gevolgen die dat zou hebben voor de verstandhouding tussen moeder en zoon Hazes.![]()
Is ze pas 52 ? Mijn God 😆
😋Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Zou Rachel dit op repeat hebben staan:quote:Op maandag 26 december 2022 23:55 schreef -river- het volgende:
Rachel zit alleen met kerst...of ja zonder familie. Eindelijk is haar hele familie wat dat betreft verstandig geworden.quote:Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin
Maar dat had toch geen zinOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik voel me vandaag net Rachel omdat ik keelontsteking heb en mijn stem daardoor nogal laag is vandaagAls ik nu nog haar accent had was het 1 op 1 haha.
Monique moet even cryptisch laten zien dan ze een ring gekregen heeft…
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aanzoek-andre![]()
Dit is toch gewoon een manier om van shot naar shot te monteren? Je ziet niet eens de ring z'n bovenkant.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aanzoek-andre-nee-![]()
Wat een lelijke foto.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aanzoek-andre![]()
Ja tuurlijk, had dan gewoon die laatste foto gepost. Wie is er geïnteresseerd in die knieën en pantoffels?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een manier om van shot naar shot te monteren? Je ziet niet eens de ring z'n bovenkant.
En niet eens een vloeiende beweging maar precies die ring in de lens…
Nee, Monique regisseert alles tot in perfectie, dus het gaat zeker wel om die ring.![]()
Maar je ziet amper iets, je ziet 2 goudkleurige ringen, die heeft zo'n tokkie toch iedere dag om? En ze is vast berekenend, maar regisseren tot in perfectie, dat lijkt me toch te veel eer voor zo'n gevallen first wife.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, had dan gewoon die laatste foto gepost. Wie is er geïnteresseerd in die knieën en pantoffels?
En niet eens een vloeiende beweging maar precies die ring in de lens…
Nee, Monique regisseert alles tot in perfectie, dus het gaat zeker wel om die ring.-nee-![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie is er geïnteresseerd in die knieën en pantoffels?Echt he?!
![]()
Ik denk dat de bedoeling was.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tis net Jezus en de 12 apostelen.![]()
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Wauw, wie maakt er zo'n foto? Wat voor figuur ben je als je zo poseert?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]-nee-![]()
Ze heeft net and3 niet in een mand geproptquote:Op woensdag 28 december 2022 17:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wauw, wie maakt er zo'n foto? Wat voor figuur ben je als je zo poseert?Iedereen is een kutlultrut
Of een madam met haar meisies.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wauw, wie maakt er zo'n foto? Wat voor figuur ben je als je zo poseert?![]()
https://fotoglossy.nl/blog/laatste-avondmaal-shoot-in-den-haag/
Kijk je kan het ook als vrijgezellenfeestje met de meiden doen.![]()
Ik zit hier heel alleen Coebergh te drinken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou Rachel dit op repeat hebben staan:
[..]
De straf die ik verdient heb zit ik uit,
Ik stuurde haar een brief
Dat was dus echt niet lief![]()
https://www.ditjesendatje(...)jer-voor-de-rechter/quote:Yvonne Coldeweijer laat op haar juicekanaal lifeofyvonne weten dat Rachel haar voor de rechter sleept. ,,It's happening", schrijft ze in haar stories. Dat Yvonne en Rachel Hazes, en over het algemeen de familie Hazes, elkaar niet zo erg liggen is geen verrassing. Yvonne smult namelijk van alles rondom die familie en is dan ook niet bang om juice over de Hazes-familie de wereld in te slingeren.
Video
Yvonne heeft de omstreden video waarin ze een betoog over Rachel houdt, opnieuw online gezet. Ze verwijderde deze eind november na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door Rachel, maar geeft nu aan zich niet meer te laten intimideren.
,,Enkele weken geleden ben ik door de advocaat van Rachel gesommeerd deze offline te halen, omdat deze zogenaamd op leugens berust. ,,Na een aantal weken kan ik niet anders dan concluderen dat ik wederom gelijk heb en dat er, sinds ik de brief heb ontvangen, geen enkel contact is tussen André en zijn moeder. We hebben de waarheid zelf kunnen aanschouwen en ik zal me daarom ook niet laten intimideren", laat Yvonne weten. Rechtszaak
Volgens Rachel klopt er helemaal niets van alles wat Yvonne in die video zegt. Ze vindt het 'onjuiste en zeer kwetsende uitlatingen' over haar rol bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André Hazes aan ex Sarah van Soelen. Rachel laat niet met zich sollen en besluit nu naar de rechter te stappen.![]()
![]()
Wat een enge foto. Die tweede van rechts kijkt me diep tot in mijn ziel aanquote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Baby-showers, vrijgezellenavondjes etc etcquote:Op donderdag 29 december 2022 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit zou zó niks voor mij zijn, zoveel vriendinnen. Klauwen vol geld kwijt aan verjaardagen ook![]()
Ook dat ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Baby-showers, vrijgezellenavondjes etc etc![]()
Shagstemquote:Op donderdag 29 december 2022 13:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die sj-klank is meer Rachel toch![]()
Wat mij betreft gewoon de gehele familie?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die sj-klank is meer Rachel toch
hardcoholic![]()
![]()
Ik ben Rachel
Ik ben een beetje Kachel.
Ik loop een beetje scheef
Als een dronken tee..
Ik drink bessen
Uit 3 liter flessen
Geen bier van Andree
Die gaat hier door de plee![]()
https://www.rtlboulevard.(...)deo-andre-rechtszaakHuh? Welke rechter en wanneer?quote:Rachel Hazes (52) stuurt alsnog haar advocaten op Yvonne Coldeweijer (36) af. Onlangs zette de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne een video waarin ze stelt dat Rachel zou hebben gebroken met haar zoon André (28) opnieuw online, nadat die er van Rachels advocaten af moest. Volgens de Hazes-weduwe klopt er niets van wat Yvonne in de video beweert en daarom eist ze een rectificatie. Dat laat Yvonne weten aan RTL Boulevard.
Op 9 januari staan Rachel en Yvonne oog in oog in de rechtszaal. "Ik ben strijdvaardig", zegt Yvonne tegen RTL Boulevard. "De rechter heeft gezegd dat ik moet aantonen dat het aannemelijk is dat Rachel geen contact meer met André heeft en dat aannemelijk kan maken. Ik heb zin in de strijd.
Yvonne en Rachel staan op slechte voet sinds Yvonne eind november een video deelde over de rol van Rachel bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André aan diens ex Sarah van Soelen. Ook doet Yvonne in de desbetreffende video uitspraken over de gevolgen die dat zou hebben gehad voor de verstandhouding tussen moeder en zoon Hazes.
Na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door de mater familias van de Hazesjes, besluit Yvonne het filmpje offline te halen. Maar ze kiest ervoor de video na een paar weken toch weer online te zetten, omdat ze nu naar eigen zeggen zeker weet dat alles in de video klopt."
Yvonne laat aan RTL Boulevard weten dat Rachel naast een rectificatie ook wil dat de video van zowel Instagram als YouTube wordt verwijderd. Het gaat dus niet om een schadevergoeding. "Ze wil dat ik rectificeer dat ze niet met André heeft gebroken", aldus Yvonne. Maar de juicevlogger houdt voet bij stuk: "Als je samen geen kerst viert dan zegt dat genoeg."
[ Bericht 31% gewijzigd door JourneyBlue op 29-12-2022 15:32:18 ]![]()
https://www.ad.nl/show/ra(...)de-rechter~addadaeb/Het gaat dus om meerdere puntenquote:Rachel Hazes sleept Yvonne Coldeweijer in januari voor de rechter
Rachel Hazes heeft Yvonne Coldeweijer voor de rechter gesleept. Coldeweijer, de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne, heeft een oude video met een betoog van haar over Rachel Hazes opnieuw online gezet, terwijl Hazes haar eerder had gesommeerd de video te verwijderen. Coldeweijer en de advocaat van Hazes bevestigen dat de zaak op 9 januari voorkomt.
Eind november verwijderde Coldeweijer de video na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door Hazes, maar 27 december heeft ze toch besloten de video weer te plaatsen. ,,Enkele weken geleden ben ik door de advo van Rachel gesommeerd deze offline te halen, omdat deze zogenaamd op leugens berust", schreef ze toen op Instagram. ,,Na een aantal weken kan ik niet anders dan concluderen dat ik wederom gelijk heb en dat er, sinds ik de brief heb ontvangen, geen enkel contact is tussen André en zijn moeder. We hebben de waarheid zelf kunnen aanschouwen en ik zal me daarom ook niet laten intimideren."
In de bewuste video deed Coldeweijer volgens Hazes 'onjuiste en zeer kwetsende uitlatingen' over de rol van Hazes bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André Hazes aan diens ex Sarah van Soelen. Ook deed Coldeweijer uitspraken over de gevolgen die dat zou hebben voor de verstandhouding tussen moeder en zoon Hazes.
Jaap Versteeg, de advocaat van Hazes, laat aan het ANP weten dat Hazes 'best tegen een stootje kan', maar dat de uitlatingen van Coldeweijer 'alle perken te buiten' gaan. Hij vindt dan ook dat delen van dergelijke 'roddels' moeten stoppen.
,,Het betreft de stelling dat Rachel Hazes een door haar zoon geschreven brief aan Coldeweijer zou hebben gelekt, dat Rachel Hazes in haar eigen belang heeft ingegrepen in de behandeling van haar zoon in een kliniek in Spanje, dat Hazes zeer narcistisch en manipulatief zou zijn, dat zij controle over haar zoon wil houden, dat hij voor altijd in haar macht is en dat André Hazes als gevolg van het lekken van de brief definitief het contact met zijn moeder heeft verbroken", laat de advocaat van Hazes weten.![]()
![]()
Jamaarjamaarjamaar.. dat heeft Rasjj toch al lang bewezen dat ze manipulatief is en controle over alles wil houden?quote:,,Het betreft de stelling dat Rachel Hazes een door haar zoon geschreven brief aan Coldeweijer zou hebben gelekt, dat Rachel Hazes in haar eigen belang heeft ingegrepen in de behandeling van haar zoon in een kliniek in Spanje, dat Hazes zeer narcistisch en manipulatief zou zijn, dat zij controle over haar zoon wil houden, dat hij voor altijd in haar macht is en dat André Hazes als gevolg van het lekken van de brief definitief het contact met zijn moeder heeft verbroken", laat de advocaat van Hazes weten.
Als Rassie overal de controle over had , had ze ook niet zoveel bonje met iedereen lol.
Wat betreft narcisme en manipulatief gedrag, nou dat gaf Roxanne ook al heel duidelijk aan. En een rechter doet niet zoveel met het gezegde “volgens mij is ze narcistisch” . Het is dan een mening en geen feit.En een mening mag je hebben in een vrij land.
Wat Rachel in die kliniek heeft gedaan of gezegd weet niemand, maar Dreetje was wel ineens heel snel thuis.
Als hij intensieve therapie heeft gehad gaan ze zeker in je jeugd graven.
Rachel heeft wel belang bij het feit dat Dreetje op moet komen draven bij Holland zingt Hazes.
Of Dreetje in zijn macht is van z’n moeder? Mwah ik denk eerder wanneer hem dat beter uitkomt.
Als ie weer eens bij Mo eruit gezet is of zo.
Of die brief de oorzaak is van alle ellende? Geen idee, maar het heeft wel meegeholpen denk ik.![]()
En straks Antwee weer overspannen en kan dat Hazes-gedoetje weer niet doorgaanquote:Op donderdag 29 december 2022 16:19 schreef Inca het volgende:
Snap die hele rechtszaak niet word toch en wellus nietus spelletje![]()
Wat nu als de familie Hazes en aanhang Yvonne er ingeluisd hebben? En dat de gehele clan daar aankomt bij het gerechtshof.
😂 🍿![]()
Dat zou de stunt van 2023 zijn..quote:Op donderdag 29 december 2022 20:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat nu als de familie Hazes en aanhang Yvonne er ingeluisd hebben? En dat de gehele clan daar aankomt bij het gerechtshof.
😂 🍿With love :*![]()
#depuzzelisbijnacompleetquote:Op donderdag 29 december 2022 20:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
😂 🍿![]()
Dus dat ook Roxeanne, haar man en Monique hier aan meegewerkt hebben en ook letterlijk achter Rachel staan in de rechtbank...quote:Op donderdag 29 december 2022 20:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
😂 🍿
When hell freezes over, maar ook daar zal het gas wel duur zijn dus niets verbaast me meer.![]()
Die hebben helemaal niet de intelligentie om zoiets te bedenken.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
😂 🍿![]()
Nee Roxeanne niet, die leeft haar eigen leven nu.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus dat ook Roxeanne, haar man en Monique hier aan meegewerkt hebben en ook letterlijk achter Rachel staan in de rechtbank...
When hell freezes over, maar ook daar zal het gas wel duur zijn dus niets verbaast me meer.
Van Mo zou het me niet verbazen, die waait met alle winden mee als het maar aandacht oplevert en ze bij André in de buurt kan zijn.![]()
Nah, ik denk niet dat Monique achter Rachel gaat staan, zeker niet inzake dit Sarah-verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nee Roxeanne niet, die leeft haar eigen leven nu.
Van Mo zou het me niet verbazen, die waait met alle winden mee als het maar aandacht oplevert en ze bij André in de buurt kan zijn.
Los van het gegeven dat ik denk dat Rachel nog liever kapotgaat dan dat ze het moet hebben van de steun van Monique.
Blijft over Antwee, en die heeft met zowel Monique als zijn moeder een knipperlichtrelatie, het is alleen nooit tegelijk aan.
Dus ik sluit niet uit dat Antwee over 2 weken weer achter zijn moeder staat.![]()
Niet in deze specifieke situatie, maar in de uitspraak in de Samantha Steenwijk-zaak. Staat ook wat in over of Yv als journalist gezien moet worden.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:23 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)deo-andre-rechtszaak
[..]
Huh? Welke rechter en wanneer?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ik was er al bang voor. Ze hanteert dus die uitspraak als handleiding/schild.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Niet in deze specifieke situatie, maar in de uitspraak in de Samantha Steenwijk-zaak. Staat ook wat in over of Yv als journalist gezien moet worden.
Ze hoeft inderdaad geen sluitend bewijs te leveren, maar er is wel meer nodig dan een roddel vanuit een anonieme bron of een eigen verzonnen verhaal. En roepen "ik denk dat" beschermt je niet naarmate de beschuldiging ernstiger is en je het eigenlijk brengt alsof het waar is.
Maar hee, misschien verrast ze ons en komt ze eindelijk met de screenshots van gesprekken met Monique.![]()
Ik denk niet dat dit de manier is van Yvonne. Fake shitquote:Iedereen is een kutlultrut
Dus hier haalt ze haar juice vandaanquote:We kunnen een peritie starten om de 85 appjes tussen haar en Mo ooenbaar te maken
Roddelpraat doet het ook op deze manier, en daar schuift ze geregeld aan. Ik denk dus niet dat het fake is, dit is hoe ze rollen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de manier is van Yvonne. Fake shit![]()
Yvonne heeft wel iets van klassequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Roddelpraat doet het ook op deze manier, en daar schuift ze geregeld aan. Ik denk dus niet dat het fake is, dit is hoe ze rollen.
Ok fake dus VetKlepquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]https://www.ditjesendatje(...)-gecremeerde-kroket/Iedereen is een kutlultrut
Dat van de gecremeerde kroket kwam ook bij de reacties onder de video vandaan trouwens. met nu 177 likes![]()
Verbrande tosti is grappiger, heb daar echt drie uur om gelachen toen. Heb het ook genomineerd voor het FOK! woord van het jaar, alleen weet ik niet meer wienermee kwam?With love :*![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik vind het wel gek dat ze geld bij elkaar bedelt via donaties terwijl ze toch aardig wat op de bank heeft staan (minimaal een ton, gok ik).
Apart.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ik denk dat haar doel voor 2022 haar 1e miljoen was en dat dat bijna gelukt is,quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het wel gek dat ze geld bij elkaar bedelt via donaties terwijl ze toch aardig wat op de bank heeft staan (minimaal een ton, gok ik).
Apart.
het blijft een geldwolf en als mensen hun energiekostencompensatie naar haar willen doorstorten, waarom niet, restaurants als NELA en Mr. Porter zijn tenslotte ook niet gratis.![]()
Whut? Yvonne houdt een crowdfunding voor haar rechtszaak tegen Rachel?? Sorry hoor, maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Apart.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een advo is heeel duuurquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? Yvonne houdt een crowdfunding voor haar rechtszaak tegen Rachel?? Sorry hoor, maar![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
André Hazes is druk bezig met zijn muzikale comeback. De afgelopen twee dagen zat de zanger vrijwel continu in de studio. ‘Het vuurtje brandt weer’, zo schrijft hij op Instagram.
‘Eergisteren is de eerste dag van de rest van mijn nieuwe leven begonnen. Het grootste cadeau dat ik mijzelf kon geven was het afgelopen jaar. Waar ik aan mijzelf kon werken’, zegt Hazes, die afgelopen jaar onder meer kampte met een burn-out en verslavingen. ‘Mijn leven onder controle kon krijgen en dat wat ik kapot had gemaakt, kon proberen te fixen. Te zoeken naar wat ik wil, wat mij gelukkig maakt en waar ik de energie van krijg waar ik zo naar op zoek was.’
Volgens Hazes is het vuur om aan zijn terugkomst te werken weer gaan branden nadat hij een paar weken geleden een aantal liedjes opgestuurd kreeg. ‘Ik hoorde liedjes die mij tranen in mijn ogen gaven van geluk. Zij vertelden wat ik voelde.’ Hazes belde daarna direct met de schrijvers om te vragen samen te werken.
‘De afgelopen twee dagen heb ik mij opgesloten met deze twee ongelooflijk getalenteerde mannen in de studio en ondanks de late uren en weinig slaap, voel ik me energieker en blijer dan ooit. Het vuurtje brandt weer.’
https://www.ad.nl/show/an(...)s-begonnen~af3b3b47/
Ik snap niet waarom? Ze heeft zelf de video online gezet. Ze weet wat ze doet. Het is wat ver gezocht.Iedereen is een kutlultrut
Dat vuurtje is zo weer uitgezeken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:
André Hazes is druk bezig met zijn muzikale comeback. De afgelopen twee dagen zat de zanger vrijwel continu in de studio. ‘Het vuurtje brandt weer’, zo schrijft hij op Instagram.
‘Eergisteren is de eerste dag van de rest van mijn nieuwe leven begonnen. Het grootste cadeau dat ik mijzelf kon geven was het afgelopen jaar. Waar ik aan mijzelf kon werken’, zegt Hazes, die afgelopen jaar onder meer kampte met een burn-out en verslavingen. ‘Mijn leven onder controle kon krijgen en dat wat ik kapot had gemaakt, kon proberen te fixen. Te zoeken naar wat ik wil, wat mij gelukkig maakt en waar ik de energie van krijg waar ik zo naar op zoek was.’
Volgens Hazes is het vuur om aan zijn terugkomst te werken weer gaan branden nadat hij een paar weken geleden een aantal liedjes opgestuurd kreeg. ‘Ik hoorde liedjes die mij tranen in mijn ogen gaven van geluk. Zij vertelden wat ik voelde.’ Hazes belde daarna direct met de schrijvers om te vragen samen te werken.
‘De afgelopen twee dagen heb ik mij opgesloten met deze twee ongelooflijk getalenteerde mannen in de studio en ondanks de late uren en weinig slaap, voel ik me energieker en blijer dan ooit. Het vuurtje brandt weer.’
https://www.ad.nl/show/an(...)s-begonnen~af3b3b47/![]()
Dat wist ze toch ook al voor ze die video weer online gooide?quote:
Of dacht ze werkelijk dat Rachel haar advocaat niet nog een keer actie zou laten ondernemen?![]()
Rachel heeft haar advo op speed dial zodra ze alleen al het woord kroket hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wist ze toch ook al voor ze die video weer online gooide?
Of dacht ze werkelijk dat Rachel haar advocaat niet nog een keer actie zou laten ondernemen?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Antwee is een ik-persoon. Bleh. Zo 2022quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:
https://www.ad.nl/show/an(...)s-begonnen~af3b3b47/
[ Bericht 0% gewijzigd door Kupelu op 01-01-2023 04:44:16 (Fout) ]![]()
Allemaal in SHO en FOK : super fijn 2023! Hoop dat het een goed jaar wordt voor iedereen!
[ Bericht 8% gewijzigd door Kupelu op 01-01-2023 05:00:57 (Aanvulling) ]![]()
Integendeel, de hoop was juist dat Rachel zou happen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wist ze toch ook al voor ze die video weer online gooide?
Of dacht ze werkelijk dat Rachel haar advocaat niet nog een keer actie zou laten ondernemen?
Overigens bestaat de Telegram groep nog, er zitten blijkbaar veel mensen in die niet weten hoe ze moeten opzeggen, dus de tientjes blijven binnenstromen, YT clicks en de wekelijkse Podimo podcast is natuurlijk ook betaald.![]()
![]()
![]()
Gezellig op pad op die schoenen van het (volgens Monique) Walgelijke Merk Balenciaga.
https://www.shownieuws.nl(...)ben-er-misselijk-van![]()
De scoops van Yvonne vallen tegenwoordig wat tegen maar mijn guilty pleasure mag altijd gevoed worden door dirt over Rachel.
Happy 2023 iedereen!With love :*![]()
In de privé staat een artikel over H2 dat hij inderdaad ruzie heeft met Rachel en totaal geen behoefte heeft haar tegen te komen bij HZH.
Hoe krijg je het als moeder voor elkaar dat beide kinderen je uitkotsen.![]()
Is er iets van een erfenis dan?Iedereen is een kutlultrut
https://www.rtlboulevard.(...)s-rechtszaak-erfenis
Hier eens iets uitgebreider artikel. Alleen andre en Rox zijn erfgenamen lees ik hieruit.![]()
Misschien dat het om materiële zaken gaat? In die laatste docuserie zaten toch ook videobeelden die door Rox waren gemaakt en zonder haar toestemming waren gebruikt door Rag.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef JaneDoe het volgende:
Misschien dat het om materiële zaken gaat? In die laatste docuserie zaten toch ook videobeelden die door Rox waren gemaakt en zonder haar toestemming waren gebruikt door Rag.Dat zou heel goed kunnenquote:Wat de precieze eisen van Roxeanne zijn, is vooralsnog onduidelijk. Via haar woordvoerder Bernard Tomlow laat Roxeanne weten dat er al maandenlang een conflict speelt. "Achter de schermen, buiten de media en zonder procedures is geprobeerd om opheldering te krijgen over een aantal relevante zaken. De gang van zaken is al verdrietig genoeg en dat dit niet onderling opgelost kan worden, is schrijnend. Helaas blijft, gezien de gedane onderzoeken, er niets anders over dan dat de rechter de knoop doorhakt, hoezeer ook geprobeerd is om dit te voorkomen."![]()
Zou wat zijn: Rox probeert al jaren materiële zaken die aan haar toebehoren terug te krijgen en de ons welbekende krokidel publiceert vervolgens doodleuk een deel aan het grote publiek![]()
Absoluutquote:
'Rachel Hazes zou onderbeen nog amputeren voor haar kinderen'
Rachel Hazes krijgt steun van haar goede vriend Guido den Aantrekker nu ze voor de rechter wordt gesleept door haar dochter Roxeanne. 'Ik blijf zeggen dat ze echt een héél goede moeder is.'![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:06 schreef JaneDoe het volgende:
Rachel Hazes krijgt steun van haar goede vriend Guido den Aantrekker nu ze voor de rechter wordt gesleept door haar dochter Roxeanne. 'Ik blijf zeggen dat ze echt een héél goede moeder is.'![]()
![]()
Guido zou Rachel graag als moeder willen denk ik.
Zou hij lange teennagels hebben?
Zou hij van andijvie houden?
Samen gezellig Coebergh drinken op een Vinkeveens terras?![]()
Guido zal dat inderdaad wel beter weten dan haar eigen kinderen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:06 schreef JaneDoe het volgende:
Idd zelden zo'n goede moeder gezien. Ze manipuleert de relatie van dr zoon, verkoopt haar eigen kinderen als artiest zodat zij er geld voor kan vangen en Rox wordt weggezet als fantast als ze aangeeft dat ze een trauma heeft. Ik denk dat Rachel een award moet krijgen voor zulk goed moederschap.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:06 schreef JaneDoe het volgende:
Rachel Hazes krijgt steun van haar goede vriend Guido den Aantrekker nu ze voor de rechter wordt gesleept door haar dochter Roxeanne. 'Ik blijf zeggen dat ze echt een héél goede moeder is.'
Wat een treurneus die Guido
Rachel Hazes krijgt steun van haar goede vriend Guido den Aantrekker nu ze voor de rechter wordt gesleept door haar dochter Roxeanne. 'Ik blijf zeggen dat ze echt een héél goede moeder is.'
110 %quote:
Om te kotsen deze gast, hij blijft zichzelf ongeloofwaardig houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:06 schreef JaneDoe het volgende:
![]()
Dat die sidderaal je woordvoerder is zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:06 schreef JaneDoe het volgende:
Rachel Hazes krijgt steun van haar goede vriend Guido den Aantrekker nu ze voor de rechter wordt gesleept door haar dochter Roxeanne. 'Ik blijf zeggen dat ze echt een héél goede moeder is.'Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Is ze al in een rolstoel gespot?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:06 schreef JaneDoe het volgende:
Ook een hele aparte zin om te laten zien hoe erg Rachel zogezegd van haar kinderen houdt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat die sidderaal je woordvoerder is zegt al genoeg.![]()
Rachel zou overigens eerst een cameraploeg laten komen om het amputeren te laten filmen, de beelden omzettne in een documentaire en daarna de rechten verkopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook een hele aparte zin om te laten zien hoe erg Rachel zogezegd van haar kinderen houdt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maar echtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Rachel zou overigens eerst een cameraploeg laten komen om het amputeren te laten filmen, de beelden omzettne in een documentaire en daarna de rechten verkopen.![]()
![]()
De tenen verkopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Rachel zou overigens eerst een cameraploeg laten komen om het amputeren te laten filmen, de beelden omzettne in een documentaire en daarna de rechten verkopen.![]()
Laat dat testament maar uitlekken.Die rechtszaak is waarschijnlijk niet openbaar?
En wáárom neemt Rachel Royce de Vries in de arm? Dit gaat om erfrecht en dat is behoorlijk specifiek. Daar is hij helemaal niet in gespecialiseerd.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Royce was volgens mij ook haar advocaat in die andere rechtzaak. Dat ging toch ook om geld dacht ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:47 schreef Andromache het volgende:
Laat dat testament maar uitlekken.Die rechtszaak is waarschijnlijk niet openbaar?
En wáárom neemt Rachel Royce de Vries in de arm? Dit gaat om erfrecht en dat is behoorlijk specifiek. Daar is hij helemaal niet in gespecialiseerd.![]()
Alle rechtszaken van Rachel gaan om geldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Royce was volgens mij ook haar advocaat in die andere rechtzaak. Dat ging toch ook om geld dacht ik?
En Royce zorgt voor media aandacht. Die pakt altijd zaken op met dit soort grote aandacht. Waarsch. wordt echte werk door iemand anders gedaan.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik hoop echt zo dat Rachel genadeloos door de mand valt. Was ze trouwens niet aan het beweren dat er alleen maar schulden waren? In dat geval gaat het waarschijnlijk óf om iets van bezittingen óf Rach heeft met dat hele geen miljoenen maar meloenen verhaal de boel proberen te manipuleren en het geld voor zichzelf gehouden ipv apart gezet voor de kinderen. Bij een huwelijk gaat trouwens het erfrecht, mits niet anders geregeld, naar de langstlevende, wat in dit geval wel Rachel betekend. Die ouwe Hazes lijkt me nu niet het type wat iets anders geregeld heeft bij een notaris. Afijn, we zullen het snel horen uit kamp Tosti en den Aftrekker, die natuurlijk aan damage control gaan doen.With love :*![]()
Rox heeft haar aandeel van de erfenis toch al gehad? Daar heeft ze nieuwe borsten van gekocht.Twinning = boring![]()
Het begon toch met die rechtszaak met die vriendin van Rachel die geld gejat zou hebben?
Was dat deze?
https://www.rtlboulevard.(...)n-voormalig-vriendin
En deze
https://www.nouveau.nl/pe(...)F%2Fwww.google.nl%2F
En dit https://www.nouveau.nl/pe(...)anne-voor-de-rechter
[ Bericht 40% gewijzigd door quirina op 06-01-2023 17:22:21 ]![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
![]()
Dit alles in nagedachtenis aan Dree natuurlijk !quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De rechten èn het been verkopen uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Rachel zou overigens eerst een cameraploeg laten komen om het amputeren te laten filmen, de beelden omzettne in een documentaire en daarna de rechten verkopen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En op één been kun je niet niet staanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rechten èn het been verkopen uiteraard.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Moest lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
En op één been kun je niet niet staan[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Is dat ook zo als de papieren van scheiding al klaar lagen maar door haar nooit getekend?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt zo dat Rachel genadeloos door de mand valt. Was ze trouwens niet aan het beweren dat er alleen maar schulden waren? In dat geval gaat het waarschijnlijk óf om iets van bezittingen óf Rach heeft met dat hele geen miljoenen maar meloenen verhaal de boel proberen te manipuleren en het geld voor zichzelf gehouden ipv apart gezet voor de kinderen. Bij een huwelijk gaat trouwens het erfrecht, mits niet anders geregeld, naar de langstlevende, wat in dit geval wel Rachel betekend. Die ouwe Hazes lijkt me nu niet het type wat iets anders geregeld heeft bij een notaris. Afijn, we zullen het snel horen uit kamp Tosti en den Aftrekker, die natuurlijk aan damage control gaan doen.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Hazes is overleden in 2004 maar kan best een testament hebben opgesteld binnen het erfrecht voor 2003. Zal waarschijnlijk een complexe zaak worden.
De kinderen waren nog heel jong. Kan zijn dat het veenlijk bijna alles heeft toegeëigend terwijl er andere zaken waren vastgelegd in het testament.![]()
Wie was executeur-testamentair en wat vond de betrokken notaris ervan?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ze spant de zaak niet alleen aan. Ook de man die na het overlijden van Hazes testamentair bewindvoerder was, is betrokken bij het kort geding. De precieze eisen van Roxeanne blijven nog onduidelijk, maar haar woordvoerder beweerde in 2020 wel al dat alleen zij en haar broer André Hazes junior erfgenamen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef Andromache het volgende:
Wie was executeur-testamentair en wat vond de betrokken notaris ervan?
https://www.nu.nl/achterk(...)e-hazes-erfenis.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze nog getrouwd waren omdat zij nooit heeft getekend wel ja. Scheiding lijkt me pas compleet na ondertekening van beide partijen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Is dat ook zo als de papieren van scheiding al klaar lagen maar door haar nooit getekend?With love :*![]()
Aan de andere kant is het niet zo dat een partij de scheiding maar oneindig kan traineren door niet te tekenen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Als ze nog getrouwd waren omdat zij nooit heeft getekend wel ja. Scheiding lijkt me pas compleet na ondertekening van beide partijen.![]()
bewindvoerder is Aquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze spant de zaak niet alleen aan. Ook de man die na het overlijden van Hazes testamentair bewindvoerder was, is betrokken bij het kort geding. De precieze eisen van Roxeanne blijven nog onduidelijk, maar haar woordvoerder beweerde in 2020 wel al dat alleen zij en haar broer André Hazes junior erfgenamen zijn.
https://www.nu.nl/achterk(...)e-hazes-erfenis.html
![]()
![]()
executeur is B
notaris is C== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: