Kijk mij toch eens deugen beste mensen. Kijk dan!quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het toch
Is het jullie ook opgevallen dat ze in die reviews de sterren optellen. Die mensen geven een 1. 2x, maken ze 2 sterren van. Maar eigenlijk krijgt ze maar 1 ster voor die ruk jas zonder zakken en die veelste wijd valtquote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Verkopen die jassen en dassen van Mo een beetje bij de Kruidvat?
Edit:
https://www.kruidvat.nl/monique-westenberg-bomberjas/p/5711266
Reviews zijn niet echt super zeg maar.
Heeft Rachel deze slijmrochel doorgegeven via Instagram aan de tattooboer?quote:
Het is ook nog eens geen bomberjas.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:16 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Is het jullie ook opgevallen dat ze in die reviews de sterren optellen. Die mensen geven een 1. 2x, maken ze 2 sterren van. Maar eigenlijk krijgt ze maar 1 ster voor die ruk jas zonder zakken en die veelste wijd valt![]()
![]()
![]()
Vind dit vrij duur voor kruidvat begrippenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Verkopen die jassen en dassen van Mo een beetje bij de Kruidvat?
Edit:
https://www.kruidvat.nl/monique-westenberg-bomberjas/p/5711266
Reviews zijn niet echt super zeg maar.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is ze opgenomen in een kliniek?
Vanwege toch weer geen bruiloft?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is ze opgenomen in een kliniek?
Vanwege haar krankzinnigheid. Ze zuipt ook nogal wat af die ouwe speedjunk. Of misschien wel een nieuwe zelfmoordpoging. Voor Rachel zijn er genoeg redenen om haar in een kliniek te zetten.quote:
Wordt vervolgd ....quote:Op donderdag 15 december 2022 21:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Vanwege haar krankzinnigheid. Ze zuipt ook nogal wat af die ouwe speedjunk. Of misschien wel een nieuwe zelfmoordpoging. Voor Rachel genoeg redenen om in een kliniek te belanden.
Of er is allemaal niks aan het handje en ze bespelen de boel zoals gewoonlijk.
Kunnen wij wel willen maar zij niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kunnen ze Dre en Rachel niet gewoon een paar jaar op een onbewoond eiland zetten ofzo..
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leegquote:Op donderdag 15 december 2022 21:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kunnen ze Dre en Rachel niet gewoon een paar jaar op een onbewoond eiland zetten ofzo..
Yvonne heeft toch al eens door laten schemeren dat ze berichtjes van Monique heeft gehad toen Monique wat lulligs zei over Yvonne/juicechannels?quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne blijkt het dus weer juist te hebben. “De spion van Yvon” is imo wel Monique.
Kan toch niet anders..
Ik ben ondertussen team Rox, Monique en Rachel zijn allebei knettergek. En André is gewoon een dorpsgek, in zijn docu bleek dat hij geen nacht alleen op een slaapkamer kan zijn. Zelfs zijn neef is er ondertussen klaar mee.
Maar waar is Rachel? 🧐
quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:32 schreef quirina het volgende:
[..]
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leeg
En mijn neus is stuk
Ongeluk
Nou je weet al wat ik wou.
op een onbewoond eiland is r wat poeder voor mijn neus ? ja je voelt je d'r blij want sossa leven is de leus geen, pietsie pech want je hoeft er niets valt er niet van je fiets klap je lekker dikke wiets drinkt met je billen bloot “Ron”uit een kokosnoot je wordt vanzelluf groot op een onbewoond eiland zijn alle dagen fijn op een onbewoond eiland daar zou ik willen zijn
Bram, eat your heart out!quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:32 schreef quirina het volgende:
[..]
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leeg
En mijn neus is stuk
Ongeluk
Nou je weet al wat ik wou.
op een onbewoond eiland is r wat poeder voor mijn neus ? ja je voelt je d'r blij want sossa leven is de leus geen, pietsie pech want je hoeft er niets valt er niet van je fiets klap je lekker dikke wiets drinkt met je billen bloot “Ron”uit een kokosnoot je wordt vanzelluf groot op een onbewoond eiland zijn alle dagen fijn op een onbewoond eiland daar zou ik willen zijn
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ze zat gewoon dagen te puzzelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |