Die gast gedraagt zich als een jaloers gedumpt wijf.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:47 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.mediacourant.(...)team-van-schrijvers/
Wat een vervelende vent is die Bram, geen wonder dat André hem niet persoonlijk durft te spreken. Meneer liep dagen te schelden en te tieren.
Hij is zijn melkkoe kwijt, denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Die gast gedraagt zich als een jaloers gedumpt wijf.
🍸🍸🍸🍸🍸quote:Op woensdag 14 december 2022 05:52 schreef quirina het volgende:
Misschien kan hij wat teksten schrijven voor Tien Martini’s.
quote:Op woensdag 14 december 2022 05:52 schreef quirina het volgende:
Misschien kan hij wat teksten schrijven voor Tien Martini’s.
Waarom loopt Mediacourant zo achter Yvonne aan?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:21 schreef JourneyBlue het volgende:
Uhm dat interview in Weekend is van vorige week?
[ afbeelding ]
Misschien is het wel uit tussen het veenlijk en haar bediendequote:Op woensdag 14 december 2022 12:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Woensdag Story dag, en nog steeds geen enkel artikel verschenen van het Hazeskamp van hun grootste fan, Guido.
Bijzonder.
Je zou het bijna denken, ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien is het wel uit tussen het veenlijk en haar bediende
Ik scrolde van onder naar boven en wist dat jij dit was.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat 'ze wilt' ook. Wat een tokkietaal.
Me stokpaartjuhquote:Op woensdag 14 december 2022 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en wist dat jij dit was.
Van al die ellende in die boom kan ze wel 5 jassen voor oude vrouwtjes kopen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het toch
Mijn moeder is ooit gerold door Roemeensen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijken of ze dat vrouwtje nog zo lief vind als ze haar zakken rolt tijdens het overhandigen van die jas.
De boom is gesponsord en kopen??? Ik denk, net als Bep, dat ze old Kruidvat stockquote:Op woensdag 14 december 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Van al die ellende in die boom kan ze wel 5 jassen voor oude vrouwtjes kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |