Klopt. De ergsten vind ik als mensen zo gemaakt naar elkaar lachen, zogenaamd een spontane foto, wat hebben wij het leukquote:Op woensdag 14 december 2022 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou weleens een spontane foto van Monique willen zien. Elke foto die ik van haar zie ziet er zo gemaakt uit.
Wat een luxe idd, je huis en boom laten versieren, ik ben benieuwd wat dat grapje kost als je het niet voor de clicks cadeau krijgt.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Van al die ellende in die boom kan ze wel 5 jassen voor oude vrouwtjes kopen.
Dat ouwe vrouwtjequote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het toch
Silvie tuigt hem in mantelpakje en op hoge hakken op.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een luxe idd, je huis en boom laten versieren, ik ben benieuwd wat dat grapje kost als je het niet voor de clicks cadeau krijgt.
Maar ik snap nu wel hoe de Sarah's en Amandas van deze wereld aan een instant perfect kersthuis komen.
Zonder hakken kan ze niet bij de piekquote:Op woensdag 14 december 2022 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvie tuigt hem in mantelpakje en op hoge hakken op.
Zonder haar hoge hakken is het ook geen echte liefde.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder hakken kan ze niet bij de piek
Sylvie is Sylvie. De Full Monty.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder haar hoge hakken is het ook geen echte liefde.
Rijk de Gooyer is het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder haar hoge hakken is het ook geen echte liefde.
Sarah heeft haar eigen bomen opgetuigd, ze was hier een week druk mee. Haar spullen heeft ze gekocht in Scheveningen bij de Christmas Shop. Wat een onzin verhaal weer.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een luxe idd, je huis en boom laten versieren, ik ben benieuwd wat dat grapje kost als je het niet voor de clicks cadeau krijgt.
Maar ik snap nu wel hoe de Sarah's en Amandas van deze wereld aan een instant perfect kersthuis komen.
Monique van der Ven is ook al verbouwd en niet meer herkenbaar.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijk de Gooyer is het daar niet mee eens.
Kijk mij toch eens deugen beste mensen. Kijk dan!quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
fotos delen online
Wat een lieverd is het toch
Is het jullie ook opgevallen dat ze in die reviews de sterren optellen. Die mensen geven een 1. 2x, maken ze 2 sterren van. Maar eigenlijk krijgt ze maar 1 ster voor die ruk jas zonder zakken en die veelste wijd valtquote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Verkopen die jassen en dassen van Mo een beetje bij de Kruidvat?
Edit:
https://www.kruidvat.nl/monique-westenberg-bomberjas/p/5711266
Reviews zijn niet echt super zeg maar.
Heeft Rachel deze slijmrochel doorgegeven via Instagram aan de tattooboer?quote:
Het is ook nog eens geen bomberjas.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:16 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Is het jullie ook opgevallen dat ze in die reviews de sterren optellen. Die mensen geven een 1. 2x, maken ze 2 sterren van. Maar eigenlijk krijgt ze maar 1 ster voor die ruk jas zonder zakken en die veelste wijd valt![]()
![]()
![]()
Vind dit vrij duur voor kruidvat begrippenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Verkopen die jassen en dassen van Mo een beetje bij de Kruidvat?
Edit:
https://www.kruidvat.nl/monique-westenberg-bomberjas/p/5711266
Reviews zijn niet echt super zeg maar.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is ze opgenomen in een kliniek?
Vanwege toch weer geen bruiloft?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is ze opgenomen in een kliniek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |