In de kliniek. Kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ze zat gewoon dagen te puzzelen.
En dat ze expres dat ene stukje uit de doos gehaald haddenquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In de kliniek. Kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:01 schreef maily het volgende:
[..]
En dat ze expres dat ene stukje uit de doos gehaald hadden
Geen kaarsje, en geen bierflesje.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wand is nogal kaal en minimalistisch. Kliniek-style. Who knows?
Ik zie het voor als dat Millionare Dollar Island programma van SBS6. Dan met de hele Hazes clan daar, behalve Roxanne.quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:32 schreef quirina het volgende:
[..]
had vanmorgen al voor dag en dauw een sigaretje in mijn smoel ;en wat bessen op m'n linkermouw oh zo erg , een teringboel en toen ik m'n kruk besteeg je raadt het reeds was de biertap lek en leeg
En mijn neus is stuk
Ongeluk
Nou je weet al wat ik wou.
op een onbewoond eiland is r wat poeder voor mijn neus ? ja je voelt je d'r blij want sossa leven is de leus geen, pietsie pech want je hoeft er niets valt er niet van je fiets klap je lekker dikke wiets drinkt met je billen bloot “Ron”uit een kokosnoot je wordt vanzelluf groot op een onbewoond eiland zijn alle dagen fijn op een onbewoond eiland daar zou ik willen zijn
Nee hoor, gewoon thuis:quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wand is nogal kaal en minimalistisch. Kliniek-style. Who knows?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is code: "de puzzel is bijna compleet" (je doet geen 2,5 week over een puzzel van 20 stukjes)
HET BOEK komt er aan jongens
Foto van vorig jaar? 50 weken geleden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @quirina) :quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar? 50 weken geleden.
Heeft ze nu al de tafel gedekt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een bewijs moest zijn dat ze thuis was. Got it.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @:quirina) :
[ afbeelding ]
Treurnisquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @:quirina) :
[ afbeelding ]
Thanks for showing!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Gezellige boel daar... Met al haar vrienden!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Zou Rasjj zijn uitgenodigd door Graasquote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
Figuranten in deze soap, maar het is zondag, dus hierbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Goede move van Gracia, kindje maken om je toekomst veilig te stellenquote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Sparkle Otto...quote:Op zondag 18 december 2022 11:12 schreef roos94 het volgende:
Gokje voor de babynaam? Ik gok Jaylinn of Sparkle
Wat een soap weer...quote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heerlijk overdreven en nep weer dit filmpjequote:Op zondag 18 december 2022 11:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Er is een video!: https://www.instagram.com/p/CmTfwf5ohPh/
[ afbeelding ]
Wat een wansmaakquote:Op zondag 18 december 2022 11:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Er is een video!: https://www.instagram.com/p/CmTfwf5ohPh/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |