quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is code: "de puzzel is bijna compleet" (je doet geen 2,5 week over een puzzel van 20 stukjes)
HET BOEK komt er aan jongens
Foto van vorig jaar? 50 weken geleden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @quirina) :quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar? 50 weken geleden.
Heeft ze nu al de tafel gedekt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een bewijs moest zijn dat ze thuis was. Got it.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @:quirina) :
[ afbeelding ]
Treurnisquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Je denkt dat ze inmiddels de boel heeft laten verbouwen? Het ging om de treur-nis (© @:quirina) :
[ afbeelding ]
Thanks for showing!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Gezellige boel daar... Met al haar vrienden!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis:
[ afbeelding ]
Zou Rasjj zijn uitgenodigd door Graasquote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
Figuranten in deze soap, maar het is zondag, dus hierbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Goede move van Gracia, kindje maken om je toekomst veilig te stellenquote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Sparkle Otto...quote:Op zondag 18 december 2022 11:12 schreef roos94 het volgende:
Gokje voor de babynaam? Ik gok Jaylinn of Sparkle
Wat een soap weer...quote:Op zondag 18 december 2022 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heerlijk overdreven en nep weer dit filmpjequote:Op zondag 18 december 2022 11:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Er is een video!: https://www.instagram.com/p/CmTfwf5ohPh/
[ afbeelding ]
Wat een wansmaakquote:Op zondag 18 december 2022 11:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Er is een video!: https://www.instagram.com/p/CmTfwf5ohPh/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Zat daar nu advocaat Roethof op de eerste rij?
Kunnen we huwelijksaanzoek 5.0 verwachten?quote:
In dit geval staat hij niet alleen met zijn rug naar haar toe maar staan er ook nog (minstens) 2 vrouwen tussen hen, de ironiequote:Op maandag 19 december 2022 10:47 schreef vencodark het volgende:
Niks geks toch?
Het is algemeen bekend dat die 2 prima met elkaar omgaan.
Het is pas nieuws als ze hand in hand of innig zoenend te zien zijn.
Het doel van de foto ontgaat mij wel een beetje.quote:Op maandag 19 december 2022 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval staat hij niet alleen met zijn rug naar haar toe maar staan er ook nog (minstens) 2 vrouwen tussen hen, de ironie
Ik vind hem echt best goed uitzien! Hij heeft iets rustigs over zich heen ofzo.quote:Op maandag 19 december 2022 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ziet André er slecht uit.
OK, Roch.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)2999488025343343695/
Ik denk dat heel veel mensen haar negativiteit toewensen dus thanks Rochelquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft natuurlijk al uit de dozen drank die voor kerst en nieuwjaar zijn afgeleverd gesnoept.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen haar negativiteit toewensen dus thanks RochelZit ze weer aan de bessen ofzo
Kun je dan twee keer dood gaanquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor dat jochie dat zijn ouders nog goed met elkaar om gaan (er even vanuit gaande dat ze geen koppel zijn).quote:
Dat vind ik ook, eindelijk een normale kerst.quote:Op zondag 25 december 2022 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk voor dat jochie dat zijn ouders nog goed met elkaar om gaan (er even vanuit gaande dat ze geen koppel zijn).
Al die flashbacks naar oude optredens, dagelijkse leuke filmpjes met vrienden en familie en op nummer een alle foto's en video's die een goede band met Monique en hun zoon op #1 suggereren, is niets anders danquote:Op zondag 25 december 2022 13:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, eindelijk een normale kerst.
Dat zal allemaal best, zolang het jochie er maar van geniet.quote:Op zondag 25 december 2022 13:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Al die flashbacks naar oude optredens, dagelijkse leuke filmpjes met vrienden en familie en op nummer een alle foto's en video's die een goede band met Monique en hun zoon op #1 suggereren, is niets anders dan
de (goede) marketingstrategie van MBS Benelux + Royal Promotions.
Ze repareren momenteel de schade en zetten een familieman en rasartiest neer in aanloop naar optredens in 2023.
Ook met random HoofdLetters want Dat is tofquote:Op zondag 25 december 2022 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom toch altijd weer een foto met zo’n cringy steenkolen-Engels ‘motto’ eronder. Dit is weer een pareltje 😐.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |