Het zal sarcastisch bedoeld zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef Verida het volgende:
wat heeft Rupie nu gegeven aan wendy? Een plak deeg met cacao erop en drie parapluutjes?
Hij vergeet de laatste scheppen suiker...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano vroeg even wat Ima en Rupie aan het eten zijn.
Rupie : 'Beetje heet water, met zo'n melkpakje en wat cruesli'
Vind ik dus raar eigenlijk. Wat moet je met een plak rauw deeg met cacao erop?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal sarcastisch bedoeld zijn
Deze is gewoon vals.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Sjacherijnige mensen
[ afbeelding ]
gebakkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Vind ik dus raar eigenlijk. Wat moet je met een plak rauw deeg met cacao erop?
het was een ronde plakquote:
Moest vandaag bijna huilen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
even snel over jeff
en streamwissel
inspector Lionquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac had trouwens 4 sigaretten danwel hulzen op z'n bureau liggen.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat had ze met Djedi afgesproken dat ze dat gingen opetenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Hoeveel cruesli is er? Kunnen we melk maken, morgen iedereen cruesli met melk.
Moet je dinnetje niet vannacht cruesli gaan snaaien..
vervolgens trekt hij aan de haren van eunicequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Rupert bukt half voorover en vraagt aan Moraima en Leila of ze denken dat hij de prostitutie in kan
Hij zit al op Only Fans.Dus ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Rupert bukt half voorover en vraagt aan Moraima en Leila of ze denken dat hij de prostitutie in kan
En welke repen bedoelen ze? die gaan ze ook eten..quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ze met Djedi afgesproken dat ze dat gingen opeten
Dat klonk wel ff...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervolgens trekt hij aan de haren van eunice
die vervolgens kreunt
ehhhquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zit al op Only Fans.Dus ja.
waarop Moraima haar bulderende lach liet horenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervolgens trekt hij aan de haren van eunice
die vervolgens kreunt
Zal ik eerlijk zeggen dat ik dacht dat dat met Bern was, waar Sasha zo verdrietig om wasquote:
Dat heeft hij zelf verteld.quote:
Eunice Lecter.quote:
Krijg dat beeld maar eens van je netvlies voor het slapen gaan.... bedankt he FFquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zit al op Only Fans.Dus ja.
Goodlooking is wel het eerste waar je op valt, maar een beetje brains vind ik ook geen overbodige luxequote:
Graag gedaan Maatje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg dat beeld maar eens van je netvlies voor het slapen gaan.... bedankt he FF
naakte Ericquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg dat beeld maar eens van je netvlies voor het slapen gaan.... bedankt he FF
ASML he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja en andere stream staan ze zich te reinigen, de rest al plat ofzo ?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
ok dit is een vaaaag gesprek
over jezelf reinigen
Isaac heeft nog 300 euro ofzo, maar hij is vast niet begaan genoeg met 'zijn mensen' om het te gebruikenquote:
kerstkaraoke. Als er kerstbellen klinken in de loods, moet degene wiens naam op het scherm staan, een kerstliedje meezingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen gemist, kerstbellen?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
kerstkaraoke. Als er kerstbellen klinken in de loods, moet degene wiens naam op het scherm staan, een kerstliedje meezingen.
En dan over een clubavond met DJ set praten.quote:
Opdr. met liedjes zingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen gemist, kerstbellen?
Moeten wel binnen 15 sec op het podium staan dan +25,00. Is het tussen 15-30 sec dan 0 euro, langer dan 30 sec is -25,00quote:
Dat klinkt een beetje als die BB opdracht, waarin ze die cijfers op het scherm binnen een bepaalde tijd moesten intypen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeten wel binnen 15 sec op het podium staan dan +25,00. Is het tussen 15-30 sec dan 0 euro, langer dan 30 sec is -25,00
Bern komt met een voorstelquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt morgen wel iets, maar dat komt vanuit de tegenstanders.. Aldus Isaac tegen Imadie.. ??
Ja, degene die tegen prijzenpot aanbreken zijn. Bern heeft een alternatief plan bedacht daarvoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt morgen wel iets, maar dat komt vanuit de tegenstanders.. Aldus Isaac tegen Imadie.. ??
quote:
ja degenen die die maand een gele kaart hebben gekregen, mogen niet meestemmen, omdat ze al genoeg (10.000) uit de pot hebben gehaaldquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, degene die tegen prijzenpot aanbreken zijn. Bern heeft een alternatief plan bedacht daarvoor.
Ohw,, de tegenstanders van de Pot legen die hebben wél geld ergens verstopt zekerquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, degene die tegen prijzenpot aanbreken zijn. Bern heeft een alternatief plan bedacht daarvoor.
Nee want dat is gufaaaaalukquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga deze nacht niet weer de wacht houden en wachten op de kerstebellen. Te veel slaap streams, maar geen bellen, Alleen de neppers waar Jeff Ruppi en Ima mee wakker heeft gemaakt. Dat was echt even leuk. Denken jullie dat er vanavond nog bellen komen?
En geld als drek op de rekeningquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
Bouwen ? waarom moet je Bouwen Isaak ... iedereen heeft een bed en een dak boven zn hoofd
smeergeld?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En geld als drek op de rekening
Nah, die zouden dat dan echt niet spenderen aan activiteiten uit dat boek, te gierigquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, de tegenstanders van de Pot legen die hebben wél geld ergens verstopt zeker
180 ballen, 3 pieken en verlichting.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
Isaac gaat maandag Ī 355 van de prijzenpot afhalen.
Daar heeft hij 2 kerstbomen voor, een piek en de rest (dat kon ik niet helemaal volgen).
Grote kerstbomen, dat dan weer wel.
Daar moeten ze toch nog over stemmen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
Daar heeft hij 2 kerstbomen voor, een piek en de rest (dat kon ik niet helemaal volgen).
Wat me niet helemaal duidelijk was is of die kerstspullen nou wel of niet in dat entertainmentboek stonden (en dus of 1x of 25x waarde zijn).quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
Het enige tegenvoorstel kan alleen zijn dat Isaac tijdelijk zijn resterende Ī300 inzet als leningquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die zouden dat dan echt niet spenderen aan activiteiten uit dat boek, te gierig
Hebben ze al gedaan, was 9 tegen, 19 voor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moeten ze toch nog over stemmen?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat me niet helemaal duidelijk was is of die kerstspullen nou wel of niet in dat entertainmentboek stonden (en dus of 1x of 25x waarde zijn).
Zitten te wachten op vuurwerk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jemig, Zoe Babet en GJ zitten nog te weken in dat bad
als het van de huishoudpot komt, is het het besluit van de manager, hoeft er niet over gestemd te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was al gebeurtquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En als je zelf en lekker kleurtje hebtquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
witte badpakken of bikini's zijn alleen mooi als ze echt wit zijn
gewoon dat ding er in gooienquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie de laatste handdoek mag die nog bij de hottub ligt.
[ afbeelding ]
Janet had +/- 500Ī gezegd en minder was mogelijk ,.. en ze waren akkoordquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten per ding stemmen denk ik
Wat ik heb begrepen, hoeft er niet gestemd te worden als het uit de huishoudpot betaald kan worden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als het van de huishoudpot komt, is het het besluit van de manager, hoeft er niet over gestemd te worden
Stelletje cultuurbarbaren aldaarquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fiep Westendorp
die kennen ze dus niet
hebben ze op de mat gestaan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Janet had +/- 500Ī gezegd en minder was mogelijk ,.. en ze waren akkoord
Er is 0 euro in de huishoudpot, dus daar zal het zeker niet uitgaan.. moet wel van de prijzenpot.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, hoeft er niet gestemd te worden als het uit de huishoudpot betaald kan worden.
Dan mag de manager beslissen.
Maar ik vind het wel idioot als er amper geld is dat de manager dan kan beslissen om zoveel geld uit de huishoudpot uit te geven aan een kerstboom.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hadden 2 stemmingen, 1 over de kerstboom a 500,- en die werd met 9/19 aangenomen. De andere stemming was de 50k voor activiteiten die is uitgesteld tot maandag.
Kerstboom a <500,-- hoeft dus niet meer over gestemd te worden.
Huishoudpot staat op 0Īquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, hoeft er niet gestemd te worden als het uit de huishoudpot betaald kan worden.
Dan mag de manager beslissen.
Maar ik vind het wel idioot als er amper geld is dat de manager dan kan beslissen om zoveel geld uit de huishoudpot uit te geven aan een kerstboom.
Jip en Janneke.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fiep Westendorp
die kennen ze dus niet
Is soms ook verwarrendquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:16 schreef Verida het volgende:
[..]
dan haal ik de boel door elkaar, sorry
Niet echt, door de warmte wordt je haar erg droog en breekt het ook sneller afquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
dat haar fohnen elke keer
is toch ook niet goed
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
Selma Hayek
een nederlandse actrice volgens Mirthe
Zit dat blondje door het haar te strelen, maar weet niet wie het isquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wat is Leila nu weer aan het doen
Djediquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit dat blondje door het haar te strelen, maar weet niet wie het is
Aan het kijken hoe dom haar medebewoners zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zit een blondje te aaien ..Dzjeediequote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je heel veel gewoon niet weet dat is normaal maar er zijn daarin grenzen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
Selma Hayek
een nederlandse actrice volgens Mirthe
Maar ik weet het ook en ik ben ook niet oud..quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
de oudjes weten echt een stuk meer dan de jonkies
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ik weet het ook en ik ben ook niet oud..
Hoe kunnen ze nou zo weinig weten..
Het is niet erg (nouja, beetje wel) dat je dom bent, maar dat je denkt dat het andere dingen zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat je heel veel gewoon niet weet dat is normaal maar er zijn daarin grenzen natuurlijk
Niet alleen de jeugdquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
die googlen alles
als ik het niet weet google ik ookquote:
Zij nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
Je kent Midas Dekkers toch wel...
Leren niets meer op school, beetje op mobiel spelen en woke gedoe en verder zoeken ze het maar op google. TV kijken doen ze ook weinig, veel Netflix enzoquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
die googlen alles
als je een dierenenceclopedie wilquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
Je kent Midas Dekkers toch wel...
Niet te geleuven.quote:
Same, vind dat google de charme weg kan halen van in groepsverband ergens op komen. Maar het is soms wel verrektes handigquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het niet weet google ik ook
maar ik heb wel een algemene kennis
en een goed geheugen
ook niet helemaal waarquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leren niets meer op school, beetje op mobiel spelen en woke gedoe en verder zoeken ze het maar op google. TV kijken doen ze ook weinig, veel Netflix enzo
Happy Birthday zingen zekerquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat ze Babette om 2400 uur oproepen voor een kerstliedje .....
Tja, misschien gaan de bellen zo, en dan kom je op tvquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Babet doet vlak voor het naar bed gaan nog even mascara op
wie nu nog gaat zeggen dat Mirthe slim isquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe:
Omroep Max, is dat dan de naam van een tv zender?
Ja schat... een omroep... het woord zegt het al..
Dat had nooit al iemand gedacht hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie nu nog gaat zeggen dat Mirthe slim is
Die lach ik keihard uit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie nu nog gaat zeggen dat Mirthe slim is
Roy toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je schrijft 'Garfunkel' verkeerd.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:39 schreef Sestra666 het volgende:
hoe vaak zijn de bellen nu gegaan vandaag? 3x?
Ik vind JW en ook tenenkrommend slecht hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
mijn hoop in de 20 tot 30 jarigen is vervlogen
ik vind JW nog wel meevallenquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind JW en ook tenenkrommend slecht hoor
en de asselleratie van de Tesla is heel snelquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
Zucht,of Lilly Allen Nederlands is?
Bij deze bevestigd dat Mirthe dus inderdaad uit een ei komtquote:
Eens, laatst zat er een die Reykyafik als hoofdstad van Friesland noemde..... Lieve meid verder hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dan mag je mij uitlachen. Mirthe is volgens mij absoluut niet de domste uit de loods
Nee, hij is echt slecht, voor iemand van zijn leeftijdquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind JW nog wel meevallen
kan ook goed dingen omschrijven
Een leesbril is raar als je pas 33 bentquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
als Eric die kaartjes niet kan lezen zonder loep
dan heeft hij serieus een bril nodig
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een leesbril is raar als je pas 33 bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand dit gesprek kunnen ontcijferen, volgens mij gaat het over wel of geen sex in de loods ....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.dat was wel de conclusie geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, dat dacht ik ook, Jeff meldde dat hij het niet ging doen met mensen om hem heen ....quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
dat was wel de conclusie geloof ik
Heeft iemand dit gesprek kunnen ontcijferen, volgens mij gaat het over wel of geen sex in de loods ....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.volgens mij hebben ze het over condooms, die wil Jeff niet bestellen en ze hebben te weinig privacy om te doen wat ze willen, dat maak ik er tot nu toe op uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Die insteek had ik nog niet, dacht dat het over dat sexspeeltje van Kim ging ...quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
volgens mij hebben ze het over condooms, die wil Jeff niet bestellen en ze hebben te weinig
privacy om te doen wat ze willen, dat maak ik er tot nu toe op uit
Rupi is little spoon.quote:
Vind ik ook niet netjes ... In Argentinie was er een oudere man en op een gegeven moment lagen er 2 stelletjes met veel lawaai vlak bij hem te neuken .. dat werd dus een interruptus voor die 4 ... geluid geur // was niet te harden volgens hem ..quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, Jeff meldde dat hij het niet ging doen met mensen om hem heen ....
En Jeff wil het niet doen waar anderen bij zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het over condooms, die wil Jeff niet bestellen en ze hebben te weinig privacy om te doen wat ze willen, dat maak ik er tot nu toe op uit
En dat Kim geluk heeft met haar speeltje en zo nog aan haar trekken komt, dat maak ik er verder op uit en dat Jeff het zo geen leven vindt, zonderquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet, dacht dat het over dat sexspeeltje van Kim ging ...
laatst leken ze het toch echt heeeeeeeel erg te doen... (zonder andere mensen)quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jeff wil het niet doen waar anderen bij zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze weten toch ook niet dat hij weer wereldkampioen is geworden? Let nou es op FF.
2 xquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze weten toch ook niet dat hij weer wereldkampioen is geworden? Let nou es op FF.
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.Sjeffie wil niet neuken met condoom, en gaat ze ook niet bestellen boven , dat ze het in al die tijd dus "maar" 3x gedaan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.Misschien wat mexx zei in dat filmpje over of ze niet was klaargekomen (wat ik in die video nergens hoorde trouwens..). Kim heeft een kuur en mag geen sex in die kuur of zo, ja alleen met condoom maar jaaaaaa. Of ging dat over kim w? Ieg moet die betreffende kim daarom maandelijks een zwangerschapstest doen werd er gezegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KimD is ook maar een ranzig type hoor want heeft aan de halve loods haar vibo uitgeleend en gebruikt het daarna weer zelfquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet, dacht dat het over dat sexspeeltje van Kim ging ...
TMIquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is ook maar een ranzig type hoor want heeft aan de halve loods haar vibo uitgeleend en gebruikt het daarna weer zelf
dat is dan een beetje dom van sjeffie dat hij die niet heeft besteld toen hij zelf de boodschappenlijst kon maken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie wil niet neuken met condoom, en gaat ze ook niet bestellen boven , dat ze het in al die tijd dus "maar" 3x gedaan hebben
Ik denk dat bij de selectie niemand bovengemiddeld mocht scoren bij de IQ testquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Babbel ook niet bijster goed nu![]()
Babbel doet Uniquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de selectie niemand bovengemiddeld mocht scoren bij de IQ test
Je weet dat we een kenniskwis aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, nu wordt het allemaal wel erg ingewikkeld, kuur, neuken zonder condooms, niet klaarkomen ....![]()
Niet klaargekomen was overigens wel in het filmpje te horen, heel zacht weliswaar ...
Martin heeft ook Mexx gedaan, dus het zegt nietsquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babbel doet Uni
Matin heeft uni gedaan
Onderschat Kenzi niet!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik stop al ...quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef D. het volgende:
Je weet dat we een kenniskwis aan het doen zijn?
Niet weten wie Don Quichote is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Babbel ook niet bijster goed nu![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.Misschien wat mexx zei in dat filmpje over of ze niet was klaargekomen (wat ik in die video nergens hoorde trouwens..). Kim heeft een kuur en mag geen sex in die kuur of zo, ja alleen met condoom maar jaaaaaa. Of ging dat over kim w? Ieg moet die betreffende kim daarom maandelijks een zwangerschapstest doen werd er gezegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoorde het live niet die avond en ook in de video niet maar dat geeft niet. Ik vond de info van mexx zeer informatief. Niet alleen mex vrijt onveilig en moet zich testen blijkbaarquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, nu wordt het allemaal wel erg ingewikkeld, kuur, neuken zonder condooms, niet klaarkomen ....![]()
Niet klaargekomen was overigens wel in het andere filmpje te horen, heel zacht weliswaar ...
Jeff en ook erik vermoedelijk zeer hoog iqquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Raar en dom ja want kon zonder pottenkijkers bestellen terwijl ie het nu puberaal en publiekelijk zou moeten aanvragenquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan een beetje dom van sjeffie dat hij die niet heeft besteld toen hij zelf de boodschappenlijst kon maken.
Volgens mij vertelde hij dat hij zijn Master had gehaald, dus ga er maar van uit van welquote:
Hij vertelt veel, ik neem het met een korrel zoutquote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij dat hij zijn Master had gehaald, dus ga er maar van uit van wel
Mooi verhaal was dat over zijn scriptie.quote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij dat hij zijn Master had gehaald, dus ga er maar van uit van wel
Misschien kreeg kim toen express die kuur nog niet. Ze moest er langggg om zeuren dus ik denk dat ze hem nu ineens kreeg met dit risico erbij. Zo ja dan slimme timing van de feboquote:Op zondag 11 december 2022 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Raar en dom ja want kon zonder pottenkijkers bestellen terwijl ie het nu puberaal en publiekelijk zou moeten aanvragen
quote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef D. het volgende:
Wel goed dat ze nu veertiger is, past haar leeftijd iets meer bij haar omgebouwde gezicht
quote:Op zondag 11 december 2022 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is Mirthe slim zeg. Ik wist het.
Rekensom eunice wint fles wijn dankzij mirthe die bijna jarig is en dan zelf die fles wijn krijgt....slimme mirthe. Iq is niet alles, gehaaid zijn is ook snuggerquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende: [..] Eunice heeft haar eerste prijs te danken aan vriendin Mirthe. JW en GJ zeiden dat ze de cijfers voor haar al op papier had staan , voordat ze op was
![]()
juist welquote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babbelette moet van de felicitaties huilen. Wat is haar thuis situatie eigenlijk? Zou bijna denken dat ze thuis niet al te veel aandacht krijgt of zo.
Moet je eens opletten hoe snel ze er zijn als zo die kerstbelletjes rinkelenquote:
Gescheiden, geen kids, goed contact met haar Ex en zijn huidige vrouwquote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babbelette moet van de felicitaties huilen. Wat is haar thuis situatie eigenlijk? Zou bijna denken dat ze thuis niet al te veel aandacht krijgt of zo.
Je mag hier geen mod tegenspreken geloof ikquote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 11 december 2022 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jij kan dat zien he op de streams, ik zou dat bijna vergeten.
Je hebt gelijkkkk
@D. is hier geen mod.quote:Op zondag 11 december 2022 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je mag hier geen mod tegenspreken geloof ik
Haha zie je wel, Brokeback mountain in de loods. We konden het verwachten. Ach, het is ze gegund.quote:Op zondag 11 december 2022 00:08 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
net te laat Rupi was druk onder de dekens
Kom op, niet zo zielig doen!quote:Op zondag 11 december 2022 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je mag hier geen mod tegenspreken geloof ik
Wauwquote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef D. het volgende:
Wel goed dat ze nu veertiger is, past haar leeftijd iets meer bij haar omgebouwde gezicht
Zijn vast allemaal mannen.quote:Op zondag 11 december 2022 00:11 schreef greysbones het volgende:
aah de FEBO durft het niet meer aan
Tijd voor kerstbellen!quote:Op zondag 11 december 2022 00:11 schreef greysbones het volgende:
aah de FEBO durft het niet meer aan
Staat bij die naam mod dus lijkt me toch enigszins n voorbeeld voor het fok forum althans zou netjes zijnquote:
De Jumbo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |