Niet echt, door de warmte wordt je haar erg droog en breekt het ook sneller afquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
dat haar fohnen elke keer
is toch ook niet goed
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
Selma Hayek
een nederlandse actrice volgens Mirthe
Zit dat blondje door het haar te strelen, maar weet niet wie het isquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wat is Leila nu weer aan het doen
Djediquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit dat blondje door het haar te strelen, maar weet niet wie het is
Aan het kijken hoe dom haar medebewoners zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zit een blondje te aaien ..Dzjeediequote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je heel veel gewoon niet weet dat is normaal maar er zijn daarin grenzen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
Selma Hayek
een nederlandse actrice volgens Mirthe
Maar ik weet het ook en ik ben ook niet oud..quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
de oudjes weten echt een stuk meer dan de jonkies
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ik weet het ook en ik ben ook niet oud..
Hoe kunnen ze nou zo weinig weten..
Het is niet erg (nouja, beetje wel) dat je dom bent, maar dat je denkt dat het andere dingen zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat je heel veel gewoon niet weet dat is normaal maar er zijn daarin grenzen natuurlijk
Niet alleen de jeugdquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
die googlen alles
als ik het niet weet google ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |