quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
net al gedaan toen Kim onder de douche stond.. zyllen ze denk ik niet nog een keer doen
Die stappen kunnen wij ook wel voor haar tellen, die komt niet ver, denk dat ze de 1000 niet haaltquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
Djedi wil van haar zakgeld een stappenteller
wat heeft ze geleerd?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Eunice is aan het kijken wie het opmerkt dat ze spelende vrouw is dood aan het doen is
Ja ! Meer hottub streams !quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het juist zo gezellig in de hottub
Feiten mogenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liep stiekem even op de feiten vooruit
alles is opquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weinig gegeten morgen.
[ afbeelding ]
Nee hoor, heb stamppot rauwe andijvie, die breng ik langs. En ze hebben die kerststol toch nog?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weinig gegeten morgen.
[ afbeelding ]
Gelukkig dat Jeff zoveel meel op voorraad heeft gekochtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima gaan brood maken toch
nu zijn ze wel goed genoeg
Nee! Schande !! Jeff is de duivel. Die heeft nog nooit iets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig dat Jeff zoveel meel op voorraad heeft gekocht
De Voorzienigequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig dat Jeff zoveel meel op voorraad heeft gekocht
Als we honger hebben. Ik doe niet aan tijden. Eten als je honger hebt, slapen als je moe bent en seks, wanneer je zin hebtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat eten we morgen in de CoS?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Moraima
sommige mensen zuigen op andere lolly;s
Oh ja dat kloptquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee! Schande !! Jeff is de duivel. Die heeft nog nooit iets goeds gedaan.
En wanneer de ander zin heeft en anders gebruik je de satisfyerquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als we honger hebben. Ik doe niet aan tijden. Eten als je honger hebt, slapen als je moe bent en seks, wanneer je zin hebt
Hij heet ook eigenlijk I'M A shadowquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is Ima eigenlijk compleet onzichtbaar ... je ziet 'm heel soms als Rupert in beeld is.
Dan nemen we net als Moraima een lollyquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
En wanneer de ander zin heeft en anders gebruik je de satisfyer
sinds hij met Rupie isquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is Ima eigenlijk compleet onzichtbaar ... je ziet 'm heel soms als Rupert in beeld is.
ohh Ik was serieus vergeten wie Ruben was..quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, in de coffeeshop gedichten voordragen aan andere mensen die stoned zijn
wie zat er van de week zo in te wippen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De schommelstoel kreunt en steunt onder het gewicht van Moraima.
Ja vind ik heel jammer. Volgens mij heeft hij echt veel interessante dingen te vertellen, maar het feit dat hij niet heel goed Nederlands spreekt helpt niet meequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De schommelstoel kreunt en steunt onder het gewicht van Moraima.
Eensquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja vind ik heel jammer. Volgens mij heeft hij echt veel interessante dingen te vertellen, maar het feit dat hij niet heel goed Nederlands spreekt helpt niet mee
is wel een schatje onze bertimmadidinquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja vind ik heel jammer. Volgens mij heeft hij echt veel interessante dingen te vertellen, maar het feit dat hij niet heel goed Nederlands spreekt helpt niet mee
Eigenlijk vind ik dat hij vooral een slechte uitspraak heeft, zo'n sterk accent dat ik hem niet goed versta. Zijn woordenschat is topquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft hier tijd genoeg om onze mooie taal beter te lerenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het over ruben hadquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
het gaat gewoon over de streams dotquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen we weer over de streams posten.
Ja, ben de hele tijd licht gespannenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:23 schreef Vlinder1974 het volgende:
het duurt lang he, nu we de hele tijd op belletjes wachten
zonder belletjes is het rustiger voor je gemoed
Moet je ze wel kijken natuurlijk .. maar alles was relevant.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat gewoon over de streams dot
Ik lees werkelijk bijna niks over de gesprekken etc.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Niet alles. Als ik terug lees 😉quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik likt ook bekers uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Lekker duurt maar ene vinger lang.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Groter genot kun je hem niet geven
Ja, eens! En hij is ook wel verlegen in vergelijking met andere grootbekken deelnemersquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat hij vooral een slechte uitspraak heeft, zo'n sterk accent dat ik hem niet goed versta. Zijn woordenschat is top
Ze zeggen ook heel weinig boeiends... maar het wordt wel besproken..quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees werkelijk bijna niks over de gesprekken etc.
-knip- als ik post dat Ima bijna onzichtbaar is... is dat omdat hij een moment in beeld is.. uiteraard omdat er iets met Rupert is... ik heb geen enkele zin om hier de les gelezen te worden. Niet alles zijn gesprekken. De streams zijn beelden en gesprekken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna niks, bedoel je.
Dat gepamper…
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het over ruben had![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna niks, bedoel je.
Dat gepamper…
heb die van mij in het gekke bekken topic gezet (wilde je foto niet zomaar pikken)quote:
We wachten allemaal met spanning op de Karooke oproep van Imadiedie... hij zal minstens IETS moet roepenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoepel op zeg.. als ik post dat Ima bijna onzichtbaar is... is dat omdat hij een moment in beeld is.. uiteraard omdat er iets met Rupert is... ik heb geen enkele zin om hier de les gelezen te worden. Niet alles zijn gesprekken. De streams zijn beelden en gesprekken.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
heb die van mij in het gekke bekken topic gezet (wilde je foto niet zomaar pikken)
aangezien jij naar dezelfde soort caps streeft, zet ze af en toe ook in het gekke bekken topic he
Nee, niet voor mij. Dit is gewoon hoe Cossen werkt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zei per ongeluk Mitch ipv Mirthe en Mirthe heeft toen gezegd: nu heb ik jullie door, dit is jullie bijnaam
Babette zegt dat Mirthe het oo wel te verduren krijgt, omdat ze als chaoot bekend staat maar dat ze ook lief is
GJ: maar iedereen heeft een lieve kant
@:Mootie, voor jou
Dit zijn streamverslagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij. Dit is gewoon hoe Cossen werkt.
Ze hebben toch geen mic op inde tub of werd er iets besproken wat niet mocht?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
De hottub moet nu ook batterij wisselen. En wij zijn doof.
ehhh ik weet niet of daar iemand aan het slapen is of??quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Een aantal mensen lijkt al te slapen, met het dekbed helemaal over zich heen tegen het licht.
Martin? Zijn handdoekje eindelijk in de was?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Een aantal mensen lijkt al te slapen, met het dekbed helemaal over zich heen tegen het licht.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
Wendy ligt ineens in bed, verstopt onder haar deken
Wendy dusquote:
Ze lijkt te huilen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
Wendy ligt ineens in bed, verstopt onder haar deken
Bern geloof ik..quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh ik weet niet of daar iemand aan het slapen is of??
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach Wendy (denk ik)... en ze huilt......
[ afbeelding ]
OOH Arme Wendyquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach Wendy (denk ik)... en ze huilt......
[ afbeelding ]
Ze stond bij de hottub (niet erin), en had lol met de rest.... geen idee dus.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nergens iets gezien over Wendy, is er iets gebeurd?
Of grwoon zelf even een dipje, dat kan ook natuurlijk
ze was ook ineens uit de hottubquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nergens iets gezien over Wendy, is er iets gebeurd?
Of grwoon zelf even een dipje, dat kan ook natuurlijk
Die pakken we.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Loveable het volgende:
Wie heeft Wendy aan het huilen gemaakt?
druk metquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is Babbel als je haar nodig hebt.....
misschien mist ze haar kinderenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is niets voor Wendy om alleen in bed te gaan liggen zo vroeg op de avond en al helemaal niet om te huilen. Kom op Leila, zie dat Wendy daar ligt
Moet Erik maar op de knieën gaan zitten, hij is ook veel te lang voor die tafelquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef Seattle het volgende:
Erik heeft last van zijn nek na een partijtje tafelvoetbal.
Spannender kan ik het niet maken. Alhoewel Esther er wel uitdagend uitziet in haar hemdje
heel eerlijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Erik maar op de knieën gaan zitten, hij is ook veel te lang voor die tafel
Klopt. Ze had een glaasje wijn aan Euniece gevraagd van die fles die ze vd week won, maar euniece heeft zich bedacht en wil de fles bewaren voor kerst. Dus nu heeft Wendy niets voor verjaardag van Babbel. En ook iets bakken leek net niet te lukken met Rupert. Er is gewoon niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij wou Wendy iets voor de verjaardag van babette doen. Wijn of bier wat niet lukt ofzo. Maar heb t niet helemaal goed gevolgd
heeft Moraimaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij loopt ook een beetje met de ziel onder de arm vind ik
omdat ze veel zitten wellichtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
zijn allemaal wel een beetje pieperts daar
lopen allemaal de deur plat bij de Fysio
Moet mssn eerst toestemming aan Wanda vragen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet jappie dr maar even lekker knuffelen
of zou hij dat nu niet meer durven
Hij kan zich nu een ware vriend tonen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
Woeste Wanda.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
die vindt dat niet okquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet mssn eerst toestemming aan Wanda vragen?
Nou vorige week sprong hij nog van zijn bed, zo op het bed van Wendy. Jappie kan haar best even troostenquote:
En zeker niet met Wendy.quote:
die doet ook de spelende vrouw(nou ja man) actquote:
gulle eunicequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Klopt. Ze had een glaasje wijn aan Euniece gevraagd van die fles die ze vd week won, maar euniece heeft zich bedacht en wil de fles bewaren voor kerst. Dus nu heeft Wendy niets voor verjaardag van Babbel. En ook iets bakken leek net niet te lukken met Rupert. Er is gewoon niet zoveel meer.
vanavond ook weer tegen Isaacquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
gulle euniceEn dan vindt eunicu het raar dat mensen haar iets misgunnen. (daar zat ze vanmiddag over te miepen)
Eunice heeft haar eerste prijs te danken aan vriendin Mirthe. JW en GJ zeiden dat ze de cijfers voor haar al op papier had staan , voordat ze op wasquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond ook weer tegen Isaac
volgens mij heeft hij iets kleins in zijn handquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
japie kerft ff zijn naam in het bed
Hebben Bep en Wendy geen hekel aan Eunice?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
gulle euniceEn dan vindt eunicu het raar dat mensen haar iets misgunnen. (daar zat ze vanmiddag over te miepen)
En het was een gelijkspel, en toen moest Mirthe uiteindelijk beslissen --> Eunice.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice heeft haar eerste prijs te danken aan vriendin Mirthe. JW en GJ zeiden dat ze de cijfers voor haar al op papier had staan , voordat ze op was
irritant!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
wendy wilde net tegen japie zeggen wat er was, en toen streamwissel
oja dat is aannemelijkerquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij iets kleins in zijn hand
dacht misschien een cadeautje voor babbel
Sas en Mirthe hebben zelf iets gemaakt, kan ook nog.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
Oh dat is wel zielig als ze niks aan babette kan geven..
eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En het was een gelijkspel, en toen moest Mirthe uiteindelijk beslissen --> Eunice.
Klopt, dat kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Sas en Mirthe hebben zelf iets gemaakt, kan ook nog.
Ik kon er wel mee leven ja .. vond wat Eunice aan had heel mooi.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
Eunice maakt er wel wat van
Klopt, maar alles alleen en wilde de eer ook alleenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
Eunice maakt er wel wat van
daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar alles alleen en wilde de eer ook alleen
Zei Leila dat of Wendy?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef Silves het volgende:
Ze wilde geen cake of klein taartje maken voor Babs,,,Ruppie
Staat altijd voor iedereen klaar, heeft gister of vanmorgen nog het haar geknipt van Ruppiequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Tascha071 het volgende:
Oh dat is echt heel sneu! Wendy is een van de leukste!
ik weet ook nog steeds niet goed waarom ze boos isquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staat altijd voor iedereen klaar, heeft gister of vanmorgen nog het haar geknipt van Ruppie
Omdat Rupert nu geen middelen wil gebruiken voor een verjaardag. Hij zegt dat ze dan maar zelf iets had moeten bewaren.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet ook nog steeds niet goed waarom ze boos is
Hij vertelt alleen wat er gebeurd is, geen idee wat zijn geaardheid er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:03 schreef Silves het volgende:
Ruppie weer aan het roddelen over Wendy, gemene nicht.
Geen sorry hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan is het weer een valse nicht, sorry dat ik het zeg
Als ze iets bakken doen ze dat altijd een paar uur of de avond van te vorenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef mootie het volgende:
Het is ook niet heel handig om een paar uur van tevoren nog even iets te willen regelen. Zeker als er niks in huis is.
Wendy zou eens moeten horen hoe mensen over haar praten... en dan al die mensen expres slecht knippen...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert heeft niet echt geprobeerd mee te denken met Wendy ... is jammer .. als ik Wendy was zou ik ook zeggen, knip lekker jezelf...
Maar dan is het wel al eerder gepland. En er is nu gewoon weinig,quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze iets bakken doen ze dat altijd een paar uur of de avond van te voren
Dat zou ze nooit doen, dat is haar aard niet, is ze veel te lief voorquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy zou eens moeten horen hoe mensen over haar praten... en dan al die mensen expres slecht knippen...
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vertelt alleen wat er gebeurd is, geen idee wat zijn geaardheid er mee te maken heeft.
Is er al heel lang mee bezig, kreeg zeker geen sigaret van Babs en Wendy..en hebben zelf honger natuurlijk, de honing en suiker glijd makkelijk in de thee..quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef mootie het volgende:
Het is ook niet heel handig om een paar uur van tevoren nog even iets te willen regelen. Zeker als er niks in huis is.
misschien kan ze een leuke kaart maken, met een bon voor een knipbeurt .quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef mootie het volgende:
Wat zou Leila dan moeten of kunnen doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:07 schreef Tascha071 het volgende:
Wel lief van leila dat ze het lijkt op te pakken en naar de keuken ging. Moiramma sprak ook over kom we gaan kijken wat we kunnen doen. Lief!!! Maar nu aktie! Blijft leila daar nou gewoon staan en plannen maken voor spelletje. Het was dus van korte duur
i know...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou ze nooit doen, dat is haar aard niet, is ze veel te lief voor
Genoeg opties, maar niet als je om 9 uur in de avond begint.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kan ze een leuke kaart maken, met een bon voor een knipbeurt .
Met al die aannames kan ik niks.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Is er al heel lang mee bezig, kreeg zeker geen sigaret van Babs en Wendy..en hebben zelf honger natuurlijk, de honing en suiker glijd makkelijk in de thee..
Geen idee maar n spelletje spelen helpt iig niet Wendy uit bed te krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zou Leila dan moeten of kunnen doen.
Dat is inderdaad niet slim. Babette heeft ook al ruim van tevoren aangekondigd dat ze jarig is en dat ze 40 wordt, dus het komt niet uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Genoeg opties, maar niet als je om 9 uur in de avond begint.
Ik denk dat Wendy stiekem boos op zichzelf is omdat ze pas zo laat in actie kwam.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Geen idee maar n spelletje spelen helpt iig niet Wendy uit bed te krijgen
Dat is een aanname.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy stiekem boos op zichzelf is omdat ze pas zo laat in actie kwam.
laat hij Ima beter Nederlands leren, heeft hij meer aanquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Rupie mag Ima geen Papiaments leren van de FEBO
ook zijn lover..quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat hij Ima beter Nederlands leren, heeft hij meer aan
Nee zeg, moet er nog bijkomen... hahahahquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Rupie mag Ima geen Papiaments leren van de FEBO
Goeie vraag ja teruglezen is niet te doen zo alles off topicquote:
Ik denk niet dat we doelen op jouw ima post integendeel maar jouw reactie gaat wel ver.....quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoepel op zeg.. als ik post dat Ima bijna onzichtbaar is... is dat omdat hij een moment in beeld is.. uiteraard omdat er iets met Rupert is... ik heb geen enkele zin om hier de les gelezen te worden. Niet alles zijn gesprekken. De streams zijn beelden en gesprekken.
dan Papiaments ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de FEBO dat wel kan monitoren.
Er is een fittie over dat Wendy en Babs nog veel shag hebben en zij nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Is er al heel lang mee bezig, kreeg zeker geen sigaret van Babs en Wendy..en hebben zelf honger natuurlijk, de honing en suiker glijd makkelijk in de thee..
Ze roken dan ook als schoorstenen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is een fittie over dat Wendy en Babs nog veel shag hebben en zij niet
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je, daarom staat er ook IK DENK.
Niet voor een ander denkenquote:
Dat zei Wendy en Babs ook maar Rupie denkt dat de verdeling niet eerlijk is gegaan en tsja Wendy verdeelt de shagquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze roken dan ook als schoorstenen.
Ja dit, ik ben jou juist ook dankbaar voor je on stream verslagenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die wel gesprekken verslaat. En daar ben ik heel blij mee.
Ik lees je niet de les, maar baal er wel van dat de Cos geen Cos is.
Zoals Martin zei over ima"is een junk"heeft schijnbaar de pot tabak leeggerooft ..OOOO Martin zijn woordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is een fittie over dat Wendy en Babs nog veel shag hebben en zij niet
Dit is puur om te pesten.quote:
Het eerste.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Is Rupi nou expres sneaky aan het doen of was het oprecht?
ik gok het eerstequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Dan had hij dat ook gewoon tegen Wendy kunnen zeggen, in plaats van zo achterlijk te doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
Nou Rupie heeft toch wat gemaakt voor Bep. Chocobrood.
De ‘valse nicht’.
Mitch is een ex of maat van iemand en gaat 0 over mirthe al dacht mirthe dat gister maar legden babette en wendy meteen uit. Oh mooi zei mirthe want anders had ik jullie nu betrapt. Elke x als mirthe mitch hoorde dacht ze nl dat het over haar ging zei ze.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zei per ongeluk Mitch ipv Mirthe en Mirthe heeft toen gezegd: nu heb ik jullie door, dit is jullie bijnaam
Babette zegt dat Mirthe het oo wel te verduren krijgt, omdat ze als chaoot bekend staat maar dat ze ook lief is
GJ: maar iedereen heeft een lieve kant
@:Mootie, voor jou
Of het was een verrassing.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan had hij dat ook gewoon tegen Wendy kunnen zeggen, in plaats van zo achterlijk te doen
zo ruppie, eerst weigeren met een parade meningen, dan maar snel iets maken..hij moet toch popi blijven in de loods.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik herhaalde alleen wat babette in de hottub vertelde...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mitch is een ex of maat van iemand en gaat 0 over mirthe al dacht mirthe dat gister maar legden babette en wendy meteen uit. Oh mooi zei mirthe want anders had ik jullie nu betrapt. Elke x als mirthe mitch hoorde dacht ze nl dat het over haar ging zei ze.
Hij blijft ook aan de gang he.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
"Een stuk deeg met cacao derop" Aldus Rupie.. ze is nog steeds sjacherijnig
[ afbeelding ]
Omdat ze in eerste instantie heel knorrig reageerde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij blijft ook aan de gang he.
Wendy hoorde ik zeggen dat ze het hartstikke lief van hem vond.
Waarom dan achteraf zeggen dat Wendy sacherijnig is?
We hebben een saboteurrrr.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
Rupie is zijn toilet tas kwijt
van Givenchy
grappig hequote:
Geen idee, Rupie kwam zo door de loods banjeren, blijkbaar uit de slaapkamerquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij blijft ook aan de gang he.
Wendy hoorde ik zeggen dat ze het hartstikke lief van hem vond.
Waarom dan achteraf zeggen dat Wendy sacherijnig is?
En 9 van de 10 keer hebben ze het zelf.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
grappig he
dat ze allemaal roepen dat iemand anders hem heeft
In eerste instantie, ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze in eerste instantie heel knorrig reageerde.
Was ze toch ook toen hij het gaf.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
In eerste instantie, ja.
Maar daarna vond ze het heel lief van hem.
Dus heeft hij het recht niet om te zeggen, zijn eigen draai eraan te geven, vals uit de kast te komen dat ze NOG sacherijnig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daarna niet meer en daar heb ik het over en Rupert niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ze toch ook toen hij het gaf.
Er is een verschil tussen kunnen en willen. Ik lees ook regelmatig vele topics terug... is erg goed te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Goeie vraag ja teruglezen is niet te doen zo alles off topic
Jasper is geen vriend van wendy. Jasper heeft helemaal niks met wrndy en vindt vanalles naars van haar zei jasper tegen wanda toen hij zich moest verantwoordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij kan zich nu een ware vriend tonen!
Hij lachte er wel bij...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
In eerste instantie, ja.
Maar daarna vond ze het heel lief van hem.
Dus heeft hij het recht niet om te zeggen, zijn eigen draai eraan te geven, vals uit de kast te komen dat ze NOG sacherijnig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |