Dat zei Wendy en Babs ook maar Rupie denkt dat de verdeling niet eerlijk is gegaan en tsja Wendy verdeelt de shagquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze roken dan ook als schoorstenen.
Ja dit, ik ben jou juist ook dankbaar voor je on stream verslagenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die wel gesprekken verslaat. En daar ben ik heel blij mee.
Ik lees je niet de les, maar baal er wel van dat de Cos geen Cos is.
Rupie mag wel wat maken dusquote:
Zoals Martin zei over ima"is een junk"heeft schijnbaar de pot tabak leeggerooft ..OOOO Martin zijn woordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is een fittie over dat Wendy en Babs nog veel shag hebben en zij niet
Dit is puur om te pesten.quote:
Het eerste.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Is Rupi nou expres sneaky aan het doen of was het oprecht?
ik gok het eerstequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Dan had hij dat ook gewoon tegen Wendy kunnen zeggen, in plaats van zo achterlijk te doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
Nou Rupie heeft toch wat gemaakt voor Bep. Chocobrood.
De ‘valse nicht’.
Mitch is een ex of maat van iemand en gaat 0 over mirthe al dacht mirthe dat gister maar legden babette en wendy meteen uit. Oh mooi zei mirthe want anders had ik jullie nu betrapt. Elke x als mirthe mitch hoorde dacht ze nl dat het over haar ging zei ze.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zei per ongeluk Mitch ipv Mirthe en Mirthe heeft toen gezegd: nu heb ik jullie door, dit is jullie bijnaam
Babette zegt dat Mirthe het oo wel te verduren krijgt, omdat ze als chaoot bekend staat maar dat ze ook lief is
GJ: maar iedereen heeft een lieve kant
@:Mootie, voor jou
Of het was een verrassing.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan had hij dat ook gewoon tegen Wendy kunnen zeggen, in plaats van zo achterlijk te doen
zo ruppie, eerst weigeren met een parade meningen, dan maar snel iets maken..hij moet toch popi blijven in de loods.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik herhaalde alleen wat babette in de hottub vertelde...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mitch is een ex of maat van iemand en gaat 0 over mirthe al dacht mirthe dat gister maar legden babette en wendy meteen uit. Oh mooi zei mirthe want anders had ik jullie nu betrapt. Elke x als mirthe mitch hoorde dacht ze nl dat het over haar ging zei ze.
Hij blijft ook aan de gang he.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
"Een stuk deeg met cacao derop" Aldus Rupie.. ze is nog steeds sjacherijnig
[ afbeelding ]
Omdat ze in eerste instantie heel knorrig reageerde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij blijft ook aan de gang he.
Wendy hoorde ik zeggen dat ze het hartstikke lief van hem vond.
Waarom dan achteraf zeggen dat Wendy sacherijnig is?
We hebben een saboteurrrr.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
Rupie is zijn toilet tas kwijt
van Givenchy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |