quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
net al gedaan toen Kim onder de douche stond.. zyllen ze denk ik niet nog een keer doen
Die stappen kunnen wij ook wel voor haar tellen, die komt niet ver, denk dat ze de 1000 niet haaltquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
Djedi wil van haar zakgeld een stappenteller
wat heeft ze geleerd?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Eunice is aan het kijken wie het opmerkt dat ze spelende vrouw is dood aan het doen is
Ja ! Meer hottub streams !quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het juist zo gezellig in de hottub
Feiten mogenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liep stiekem even op de feiten vooruit
alles is opquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weinig gegeten morgen.
[ afbeelding ]
Nee hoor, heb stamppot rauwe andijvie, die breng ik langs. En ze hebben die kerststol toch nog?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weinig gegeten morgen.
[ afbeelding ]
Gelukkig dat Jeff zoveel meel op voorraad heeft gekochtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima gaan brood maken toch
nu zijn ze wel goed genoeg
Nee! Schande !! Jeff is de duivel. Die heeft nog nooit iets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig dat Jeff zoveel meel op voorraad heeft gekocht
De Voorzienigequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig dat Jeff zoveel meel op voorraad heeft gekocht
Als we honger hebben. Ik doe niet aan tijden. Eten als je honger hebt, slapen als je moe bent en seks, wanneer je zin hebtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat eten we morgen in de CoS?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Moraima
sommige mensen zuigen op andere lolly;s
Oh ja dat kloptquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee! Schande !! Jeff is de duivel. Die heeft nog nooit iets goeds gedaan.
En wanneer de ander zin heeft en anders gebruik je de satisfyerquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als we honger hebben. Ik doe niet aan tijden. Eten als je honger hebt, slapen als je moe bent en seks, wanneer je zin hebt
Hij heet ook eigenlijk I'M A shadowquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is Ima eigenlijk compleet onzichtbaar ... je ziet 'm heel soms als Rupert in beeld is.
Dan nemen we net als Moraima een lollyquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
En wanneer de ander zin heeft en anders gebruik je de satisfyer
sinds hij met Rupie isquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is Ima eigenlijk compleet onzichtbaar ... je ziet 'm heel soms als Rupert in beeld is.
ohh Ik was serieus vergeten wie Ruben was..quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, in de coffeeshop gedichten voordragen aan andere mensen die stoned zijn
wie zat er van de week zo in te wippen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De schommelstoel kreunt en steunt onder het gewicht van Moraima.
Ja vind ik heel jammer. Volgens mij heeft hij echt veel interessante dingen te vertellen, maar het feit dat hij niet heel goed Nederlands spreekt helpt niet meequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De schommelstoel kreunt en steunt onder het gewicht van Moraima.
Eensquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja vind ik heel jammer. Volgens mij heeft hij echt veel interessante dingen te vertellen, maar het feit dat hij niet heel goed Nederlands spreekt helpt niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |