Ik denk dat Wendy stiekem boos op zichzelf is omdat ze pas zo laat in actie kwam.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Geen idee maar n spelletje spelen helpt iig niet Wendy uit bed te krijgen
Dat is een aanname.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy stiekem boos op zichzelf is omdat ze pas zo laat in actie kwam.
laat hij Ima beter Nederlands leren, heeft hij meer aanquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Rupie mag Ima geen Papiaments leren van de FEBO
ook zijn lover..quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat hij Ima beter Nederlands leren, heeft hij meer aan
Nee zeg, moet er nog bijkomen... hahahahquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Rupie mag Ima geen Papiaments leren van de FEBO
Goeie vraag ja teruglezen is niet te doen zo alles off topicquote:
Ik denk niet dat we doelen op jouw ima post integendeel maar jouw reactie gaat wel ver.....quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoepel op zeg.. als ik post dat Ima bijna onzichtbaar is... is dat omdat hij een moment in beeld is.. uiteraard omdat er iets met Rupert is... ik heb geen enkele zin om hier de les gelezen te worden. Niet alles zijn gesprekken. De streams zijn beelden en gesprekken.
dan Papiaments ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de FEBO dat wel kan monitoren.
Er is een fittie over dat Wendy en Babs nog veel shag hebben en zij nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Is er al heel lang mee bezig, kreeg zeker geen sigaret van Babs en Wendy..en hebben zelf honger natuurlijk, de honing en suiker glijd makkelijk in de thee..
Ze roken dan ook als schoorstenen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is een fittie over dat Wendy en Babs nog veel shag hebben en zij niet
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je, daarom staat er ook IK DENK.
Niet voor een ander denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |