Bern geloof ik..quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh ik weet niet of daar iemand aan het slapen is of??
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach Wendy (denk ik)... en ze huilt......
[ afbeelding ]
OOH Arme Wendyquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach Wendy (denk ik)... en ze huilt......
[ afbeelding ]
Ze stond bij de hottub (niet erin), en had lol met de rest.... geen idee dus.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nergens iets gezien over Wendy, is er iets gebeurd?
Of grwoon zelf even een dipje, dat kan ook natuurlijk
ze was ook ineens uit de hottubquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nergens iets gezien over Wendy, is er iets gebeurd?
Of grwoon zelf even een dipje, dat kan ook natuurlijk
Die pakken we.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Loveable het volgende:
Wie heeft Wendy aan het huilen gemaakt?
druk metquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is Babbel als je haar nodig hebt.....
misschien mist ze haar kinderenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is niets voor Wendy om alleen in bed te gaan liggen zo vroeg op de avond en al helemaal niet om te huilen. Kom op Leila, zie dat Wendy daar ligt
Moet Erik maar op de knieën gaan zitten, hij is ook veel te lang voor die tafelquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef Seattle het volgende:
Erik heeft last van zijn nek na een partijtje tafelvoetbal.
Spannender kan ik het niet maken. Alhoewel Esther er wel uitdagend uitziet in haar hemdje
heel eerlijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Erik maar op de knieën gaan zitten, hij is ook veel te lang voor die tafel
Klopt. Ze had een glaasje wijn aan Euniece gevraagd van die fles die ze vd week won, maar euniece heeft zich bedacht en wil de fles bewaren voor kerst. Dus nu heeft Wendy niets voor verjaardag van Babbel. En ook iets bakken leek net niet te lukken met Rupert. Er is gewoon niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij wou Wendy iets voor de verjaardag van babette doen. Wijn of bier wat niet lukt ofzo. Maar heb t niet helemaal goed gevolgd
heeft Moraimaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij loopt ook een beetje met de ziel onder de arm vind ik
omdat ze veel zitten wellichtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
zijn allemaal wel een beetje pieperts daar
lopen allemaal de deur plat bij de Fysio
Moet mssn eerst toestemming aan Wanda vragen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet jappie dr maar even lekker knuffelen
of zou hij dat nu niet meer durven
Hij kan zich nu een ware vriend tonen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
Woeste Wanda.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
die vindt dat niet okquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet mssn eerst toestemming aan Wanda vragen?
Nou vorige week sprong hij nog van zijn bed, zo op het bed van Wendy. Jappie kan haar best even troostenquote:
En zeker niet met Wendy.quote:
die doet ook de spelende vrouw(nou ja man) actquote:
gulle eunicequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Klopt. Ze had een glaasje wijn aan Euniece gevraagd van die fles die ze vd week won, maar euniece heeft zich bedacht en wil de fles bewaren voor kerst. Dus nu heeft Wendy niets voor verjaardag van Babbel. En ook iets bakken leek net niet te lukken met Rupert. Er is gewoon niet zoveel meer.
vanavond ook weer tegen Isaacquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
gulle euniceEn dan vindt eunicu het raar dat mensen haar iets misgunnen. (daar zat ze vanmiddag over te miepen)
Eunice heeft haar eerste prijs te danken aan vriendin Mirthe. JW en GJ zeiden dat ze de cijfers voor haar al op papier had staan , voordat ze op wasquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond ook weer tegen Isaac
volgens mij heeft hij iets kleins in zijn handquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
japie kerft ff zijn naam in het bed
Hebben Bep en Wendy geen hekel aan Eunice?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
gulle euniceEn dan vindt eunicu het raar dat mensen haar iets misgunnen. (daar zat ze vanmiddag over te miepen)
En het was een gelijkspel, en toen moest Mirthe uiteindelijk beslissen --> Eunice.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice heeft haar eerste prijs te danken aan vriendin Mirthe. JW en GJ zeiden dat ze de cijfers voor haar al op papier had staan , voordat ze op was
irritant!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
wendy wilde net tegen japie zeggen wat er was, en toen streamwissel
oja dat is aannemelijkerquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij iets kleins in zijn hand
dacht misschien een cadeautje voor babbel
Sas en Mirthe hebben zelf iets gemaakt, kan ook nog.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
Oh dat is wel zielig als ze niks aan babette kan geven..
eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En het was een gelijkspel, en toen moest Mirthe uiteindelijk beslissen --> Eunice.
Klopt, dat kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Sas en Mirthe hebben zelf iets gemaakt, kan ook nog.
Ik kon er wel mee leven ja .. vond wat Eunice aan had heel mooi.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
Eunice maakt er wel wat van
Klopt, maar alles alleen en wilde de eer ook alleenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
Eunice maakt er wel wat van
daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar alles alleen en wilde de eer ook alleen
Zei Leila dat of Wendy?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef Silves het volgende:
Ze wilde geen cake of klein taartje maken voor Babs,,,Ruppie
Staat altijd voor iedereen klaar, heeft gister of vanmorgen nog het haar geknipt van Ruppiequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Tascha071 het volgende:
Oh dat is echt heel sneu! Wendy is een van de leukste!
ik weet ook nog steeds niet goed waarom ze boos isquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staat altijd voor iedereen klaar, heeft gister of vanmorgen nog het haar geknipt van Ruppie
Omdat Rupert nu geen middelen wil gebruiken voor een verjaardag. Hij zegt dat ze dan maar zelf iets had moeten bewaren.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet ook nog steeds niet goed waarom ze boos is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |