Volgens mij vertelde hij dat hij zijn Master had gehaald, dus ga er maar van uit van welquote:
Hij vertelt veel, ik neem het met een korrel zoutquote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij dat hij zijn Master had gehaald, dus ga er maar van uit van wel
Mooi verhaal was dat over zijn scriptie.quote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij dat hij zijn Master had gehaald, dus ga er maar van uit van wel
Misschien kreeg kim toen express die kuur nog niet. Ze moest er langggg om zeuren dus ik denk dat ze hem nu ineens kreeg met dit risico erbij. Zo ja dan slimme timing van de feboquote:Op zondag 11 december 2022 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Raar en dom ja want kon zonder pottenkijkers bestellen terwijl ie het nu puberaal en publiekelijk zou moeten aanvragen
quote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef D. het volgende:
Wel goed dat ze nu veertiger is, past haar leeftijd iets meer bij haar omgebouwde gezicht
quote:Op zondag 11 december 2022 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is Mirthe slim zeg. Ik wist het.
Rekensom eunice wint fles wijn dankzij mirthe die bijna jarig is en dan zelf die fles wijn krijgt....slimme mirthe. Iq is niet alles, gehaaid zijn is ook snuggerquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende: [..] Eunice heeft haar eerste prijs te danken aan vriendin Mirthe. JW en GJ zeiden dat ze de cijfers voor haar al op papier had staan , voordat ze op was
![]()
juist welquote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babbelette moet van de felicitaties huilen. Wat is haar thuis situatie eigenlijk? Zou bijna denken dat ze thuis niet al te veel aandacht krijgt of zo.
Moet je eens opletten hoe snel ze er zijn als zo die kerstbelletjes rinkelenquote:
Gescheiden, geen kids, goed contact met haar Ex en zijn huidige vrouwquote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babbelette moet van de felicitaties huilen. Wat is haar thuis situatie eigenlijk? Zou bijna denken dat ze thuis niet al te veel aandacht krijgt of zo.
Je mag hier geen mod tegenspreken geloof ikquote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 11 december 2022 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jij kan dat zien he op de streams, ik zou dat bijna vergeten.
Je hebt gelijkkkk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |