Het zal sarcastisch bedoeld zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef Verida het volgende:
wat heeft Rupie nu gegeven aan wendy? Een plak deeg met cacao erop en drie parapluutjes?
Hij vergeet de laatste scheppen suiker...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano vroeg even wat Ima en Rupie aan het eten zijn.
Rupie : 'Beetje heet water, met zo'n melkpakje en wat cruesli'
Vind ik dus raar eigenlijk. Wat moet je met een plak rauw deeg met cacao erop?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal sarcastisch bedoeld zijn
Deze is gewoon vals.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Sjacherijnige mensen
[ afbeelding ]
gebakkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Vind ik dus raar eigenlijk. Wat moet je met een plak rauw deeg met cacao erop?
het was een ronde plakquote:
Moest vandaag bijna huilen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
even snel over jeff
en streamwissel
inspector Lionquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac had trouwens 4 sigaretten danwel hulzen op z'n bureau liggen.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat had ze met Djedi afgesproken dat ze dat gingen opetenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Hoeveel cruesli is er? Kunnen we melk maken, morgen iedereen cruesli met melk.
Moet je dinnetje niet vannacht cruesli gaan snaaien..
vervolgens trekt hij aan de haren van eunicequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Rupert bukt half voorover en vraagt aan Moraima en Leila of ze denken dat hij de prostitutie in kan
Hij zit al op Only Fans.Dus ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Rupert bukt half voorover en vraagt aan Moraima en Leila of ze denken dat hij de prostitutie in kan
En welke repen bedoelen ze? die gaan ze ook eten..quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ze met Djedi afgesproken dat ze dat gingen opeten
Dat klonk wel ff...quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervolgens trekt hij aan de haren van eunice
die vervolgens kreunt
ehhhquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zit al op Only Fans.Dus ja.
waarop Moraima haar bulderende lach liet horenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervolgens trekt hij aan de haren van eunice
die vervolgens kreunt
Zal ik eerlijk zeggen dat ik dacht dat dat met Bern was, waar Sasha zo verdrietig om wasquote:
Dat heeft hij zelf verteld.quote:
Eunice Lecter.quote:
Krijg dat beeld maar eens van je netvlies voor het slapen gaan.... bedankt he FFquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zit al op Only Fans.Dus ja.
Goodlooking is wel het eerste waar je op valt, maar een beetje brains vind ik ook geen overbodige luxequote:
Graag gedaan Maatje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg dat beeld maar eens van je netvlies voor het slapen gaan.... bedankt he FF
naakte Ericquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg dat beeld maar eens van je netvlies voor het slapen gaan.... bedankt he FF
ASML he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja en andere stream staan ze zich te reinigen, de rest al plat ofzo ?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
ok dit is een vaaaag gesprek
over jezelf reinigen
Isaac heeft nog 300 euro ofzo, maar hij is vast niet begaan genoeg met 'zijn mensen' om het te gebruikenquote:
kerstkaraoke. Als er kerstbellen klinken in de loods, moet degene wiens naam op het scherm staan, een kerstliedje meezingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen gemist, kerstbellen?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
kerstkaraoke. Als er kerstbellen klinken in de loods, moet degene wiens naam op het scherm staan, een kerstliedje meezingen.
En dan over een clubavond met DJ set praten.quote:
Opdr. met liedjes zingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen gemist, kerstbellen?
Moeten wel binnen 15 sec op het podium staan dan +25,00. Is het tussen 15-30 sec dan 0 euro, langer dan 30 sec is -25,00quote:
Dat klinkt een beetje als die BB opdracht, waarin ze die cijfers op het scherm binnen een bepaalde tijd moesten intypen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeten wel binnen 15 sec op het podium staan dan +25,00. Is het tussen 15-30 sec dan 0 euro, langer dan 30 sec is -25,00
Bern komt met een voorstelquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt morgen wel iets, maar dat komt vanuit de tegenstanders.. Aldus Isaac tegen Imadie.. ??
Ja, degene die tegen prijzenpot aanbreken zijn. Bern heeft een alternatief plan bedacht daarvoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt morgen wel iets, maar dat komt vanuit de tegenstanders.. Aldus Isaac tegen Imadie.. ??
quote:
ja degenen die die maand een gele kaart hebben gekregen, mogen niet meestemmen, omdat ze al genoeg (10.000) uit de pot hebben gehaaldquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, degene die tegen prijzenpot aanbreken zijn. Bern heeft een alternatief plan bedacht daarvoor.
Ohw,, de tegenstanders van de Pot legen die hebben wél geld ergens verstopt zekerquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, degene die tegen prijzenpot aanbreken zijn. Bern heeft een alternatief plan bedacht daarvoor.
Nee want dat is gufaaaaalukquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga deze nacht niet weer de wacht houden en wachten op de kerstebellen. Te veel slaap streams, maar geen bellen, Alleen de neppers waar Jeff Ruppi en Ima mee wakker heeft gemaakt. Dat was echt even leuk. Denken jullie dat er vanavond nog bellen komen?
En geld als drek op de rekeningquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
Bouwen ? waarom moet je Bouwen Isaak ... iedereen heeft een bed en een dak boven zn hoofd
smeergeld?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En geld als drek op de rekening
Nah, die zouden dat dan echt niet spenderen aan activiteiten uit dat boek, te gierigquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, de tegenstanders van de Pot legen die hebben wél geld ergens verstopt zeker
180 ballen, 3 pieken en verlichting.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
Isaac gaat maandag ¤ 355 van de prijzenpot afhalen.
Daar heeft hij 2 kerstbomen voor, een piek en de rest (dat kon ik niet helemaal volgen).
Grote kerstbomen, dat dan weer wel.
Daar moeten ze toch nog over stemmen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
Daar heeft hij 2 kerstbomen voor, een piek en de rest (dat kon ik niet helemaal volgen).
Wat me niet helemaal duidelijk was is of die kerstspullen nou wel of niet in dat entertainmentboek stonden (en dus of 1x of 25x waarde zijn).quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
Het enige tegenvoorstel kan alleen zijn dat Isaac tijdelijk zijn resterende ¤300 inzet als leningquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die zouden dat dan echt niet spenderen aan activiteiten uit dat boek, te gierig
Hebben ze al gedaan, was 9 tegen, 19 voor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moeten ze toch nog over stemmen?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat me niet helemaal duidelijk was is of die kerstspullen nou wel of niet in dat entertainmentboek stonden (en dus of 1x of 25x waarde zijn).
Zitten te wachten op vuurwerk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jemig, Zoe Babet en GJ zitten nog te weken in dat bad
als het van de huishoudpot komt, is het het besluit van de manager, hoeft er niet over gestemd te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was al gebeurtquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |