Eens, laatst zat er een die Reykyafik als hoofdstad van Friesland noemde..... Lieve meid verder hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dan mag je mij uitlachen. Mirthe is volgens mij absoluut niet de domste uit de loods
Nee, hij is echt slecht, voor iemand van zijn leeftijdquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind JW nog wel meevallen
kan ook goed dingen omschrijven
Een leesbril is raar als je pas 33 bentquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
als Eric die kaartjes niet kan lezen zonder loep
dan heeft hij serieus een bril nodig
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een leesbril is raar als je pas 33 bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand dit gesprek kunnen ontcijferen, volgens mij gaat het over wel of geen sex in de loods ....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.dat was wel de conclusie geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ja, dat dacht ik ook, Jeff meldde dat hij het niet ging doen met mensen om hem heen ....quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
dat was wel de conclusie geloof ik
Heeft iemand dit gesprek kunnen ontcijferen, volgens mij gaat het over wel of geen sex in de loods ....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.volgens mij hebben ze het over condooms, die wil Jeff niet bestellen en ze hebben te weinig privacy om te doen wat ze willen, dat maak ik er tot nu toe op uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Die insteek had ik nog niet, dacht dat het over dat sexspeeltje van Kim ging ...quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
volgens mij hebben ze het over condooms, die wil Jeff niet bestellen en ze hebben te weinig
privacy om te doen wat ze willen, dat maak ik er tot nu toe op uit
Rupi is little spoon.quote:
Vind ik ook niet netjes ... In Argentinie was er een oudere man en op een gegeven moment lagen er 2 stelletjes met veel lawaai vlak bij hem te neuken .. dat werd dus een interruptus voor die 4 ... geluid geur // was niet te harden volgens hem ..quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, Jeff meldde dat hij het niet ging doen met mensen om hem heen ....
En Jeff wil het niet doen waar anderen bij zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het over condooms, die wil Jeff niet bestellen en ze hebben te weinig privacy om te doen wat ze willen, dat maak ik er tot nu toe op uit
En dat Kim geluk heeft met haar speeltje en zo nog aan haar trekken komt, dat maak ik er verder op uit en dat Jeff het zo geen leven vindt, zonderquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet, dacht dat het over dat sexspeeltje van Kim ging ...
laatst leken ze het toch echt heeeeeeeel erg te doen... (zonder andere mensen)quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jeff wil het niet doen waar anderen bij zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze weten toch ook niet dat hij weer wereldkampioen is geworden? Let nou es op FF.
2 xquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze weten toch ook niet dat hij weer wereldkampioen is geworden? Let nou es op FF.
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.Sjeffie wil niet neuken met condoom, en gaat ze ook niet bestellen boven , dat ze het in al die tijd dus "maar" 3x gedaan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.Misschien wat mexx zei in dat filmpje over of ze niet was klaargekomen (wat ik in die video nergens hoorde trouwens..). Kim heeft een kuur en mag geen sex in die kuur of zo, ja alleen met condoom maar jaaaaaa. Of ging dat over kim w? Ieg moet die betreffende kim daarom maandelijks een zwangerschapstest doen werd er gezegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KimD is ook maar een ranzig type hoor want heeft aan de halve loods haar vibo uitgeleend en gebruikt het daarna weer zelfquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet, dacht dat het over dat sexspeeltje van Kim ging ...
TMIquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is ook maar een ranzig type hoor want heeft aan de halve loods haar vibo uitgeleend en gebruikt het daarna weer zelf
dat is dan een beetje dom van sjeffie dat hij die niet heeft besteld toen hij zelf de boodschappenlijst kon maken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie wil niet neuken met condoom, en gaat ze ook niet bestellen boven , dat ze het in al die tijd dus "maar" 3x gedaan hebben
Ik denk dat bij de selectie niemand bovengemiddeld mocht scoren bij de IQ testquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Babbel ook niet bijster goed nu![]()
Babbel doet Uniquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de selectie niemand bovengemiddeld mocht scoren bij de IQ test
Je weet dat we een kenniskwis aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, nu wordt het allemaal wel erg ingewikkeld, kuur, neuken zonder condooms, niet klaarkomen ....![]()
Niet klaargekomen was overigens wel in het filmpje te horen, heel zacht weliswaar ...
Martin heeft ook Mexx gedaan, dus het zegt nietsquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babbel doet Uni
Matin heeft uni gedaan
Onderschat Kenzi niet!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik stop al ...quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef D. het volgende:
Je weet dat we een kenniskwis aan het doen zijn?
Niet weten wie Don Quichote is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Babbel ook niet bijster goed nu![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim over sex - 9 december 2022.Misschien wat mexx zei in dat filmpje over of ze niet was klaargekomen (wat ik in die video nergens hoorde trouwens..). Kim heeft een kuur en mag geen sex in die kuur of zo, ja alleen met condoom maar jaaaaaa. Of ging dat over kim w? Ieg moet die betreffende kim daarom maandelijks een zwangerschapstest doen werd er gezegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoorde het live niet die avond en ook in de video niet maar dat geeft niet. Ik vond de info van mexx zeer informatief. Niet alleen mex vrijt onveilig en moet zich testen blijkbaarquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, nu wordt het allemaal wel erg ingewikkeld, kuur, neuken zonder condooms, niet klaarkomen ....![]()
Niet klaargekomen was overigens wel in het andere filmpje te horen, heel zacht weliswaar ...
Jeff en ook erik vermoedelijk zeer hoog iqquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Raar en dom ja want kon zonder pottenkijkers bestellen terwijl ie het nu puberaal en publiekelijk zou moeten aanvragenquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan een beetje dom van sjeffie dat hij die niet heeft besteld toen hij zelf de boodschappenlijst kon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |