SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die weten wel wat van elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was een geintje. Ze waren wat aan het dollen daar.
Nog meer kijkende droogkloten..quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
Bern gaat droog het eerste nummer herhalen
JW en Erik zitten op de blauwe stoelen toe te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft hij al een paar dagen dat hij het niet meer leuk vindt. Maar zegt hij steeds ik ga niet uit mij zelf wegquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff vindt het niet meer leuk, tis niet meer mijn spel zegt hij tegen JW. JW en Erik peppen hem op
JW ziet het wel goed, de druk die een manager heeft, hij heeft zijn best gedaan en het geroddel en geklaag over hem en die geen flikker uitvoeren, op hun nest liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij al een paar dagen dat hij het niet meer leuk vindt. Maar zegt hij steeds ik ga niet uit mij zelf weg
Waar doet hij niet aan mee dan? Hij is er altijd bij. Dat hij niet mee doet met het dansje van Bern begrijp ik heel goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:46 schreef woxxel het volgende:
hij zeikt dat niemand wat doet, maar wat doet hij nou eigenlijk, hij doet nergens aan mee.
modeshow? welke activiteiten heeft hij wel meegedaan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar doet hij niet aan mee dan? Hij is er altijd bij. Dat hij niet mee doet met het dansje van Bern begrijp ik heel goed.
Dat is het risico van manager zijn natuurlijk. Wat de een goed vindt baalt de ander weer van.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW ziet het wel goed, de druk die een manager heeft, hij heeft zijn best gedaan en het geroddel en geklaag over hem en die geen flikker uitvoeren, op hun nest liggen.
Toen was hij manager, druk met andere zaken en het moet je wel liggen. Waren er meer die niet meededen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
modeshow? welke activiteiten heeft hij wel meegedaan?
hij kraakt alle activiteiten af, maar zoals jappie ook al zegt, verzin zelf eens iets dan ipv zeurenquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
modeshow? welke activiteiten heeft hij wel meegedaan?
Klopt, was bij Martin en Maddy net zo en zal bij Isaac straks niet anders zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het risico van manager zijn natuurlijk. Wat de een goed vindt baalt de ander weer van.
Je kan het nooit bij iedereen goed doen.
Oh omdat Jappie nu ineens druk is met Wanda, wat heeft Jappie dan verder gedaan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:50 schreef woxxel het volgende:
[..]
hij kraakt alle activiteiten af, maar zoals jappie ook al zegt, verzin zelf eens iets dan ipv zeuren
hij doet mee en zeurt niet op anderen die wel meedoen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh omdat Jappie nu ineens druk is met Wanda, wat heeft Jappie dan verder gedaan?
Dat mag jij vinden, ik zie het andersquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
hij doet mee en zeurt niet op anderen die wel meedoen.
zoals hij in het publiek zit is mensen gewoon vernederen , zo in geintereseerd erbij zitten.
hij is aso eerste klas
Met boksen niet meegedaan? Hij heeft er een fikse blessure aan overgehouden. Welke streams kijk jij?quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:54 schreef woxxel het volgende:
t kan zijn dat je de activiteiten niet leuk vind, maar helemaal nergens aan mee doen kan gewoon niet ook boxen niet he. helemaal niets. ,
en als je toch niet mee doet, zit er dan niet zo bij zoals hij .
die moet gewoon naar huis.
oke, die heb ik gemist dan, excusesquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met boksen niet meegedaan? Hij heeft er een fikse blessure aan overgehouden. Welke streams kijk jij?
De grootste bijdrage zou zijn vertrek zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef woxxel het volgende:
ben benieuwd naar zijn verdere bijdrage aan de groep
Ik verstond ook: mijn man.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther noemt JW haar man, moet niet gekker worden
Hij is daar ook niet blij meequote:Op zaterdag 10 december 2022 15:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik verstond ook: mijn man.
Ik dacht al: heeft ze de as van haar overleden man soms bij zich?
Vreemd en raar om JW haar man te noemen.
Ai, ik dacht dat ze haar overleden man bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther noemt JW haar man, moet niet gekker worden
Er moeten moeten twee kandidaten zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedacht net, als er bij een managers verkiezing maar één iemand zich kandidaat stelt, dat de rest dan
automatisch ook kandidaat is .. zou dit dan betekeken, dat oud managers dan opnieuw een kans maken ?
Volgens mij is er in het begin gezegd dat ze maar 1 keer manager konden worden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedacht net, als er bij een managers verkiezing maar één iemand zich kandidaat stelt, dat de rest dan
automatisch ook kandidaat is .. zou dit dan betekeken, dat oud managers dan opnieuw een kans maken ?
Alleen de laatste maand mag een manager voor de tweede keer. Dus als 1 iemand zich kandidaat stelt dan wordt diegene het ik vergis mequote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is te moeilijk voor een vrije zaterdag.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
automatisch ook kandidaat is .. zou dit dan betekenen, dat oud managers dan opnieuw een kans maken ?
Jazeker, maar Isaac dreigde de vorige keer, dat als er geen tegen kandidaten waren, iedereen kandidaat werd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:05 schreef puzziepie het volgende:
Er moeten moeten twee kandidaten zijn
Ik denk dat het dan geldt voor alle andere bewoners die nog geen manager zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar Isaac dreigde de vorige keer, dat als er geen tegen kadidaten waren, iedereen kandidaat werd.
Ja maar bij 2 kandidaten is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er moeten moeten twee kandidaten zijn
Bij niemand dan moeten ze gewoon stemmen en dan komt er wel iemand uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja maar bij 2 kandidaten is er niks aan de hand.
Maar als er nou 1 kandidaat is?
Of niemand?
In het begin is gezegd dat als er geen kandidaat is, dat dan de zittende manager nog een maand zal aanblijvenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Of niemand?
Er moeten minimaal twee kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Of niemand?
quote:Ik denk dat het dan geldt voor alle andere bewoners die nog geen manager zijn geweest.
Dat zou logisch zijn, maar misschien is dit wel een bewuste keus om deze mogelijkheid open te laten ... ?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het dan geldt voor alle andere bewoners die nog geen manager zijn geweest.
Oh echt? Ik dacht stemmen en diegene die eruit kwam alsnogquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
In het begin is gezegd dat als er geen kandidaat is, dat dan de zittende manager nog een maand zal aanblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:10 schreef Aggie46 het volgende:
Die hip hop dans van Beren gaat wel erg snel.(ik ook)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel me ook op. Wat dat betreft was Jeff een snelle.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:11 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij laat Isaac iedereen zelf aan DIE 🤣toetsenbord omdat hij het zelf niet zo snel kan.
Pffff... gelukkig. Wat een beulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik hoor het liedje niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dit liedje niet meer hooooooooooooreeeeeeeeeennnnnnnnn
Zijn wel twee plak strips hoor die tweequote:
Deed ie toch nog iets heel goed 😉🤣quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Viel me ook op. Wat dat betreft was Jeff een snelle.
Maar ze zijn wel aandoenlijk samenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel twee plak strips hoor die twee
ik vind dit het enige oprechte stelletje in die loods.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel aandoenlijk samen
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit het enige oprechte stelletje in die loods.
Dat is gevraagd of andere achter het toetsenbord mochten. Daar is toestemming voor gegeven toen Isaac maneger werd. Alleen moest de manenger er bij zittenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:24 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij laat Isaac iedereen zelf aan DIE 🤣toetsenbord omdat hij het zelf niet zo snel kan.
[..]
Deed ie toch nog iets heel goed 😉🤣
Daar ga ik niet naar kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:27 schreef Dotteke het volgende:
2de boks training beetje beginnen met de warm-up zegt Isaak
Alleen Kenzy om 8 uurquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
iemand nog moeten zingen vanaf vannacht 0200u?
Ben geswitch naar stream 2quote:
Vanochtend Kenzyquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
iemand nog moeten zingen vanaf vannacht 0200u?
Dat weet ik dat is door hem gevraagd (zodat het niet opvalt dat hij het niet zo snel kan (als Jeff)quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is gevraagd of andere achter het toetsenbord mochten. Daar is toestemming voor gegeven toen Isaac maneger werd. Alleen moest de manenger er bij zitten
heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik dat is door hem gevraagd (zodat het niet opvalt dat hij het niet zo snel kan (als Jeff)
saaiquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanochtend Kenzy
https://streamable.com/z07jmo
Doe mij ook maar een paarquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Fijne handschoenen... Ook weer bij Oma Tingeling's Achtertuintje komen aanwaaien?
Ja echt, maar misschien gaan ze dan vannacht losquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:56 schreef Seattle het volgende:
Apart dat er vanaf 8 uur vanochtend geen karaoke meer is geweest.
er was toch mail gekomen dat er 's nachts niemand zou hoeven zingen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, maar misschien gaan ze dan vannacht los
O dat begreep ik niet, dacht dat ze het er over hadden. Maar misschien heb je gelijk, mis ook wel eens watquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch mail gekomen dat er 's nachts niemand zou hoeven zingen?
Vandaag overdag dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch mail gekomen dat er 's nachts niemand zou hoeven zingen?
oh, dat heb ik dan weer fout begrepenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag overdag dan?
Ik heb Isaac vanmorgen horen zeggen dat ze het hadden gevraagd en dat ze achter hadden gezegd dat het ook 's nachts zou kunnen maar niet of het wel of niet 's nachts zou zijn. Daar gaven ze geen antwoord op.
Ja weet ik verder niet. Afgelopen uren niet gekeken. Isaac zijn conclusie was dat het 's nachts niet zou gebeuren omdat het te onveilig is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat heb ik dan weer fout begrepen
Dit heb ik ook gehoord, maar ook gelezen vanochtend dat dat niet veilig zou zijn midden in de nachtquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag overdag dan?
Ik heb Isaac vanmorgen horen zeggen dat ze het hadden gevraagd en dat ze achter hadden gezegd dat het ook 's nachts zou kunnen maar niet of het wel of niet 's nachts zou zijn. Daar gaven ze geen antwoord op.
klopt isaac vroeg het de scheidsrechter en die zei; daar komen jullie vanzelf achterquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag overdag dan?
dacht dat het aan mij lagquote:
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Janet is schattig. Ik heb een zwak voor dat mens
En dan voor Jeff, die lul zit iedereen belachelijk te maken met het zingenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
nou doe maar gelijk een volgende kort erachteraan
alleen kan Jeff wél een paar nootjes raken hahaquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan voor Jeff, die lul zit iedereen belachelijk te maken met het zingen
Ja want meneer is zelf fantastisch... Hij roept dat dit werken is, tijdens zijn managementtijd, dus maak mensen dan niet belachelijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan voor Jeff, die lul zit iedereen belachelijk te maken met het zingen
en dat geeft hem dan het recht om anderen belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
alleen kan Jeff wél een paar nootjes raken haha
geen idee wat hij zei maar als iets reteslecht is mag dat best gezegd worden imo.. het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 10 december 2022 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat geeft hem dan het recht om anderen belachelijk te maken?
bijzonder
t scheelt dat hij alles reteslecht vind als hij het zelf niet doetquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
geen idee wat hij zei maar als iets reteslecht is mag dat best gezegd worden imo.. het is maar een spelletje
Toen hij manager was noemde hij die spelletjes werkquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
geen idee wat hij zei maar als iets reteslecht is mag dat best gezegd worden imo.. het is maar een spelletje
maar het is ook vervelend als jij de beste bent en niemand komt tot dat niveau xDquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:36 schreef woxxel het volgende:
[..]
t scheelt dat hij alles reteslecht vind als hij het zelf niet doet
Dat klopt. Die ervaring heb ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar het is ook vervelend als jij de beste bent en niemand komt tot dat niveau xD
Leuke vriendinnenclub is het tochquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Gaat ze [Mexx] d'r broek optrekken of zit ie al goed genoeg tussen d'r naad ... even opletten.
[ afbeelding ]
De dames hebben nogal commentaar op Mexx, die steeds d'r broek optrekt zeggen ze, zodat de rondingen van haar billen beter te zien zijn.
Dat snap ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu het verhaal van KimK dat Marciano en Martin afgelopen nacht een wacht zouden doen, maar Mexx moest er zonodig bij zijn, met Martin onder de dekens. En dat ze aan het spelen waren zeg maar, onder de dekens. Marciano is toen maar beneden gaan zitten, daar had hij geen zin in.
Martin en Mexx hebben ook geslapen, maar volgens henzelf maar een paar minuten.
Martin is Mexx even aan het opvoedenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Martin leest Mexx de les, ze moet afmaken waar ze mee begonnen is
Morgen gaat hij wel met haar in gesprek, vandaag mag ze even in haar eigenwereldje leven
HIj snapt niet waar haar gedrag vandaan komtquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Martin is Mexx even aan het opvoeden
Kamer 4quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Eugune in de armen van Dedji op kantoor?
Mogen ze alleen op kantoor zijn zonder Isaac?
Is toch het kantoor?quote:
haha.. bedoel je dezelfde dril sergeant die ik op de stream zie?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Isaac is tot nu toe wel een rustige manager die goed de leiding neemt. Het mag gezegd worden. De maand is nog jong
Dat denk ik ja. Ik vergelijk hem even met zijn 3 voorgangers, hequote:Op zaterdag 10 december 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. bedoel je dezelfde dril sergeant die ik op de stream zie?
Had ik bij haar niet verwachtquote:
En wat gaat hij doen als hij niet zijn zin krijgt? dan toch zijn woedeuitbarsting voor de groep...quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:55 schreef Seattle het volgende:
Bern legt zijn plan uit om maar niet aan de prijzenpot te komen. Of maar heel weinig. 1 activiteit per maand. Laatste 5 dagen van de maand
Kinderachtig zooitje pubers is het daar, ze gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach....
Eunice : Vroeger maakte ik nooit dit soort dingen, ik sportte juist veel en zo. Mijn moeder deed dat. En toen dacht ik, misschien zit er iets in mij, met ontwerpen. Misschien vind ik hier in de loods uit wie ik echt ben, daar ben ik naar op zoek. Dus ik was op dat moment superblij ... en dan denk ik, waarom gun je dat niet aan iemand...
ze maakt er ook wel een heel spektakel van, van dat niet winnen. Ze moet blij zijn dat ze ontdekt heeft dat ze dit leuk vindt en dat het er leuk uitzag wat ze had gemaakt. Dat is toch iets wat ze daar in die loods ontdekt heeft over zichzelf, maar dan niet achteraf zitten miepen dat het haar niet gegund wordt om te winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderachtig zooitje pubers is het daar, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Dat is wel de game natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:02 schreef Seattle het volgende:
Als je daar voor het geld bent, zou ik het ook helemaal met Bern eens zijn.
Maar veel zitten er daar blijkbaar niet voor het geld of denken dat ze niet kunnen winnen.
Ik weet niet wat ik zou vinden of willen als ik daar zit.
Het gaat haar niet om het wel of niet winnen, maar om het gunnen begreep ikquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ze maakt er ook wel een heel spektakel van, van dat niet winnen. Ze moet blij zijn dat ze ontdekt heeft dat ze dit leuk vindt en dat het er leuk uitzag wat ze had gemaakt. Dat is toch iets wat ze daar in die loods ontdekt heeft over zichzelf, maar dan niet achteraf zitten miepen dat het haar niet gegund wordt om te winnen.
Dat lijkt mij eigenlijk ook. Maar goed, ik hoef sowieso nooit een miljoen of geld te winnenquote:
Klopt ..ze snapt niet goed dat het haar niet gegund wordt.. zij heeft ook haar best gedaan, en ontdekte juist hoe leuk ze het vond om te ontwerpen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat haar niet om het wel of niet winnen, maar om het gunnen begreep ik
Ach zou niet verkeerd zijn. Maar volgens mij moet van dat bedrag ook nog de belasting afquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook. Maar goed, ik hoef sowieso nooit een miljoen of geld te winnen
Ik volg de andere stream, dus ik weet het niet zeker, maar maandag is de definitieve stemming over die 50K.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef woxxel het volgende:
wat zeiden ze nou? wanneer gaat bern het in de groep gooien?
Is toch kinderachtig dat volwassen mensen het niet gunnen aan een ander.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt ..ze snapt niet goed dat het haar niet gegund wordt.. zij heeft ook haar best gedaan, en ontdekte juist hoe leuk ze het vond om te ontwerpen.
IK hoorde hem morgen middag 14.30 uur zeggen, maar of hij dan dit in de groep gaat gooien heb ik niet begrepenquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef woxxel het volgende:
wat zeiden ze nou? wanneer gaat bern het in de groep gooien?
joh, ze gunnen elkaar daar nog geen hapje extra aardappelen, laat staan een overwinning bij een evenementquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch kinderachtig dat volwassen mensen het niet gunnen aan een ander.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:08 schreef Silves het volgende:
Ze hebben toch nu genoeg geld om de dagelijkse boodschappen te doen?
Er was volgens mij niet eens een prijs of wel?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, ze gunnen elkaar daar nog geen hapje extra aardappelen, laat staan een overwinning bij een evenement
Ze winnen nu om de paar uur 25 euro, genoeg om je dagelijkse spullen te kopen..maar als je niks in je mandje legt en doordrukt..hebben ze niksquote:
Dat geld krijgen ze pas aan het eindquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze winnen nu om de paar uur 25 euro, genoeg om je dagelijkse spullen te kopen..maar als je niks in je mandje legt en doordrukt..hebben ze niks
Dat geld krijgen ze volgens mij pas als de opdracht af is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze winnen nu om de paar uur 25 euro, genoeg om je dagelijkse spullen te kopen..maar als je niks in je mandje legt en doordrukt..hebben ze niks
binnen 6 dagen dan? dan moet hij zijn eigen geld nu inzetten, hij praat er steeds over maar doet het niet, ze willen we hetvan de pot pakken denkt hij en zegt hij.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geld krijgen ze volgens mij pas als de opdracht af is.
echt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Isaac is tot nu toe wel een rustige manager die goed de leiding neemt. Het mag gezegd worden. De maand is nog jong
Ja hij zegt het wel steeds. Weet ook niet of hij al iets besteld heeft voor de komende dagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:15 schreef Silves het volgende:
[..]
binnen 6 dagen dan? dan moet hij zijn eigen geld nu inzetten, hij praat er steeds over maar doet het niet, ze willen we hetvan de pot pakken denkt hij en zegt hij.
ja kijken kijken , niet kopen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zegt het wel steeds. Weet ook niet of hij al iets besteld heeft voor de komende dagen.
Er is 1x besteld. Er staat nog steeds 12,41 op de rekening, dat stond er ook voordat er besteld werd, dus als het goed is moet Isaac dan 50 euro van zichzelf hebben ingezet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zegt het wel steeds. Weet ook niet of hij al iets besteld heeft voor de komende dagen.
ja dit heeft hij gedaan voor het weekende, nu voor de rest van de week..quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is 1x besteld. Er staat nog steeds 12,41 op de rekening, dat stond er ook voordat er besteld werd, dus als het goed is moet Isaac dan 50 euro van zichzelf hebben ingezet.
Laat haar maar snel haar boek zetten op marktplaats..in de verkoop ermee!.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice wil straks even met Jeff zitten, opheldering krijgen.
Vieren ze dan ook een week eerder oud en nieuw, alleen omdat het dan precies een week later op TV kan uitgezonden kan worden?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Kerst in de loods zal wel volgend weekend zijn .. ze lopen steeds een week voor.
En maar zeuren dat er zo weinig keukendoeken zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook aan Nieuwjaar is al gedacht.
[ afbeelding ]
dit is toch gewoon een sjaal?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En maar zeuren dat er zo weinig keukendoeken zijn
Wel leuk gedaan.quote:
Dat is veel leuker om te zien dan als alles kant en klaar binnen komt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
zeker, ze zijn echt heel erg creatief, ze hebben amper dingen, maar verzinnen van alles
Ieuw. Nou daar zou ik dus al niet meer ingaanquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
GJ doet de hotbtub open om door te roeren en zegt dat het wel heel erg stinkt.
Ik gok zomaar van nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Het is nog maar de vraag of de manier waarop Erik de bal hooghoudt geschikt is om in dat World Records Book komt, anders telt het niet.
Dat is hier allang uitgezocht en nee, dit is niet de goede manier.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Het is nog maar de vraag of de manier waarop Erik de bal hooghoudt geschikt is om in dat World Records Book komt, anders telt het niet.
Daar kan ie wel eens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:50 schreef mootie het volgende:
JW denkt dat het WR niet klopt, tis te makkelijk.
Mora ligt in bed Eunice was net wel aan het balletten.quote:
moira ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mora ligt in bed Eunice was net wel aan het balletten.
O ik zie haar in bed liggen eens even kijken of ik achter loopquote:
voetbalteam hij is trainerquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
GJ zijn team kreeg altijd veren in de reet. Geen idee welk team.
Hij was wel overal goed in als je hem zo hoorquote:
Vloeren leggen toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was wel overal goed in als je hem zo hoor
Ook al op zijn werk.
Het verhaal al tig keer gehoord, vannacht ook weer dezelfde praatjes..vooral in elke zin zijn neefjes en nichtjes en ouders en zus en broers ect...heeft het nergens over dan de familieband.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was wel overal goed in als je hem zo hoor
Ook al op zijn werk.
Dit zei hij vannacht dat hij wel zijn baan terug krijgt, vloeren leggen..maar nu zeker zijn andere banen aan het opzeggen, sorry zit op een andere stream.quote:
Hijpraatte net heel lang over zijn werkquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Het verhaal al tig keer gehoord, vannacht ook weer dezelfde praatjes..vooral in elke zin zijn neefjes en nichtjes en ouders en zus en broers ect...heeft het nergens over dan de familieband.
Jas uitgebreid over zijn vroegere werk, dat hij een team aanstuurde in de verkoop op straat. Verdiende bakken met geld, scoorde fantastischquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei hij vannacht dat hij wel zijn baan terug krijgt, vloeren leggen..maar nu zeker zijn andere banen aan het opzeggen, sorry zit op een andere stream.
Jammer dan dat hij nu niet scoord..quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jas uitgebreid over zijn vroegere werk, dat hij een team aanstuurde in de verkoop op straat. Verdiende bakken met geld, scoorde fantastisch
Ja niets te beleven op de streamsquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets te beleven op de streams
Wat staat erop?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook aan Nieuwjaar is al gedacht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |