Ik volg de andere stream, dus ik weet het niet zeker, maar maandag is de definitieve stemming over die 50K.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef woxxel het volgende:
wat zeiden ze nou? wanneer gaat bern het in de groep gooien?
Is toch kinderachtig dat volwassen mensen het niet gunnen aan een ander.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt ..ze snapt niet goed dat het haar niet gegund wordt.. zij heeft ook haar best gedaan, en ontdekte juist hoe leuk ze het vond om te ontwerpen.
IK hoorde hem morgen middag 14.30 uur zeggen, maar of hij dan dit in de groep gaat gooien heb ik niet begrepenquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef woxxel het volgende:
wat zeiden ze nou? wanneer gaat bern het in de groep gooien?
joh, ze gunnen elkaar daar nog geen hapje extra aardappelen, laat staan een overwinning bij een evenementquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch kinderachtig dat volwassen mensen het niet gunnen aan een ander.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:08 schreef Silves het volgende:
Ze hebben toch nu genoeg geld om de dagelijkse boodschappen te doen?
Er was volgens mij niet eens een prijs of wel?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, ze gunnen elkaar daar nog geen hapje extra aardappelen, laat staan een overwinning bij een evenement
Ze winnen nu om de paar uur 25 euro, genoeg om je dagelijkse spullen te kopen..maar als je niks in je mandje legt en doordrukt..hebben ze niksquote:
Dat geld krijgen ze pas aan het eindquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze winnen nu om de paar uur 25 euro, genoeg om je dagelijkse spullen te kopen..maar als je niks in je mandje legt en doordrukt..hebben ze niks
Dat geld krijgen ze volgens mij pas als de opdracht af is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze winnen nu om de paar uur 25 euro, genoeg om je dagelijkse spullen te kopen..maar als je niks in je mandje legt en doordrukt..hebben ze niks
binnen 6 dagen dan? dan moet hij zijn eigen geld nu inzetten, hij praat er steeds over maar doet het niet, ze willen we hetvan de pot pakken denkt hij en zegt hij.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geld krijgen ze volgens mij pas als de opdracht af is.
echt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Isaac is tot nu toe wel een rustige manager die goed de leiding neemt. Het mag gezegd worden. De maand is nog jong
Ja hij zegt het wel steeds. Weet ook niet of hij al iets besteld heeft voor de komende dagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:15 schreef Silves het volgende:
[..]
binnen 6 dagen dan? dan moet hij zijn eigen geld nu inzetten, hij praat er steeds over maar doet het niet, ze willen we hetvan de pot pakken denkt hij en zegt hij.
ja kijken kijken , niet kopen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zegt het wel steeds. Weet ook niet of hij al iets besteld heeft voor de komende dagen.
Er is 1x besteld. Er staat nog steeds 12,41 op de rekening, dat stond er ook voordat er besteld werd, dus als het goed is moet Isaac dan 50 euro van zichzelf hebben ingezet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zegt het wel steeds. Weet ook niet of hij al iets besteld heeft voor de komende dagen.
ja dit heeft hij gedaan voor het weekende, nu voor de rest van de week..quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is 1x besteld. Er staat nog steeds 12,41 op de rekening, dat stond er ook voordat er besteld werd, dus als het goed is moet Isaac dan 50 euro van zichzelf hebben ingezet.
Laat haar maar snel haar boek zetten op marktplaats..in de verkoop ermee!.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice wil straks even met Jeff zitten, opheldering krijgen.
Vieren ze dan ook een week eerder oud en nieuw, alleen omdat het dan precies een week later op TV kan uitgezonden kan worden?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Kerst in de loods zal wel volgend weekend zijn .. ze lopen steeds een week voor.
En maar zeuren dat er zo weinig keukendoeken zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook aan Nieuwjaar is al gedacht.
[ afbeelding ]
dit is toch gewoon een sjaal?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En maar zeuren dat er zo weinig keukendoeken zijn
Wel leuk gedaan.quote:
Dat is veel leuker om te zien dan als alles kant en klaar binnen komt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
zeker, ze zijn echt heel erg creatief, ze hebben amper dingen, maar verzinnen van alles
Ieuw. Nou daar zou ik dus al niet meer ingaanquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
GJ doet de hotbtub open om door te roeren en zegt dat het wel heel erg stinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |