maar het is ook vervelend als jij de beste bent en niemand komt tot dat niveau xDquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:36 schreef woxxel het volgende:
[..]
t scheelt dat hij alles reteslecht vind als hij het zelf niet doet
Dat klopt. Die ervaring heb ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar het is ook vervelend als jij de beste bent en niemand komt tot dat niveau xD
Leuke vriendinnenclub is het tochquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Gaat ze [Mexx] d'r broek optrekken of zit ie al goed genoeg tussen d'r naad ... even opletten.
[ afbeelding ]
De dames hebben nogal commentaar op Mexx, die steeds d'r broek optrekt zeggen ze, zodat de rondingen van haar billen beter te zien zijn.
Dat snap ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu het verhaal van KimK dat Marciano en Martin afgelopen nacht een wacht zouden doen, maar Mexx moest er zonodig bij zijn, met Martin onder de dekens. En dat ze aan het spelen waren zeg maar, onder de dekens. Marciano is toen maar beneden gaan zitten, daar had hij geen zin in.
Martin en Mexx hebben ook geslapen, maar volgens henzelf maar een paar minuten.
Martin is Mexx even aan het opvoedenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Martin leest Mexx de les, ze moet afmaken waar ze mee begonnen is
Morgen gaat hij wel met haar in gesprek, vandaag mag ze even in haar eigenwereldje leven
HIj snapt niet waar haar gedrag vandaan komtquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Martin is Mexx even aan het opvoeden
Kamer 4quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Eugune in de armen van Dedji op kantoor?
Mogen ze alleen op kantoor zijn zonder Isaac?
Is toch het kantoor?quote:
haha.. bedoel je dezelfde dril sergeant die ik op de stream zie?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Isaac is tot nu toe wel een rustige manager die goed de leiding neemt. Het mag gezegd worden. De maand is nog jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |