saaiquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanochtend Kenzy
https://streamable.com/z07jmo
Doe mij ook maar een paarquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Fijne handschoenen... Ook weer bij Oma Tingeling's Achtertuintje komen aanwaaien?
Ja echt, maar misschien gaan ze dan vannacht losquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:56 schreef Seattle het volgende:
Apart dat er vanaf 8 uur vanochtend geen karaoke meer is geweest.
er was toch mail gekomen dat er 's nachts niemand zou hoeven zingen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, maar misschien gaan ze dan vannacht los
O dat begreep ik niet, dacht dat ze het er over hadden. Maar misschien heb je gelijk, mis ook wel eens watquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch mail gekomen dat er 's nachts niemand zou hoeven zingen?
Vandaag overdag dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch mail gekomen dat er 's nachts niemand zou hoeven zingen?
oh, dat heb ik dan weer fout begrepenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag overdag dan?
Ik heb Isaac vanmorgen horen zeggen dat ze het hadden gevraagd en dat ze achter hadden gezegd dat het ook 's nachts zou kunnen maar niet of het wel of niet 's nachts zou zijn. Daar gaven ze geen antwoord op.
Ja weet ik verder niet. Afgelopen uren niet gekeken. Isaac zijn conclusie was dat het 's nachts niet zou gebeuren omdat het te onveilig is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat heb ik dan weer fout begrepen
Dit heb ik ook gehoord, maar ook gelezen vanochtend dat dat niet veilig zou zijn midden in de nachtquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag overdag dan?
Ik heb Isaac vanmorgen horen zeggen dat ze het hadden gevraagd en dat ze achter hadden gezegd dat het ook 's nachts zou kunnen maar niet of het wel of niet 's nachts zou zijn. Daar gaven ze geen antwoord op.
klopt isaac vroeg het de scheidsrechter en die zei; daar komen jullie vanzelf achterquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag overdag dan?
dacht dat het aan mij lagquote:
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Janet is schattig. Ik heb een zwak voor dat mens
En dan voor Jeff, die lul zit iedereen belachelijk te maken met het zingenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
nou doe maar gelijk een volgende kort erachteraan
alleen kan Jeff wél een paar nootjes raken hahaquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan voor Jeff, die lul zit iedereen belachelijk te maken met het zingen
Ja want meneer is zelf fantastisch... Hij roept dat dit werken is, tijdens zijn managementtijd, dus maak mensen dan niet belachelijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan voor Jeff, die lul zit iedereen belachelijk te maken met het zingen
en dat geeft hem dan het recht om anderen belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
alleen kan Jeff wél een paar nootjes raken haha
geen idee wat hij zei maar als iets reteslecht is mag dat best gezegd worden imo.. het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 10 december 2022 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat geeft hem dan het recht om anderen belachelijk te maken?
bijzonder
t scheelt dat hij alles reteslecht vind als hij het zelf niet doetquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
geen idee wat hij zei maar als iets reteslecht is mag dat best gezegd worden imo.. het is maar een spelletje
Toen hij manager was noemde hij die spelletjes werkquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
geen idee wat hij zei maar als iets reteslecht is mag dat best gezegd worden imo.. het is maar een spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |