Er moeten moeten twee kandidaten zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedacht net, als er bij een managers verkiezing maar één iemand zich kandidaat stelt, dat de rest dan
automatisch ook kandidaat is .. zou dit dan betekeken, dat oud managers dan opnieuw een kans maken ?
Volgens mij is er in het begin gezegd dat ze maar 1 keer manager konden worden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedacht net, als er bij een managers verkiezing maar één iemand zich kandidaat stelt, dat de rest dan
automatisch ook kandidaat is .. zou dit dan betekeken, dat oud managers dan opnieuw een kans maken ?
Alleen de laatste maand mag een manager voor de tweede keer. Dus als 1 iemand zich kandidaat stelt dan wordt diegene het ik vergis mequote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is te moeilijk voor een vrije zaterdag.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
automatisch ook kandidaat is .. zou dit dan betekenen, dat oud managers dan opnieuw een kans maken ?
Jazeker, maar Isaac dreigde de vorige keer, dat als er geen tegen kandidaten waren, iedereen kandidaat werd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:05 schreef puzziepie het volgende:
Er moeten moeten twee kandidaten zijn
Ik denk dat het dan geldt voor alle andere bewoners die nog geen manager zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar Isaac dreigde de vorige keer, dat als er geen tegen kadidaten waren, iedereen kandidaat werd.
Ja maar bij 2 kandidaten is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er moeten moeten twee kandidaten zijn
Bij niemand dan moeten ze gewoon stemmen en dan komt er wel iemand uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja maar bij 2 kandidaten is er niks aan de hand.
Maar als er nou 1 kandidaat is?
Of niemand?
In het begin is gezegd dat als er geen kandidaat is, dat dan de zittende manager nog een maand zal aanblijvenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Of niemand?
Er moeten minimaal twee kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Of niemand?
quote:Ik denk dat het dan geldt voor alle andere bewoners die nog geen manager zijn geweest.
Dat zou logisch zijn, maar misschien is dit wel een bewuste keus om deze mogelijkheid open te laten ... ?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het dan geldt voor alle andere bewoners die nog geen manager zijn geweest.
Oh echt? Ik dacht stemmen en diegene die eruit kwam alsnogquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
In het begin is gezegd dat als er geen kandidaat is, dat dan de zittende manager nog een maand zal aanblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:10 schreef Aggie46 het volgende:
Die hip hop dans van Beren gaat wel erg snel.(ik ook)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel me ook op. Wat dat betreft was Jeff een snelle.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:11 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij laat Isaac iedereen zelf aan DIE 🤣toetsenbord omdat hij het zelf niet zo snel kan.
Pffff... gelukkig. Wat een beulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik hoor het liedje niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dit liedje niet meer hooooooooooooreeeeeeeeeennnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |