Lang speelde Messi. Die zong dat ook niet meequote:
ERIKAquote:
Je bent zelf blauw, luie figuurquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk denkt forum moderator @:Coco daar ook zo over
Doe mij maar In Search of Sunrise 6.quote:
Ik heb net heerlijk gegeten en mij even niet op voetjebal geconcentreerd.quote:
Danny als assistent zal er dan ook wel zoveel hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Blind met zijn 99ste interland en iedereen maar haten
Detail...quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben hier slechts een user makker
Zelfde sukkels die boilesenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Blind met zijn 99ste interland en iedereen maar haten
Uitstekend.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo moderator @:Sked
Hoe was je tukje?
Jij bent stukken vrolijker na je avondeten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo moderator @:Sked
Hoe was je tukje?
Jammer genoeg heeft ie zelf ook veel zwakke plekkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik heb een zwakke plek voor die jongen.
Goh nou ja je weet maar nooit, zeker met ouderen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef Fosive het volgende:
Kijken er echt nog mensen naar het NOS Journaal om 20:00?
Dat heb je toch gedurende de dag al meegekregen via alle nieuwsapps?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft ie zelf ook veel zwakke plekken
Voetbaltechnisch gezien mag ik hopen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik heb een zwakke plek voor die jongen.
Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, helaas al over... Jammer voor Messi, maar ok...
Preventief, wil niet als alcoholist eindigenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet zorgen dat je genoeg bier in huis hebt
Bejaarden die 4x op een dag het nieuws en weer kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef Fosive het volgende:
Kijken er echt nog mensen naar het NOS Journaal om 20:00?
Dat heb je toch gedurende de dag al meegekregen via alle nieuwsapps?
maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haal weg dit vind @:karina niet leuk
nee gewoon aardige man lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien mag ik hopen?
Bijna rust.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe lang is bij jullie de wedstrijd bezig. Wil weten hoe ver het bij mij achterloopt
01:50quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe lang is bij jullie de wedstrijd bezig. Wil weten hoe ver het bij mij achterloopt
224quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Romero krijgt hier nu rood.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Welk merk en type?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Nober het volgende:
Uitfluitpubliek, daar verkoop je dan je auto voor.
Noaquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
structuur is belangrijk in je leven en ze kennen ws. geen FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Bejaarden die 4x op een dag het nieuws en weer kijken.
Exact 3 min.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Twintig minuten, hier heeft ie net per brancard het veld verlaten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kwartier. Messi heeft er al eentje in liggen hier.
Time.isquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
nu is het 3:40quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Jij loopt 6 seconden voor jeetjequote:
Alsof je berichten leest uit de toekomst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
NPO 1 UHD loopt voor op gewone NPO 1.
Zaaltje verderop loopt voor op de bar hier. Daar juichen ze dan al als hier de pingel nog genomen moet worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:03 schreef Rodgrod het volgende:
Ja die vertraging is irritant. Je leest hier goal terwijl ze nog spelen.
Bij mij al 4:33quote:
Afwachten en als er kans is in een keer dat tempo omhoogquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Argentinië met dezelfde saaie speelstijl als Nederland, dit gaat een enorm lange wedstrijd worden
90 minuten net als elke andere wedstrijd, maar met kans op verlenging.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Argentinië met dezelfde saaie speelstijl als Nederland, dit gaat een enorm lange wedstrijd worden
Met nog 15 man toch.quote:
Het feest kan beginnen!quote:
Erg lekker, bedankt voor het vragenquote:
we gaan weer jongensquote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg lekker, bedankt voor het vragen
Hoe was jouw avondmaaltijd? (en wat heb je gegeten?)
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
90 minuten net als elke andere wedstrijd, maar met kans op verlenging.
Dat is nou niks voor jou (lol)quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb nu al geen zin meer en dat staat los van jouw komst.
Goedenavond. Fijne wedstrijd gewenst. Ik kijk niet helaas.quote:
Bij mij maken ze wel geluidquote:
#ViesDikquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:05 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat fijn
Dat houd ik geheim (want hier is altijd commentaar op wat je eet)
Doe niet zo onzeker.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:05 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat fijn
Dat houd ik geheim (want hier is altijd commentaar op wat je eet)
Ik doe hier het geluid zelfquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij maken ze wel geluid
Het zijn Zuid-Amerikanen..quote:
Kan je zomaar in de halve finale terechtkomenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:05 schreef Halcon het volgende:
Als er wordt gescoord, dan wordt het een heel andere wedstrijd.
Gr. Karim el Ahmadi
Ik vind dat je erg moeilijk doet over zoiets triviaals.quote:
ME?quote:
Komt door hetze van de media.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een trieste bende. Twintig oranje fans aanwezig.
Eigen spel is toch afwachten?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef littlemindy het volgende:
NL moet veel meer tempo maken en hun eigen spel spelen ipv zo afwachtend
Smurfenquote:
veel blauw in dit topic Gehrman was firstquote:
Ik kijk niet. Post hier alleen maar ff sporadisch.quote:
NopGodquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Was gewoon helemaal ingecalculeerd door Noppert.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Post hier alleen maar ff sporadisch.
Ja, die zitten thuis ja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Zitten alle Nederlanders aan de kant van de camera ofzo?
Kan, snap nog steeds niet waar álle landen wel die tickets van kunnen betalen. Maar dat is al besproken.quote:
Ik wist niet meer dat dat mijn bron was.quote:
Imposter syndromequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef Sabata het volgende:
Noppert keept wat nonchalant, nu geen Foggia-bui graag
Heb je gezien waar de fans in moeten slapen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan, snap nog steeds niet waar álle landen wel die tickets van kunnen betalen. Maar dat is al besproken.
Het zit diep.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef bekkerjacqy het volgende:
Nederland hatend publiek in stadion
Misschien Qatar. Maar zo niet, dan heeft elk land wel een bovenklasse, mensen die zich niet druk maken over Nepalese slaven met matige arbeidsomstandigheden en mensen wat met afwijkende prioriteiten qua geld uitgeven.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan, snap nog steeds niet waar álle landen wel die tickets van kunnen betalen. Maar dat is al besproken.
Staan we al 2-0 achter dan?quote:
Weet ik, maar wil mijn vrienden niet helemaal in steek laten natuurlijk. Ondanks dat ik geen commentaar kan geven op het spel.quote:
quote:
We missen nog 1 WK mod.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al gemeld dat hier veel mods posten?
Ik denk dat Maxima hem met een dildo in zijn poeperd pakt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Willem neukt Maxima
Nederland neukt Argentinië
Doe niet zo ordinair zegquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxima hem met een dildo in zijn poeperd pakt.
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is een beetje kromquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan kink shamingquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is WimLex keeper?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Huhquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor Argentinië? Nee, zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Al die 'dit wordt niks' mensen straks niet juichen he.
Willem is een driekwartmof.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Willem neukt Maxima
Nederland neukt Argentinië
Wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja maar de goede keeper is niet gezellig!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch bijzonder, een doelman die acht jaar heeft moeten banken die nu basis staat in het NL elftal.
Zit ie aan de coke?quote:
Dit vind ik altijd zo dom. Alsof je alleen mag juichen als je dom vlaggetjesvolk bent dat alleen maar positief is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Argies hadden ook veel meer Mirages dan de Royal Navy Harriers in de jaren 80, maakte ook niet veel uitquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent weer gezellig vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand zin in seksting? Leuker dan de wedstrijd.
Volgens mij zelfs 100% als je verder teruggaat.quote:
Kunnen we niet gewoon to the point komen en het doen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat we hier harder genaaid zullen wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die van tevoren en tijdens alleen doemdenken en negatief doen mogen niet juichen, punt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo dom. Alsof je alleen mag juichen als je dom vlaggetjesvolk bent dat alleen maar positief is.
Niet dat ik denk dat het niets wordt overigens, ik zie Nederland dit wel winnen.
Dit is geil.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:12 schreef Oriente het volgende:
@:Coco in de rust graag een kamer afhuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |