Voor Argentinië? Nee, zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Al die 'dit wordt niks' mensen straks niet juichen he.
Willem is een driekwartmof.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Willem neukt Maxima
Nederland neukt Argentinië
Wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxima hem met een dildo in zijn poeperd pakt.
Ja maar de goede keeper is niet gezellig!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch bijzonder, een doelman die acht jaar heeft moeten banken die nu basis staat in het NL elftal.
Zit ie aan de coke?quote:
Dit vind ik altijd zo dom. Alsof je alleen mag juichen als je dom vlaggetjesvolk bent dat alleen maar positief is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Argies hadden ook veel meer Mirages dan de Royal Navy Harriers in de jaren 80, maakte ook niet veel uitquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent weer gezellig vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand zin in seksting? Leuker dan de wedstrijd.
Volgens mij zelfs 100% als je verder teruggaat.quote:
Kunnen we niet gewoon to the point komen en het doen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat we hier harder genaaid zullen wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die van tevoren en tijdens alleen doemdenken en negatief doen mogen niet juichen, punt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo dom. Alsof je alleen mag juichen als je dom vlaggetjesvolk bent dat alleen maar positief is.
Niet dat ik denk dat het niets wordt overigens, ik zie Nederland dit wel winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |