''opbouwen''quote:
nee gewoon slecht in NLquote:Op woensdag 7 december 2022 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Is Isaac niet opgegroeid met Nederlands als moedertaal?
De ipv het
die ipv elk ander woord..
als ipv dan
helaas pindakaasquote:Op woensdag 7 december 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék ze zitten daar gewoon... ( Platgespoten?)
[ afbeelding ]
Daar zitten er meer van, mogen we het niet over hebben.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
"Ik ben vader van 3 kinderen"
Triest is dat, papa zit in een afgesloten loods en kan niet bij jullie zijn. Kan wel, maar wil niet.
dat mag welquote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zitten er meer van, mogen we het niet over hebben.
Klopt. Maar dat betekent dat er 15 stemmen nodig zijn en dus 13 mensen chagrijnig zijn... Wel een risicoquote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
ze moeten allemaal stemmen toch
over dat boek
dan moet een meerderheid het er mee eens zijn ?
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het altijd erg kwalijk als ouders dergelijke beloften niet nakomen.
Een belofte aan kinderen om thuis te zijn met kerst... als je da al breekt. Wat geef je ze dan voor les en voorbeeld mee.
En ja, noem me maar een aansteller. Jammer dan.
Beloof dan lekker niks.
ach als er 1 chagi is kan die een halve loods daar in meenemenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekent dat er 15 stemmen nodig zijn en dus 13 mensen chagrijnig zijn... Wel een risico
mag wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Heeft hij dit beloofd nadat hij er in ging?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het altijd erg kwalijk als ouders dergelijke beloften niet nakomen.
Een belofte aan kinderen om thuis te zijn met kerst... als je dat al breekt. Wat geef je ze dan voor les en voorbeeld mee.
En ja, noem me maar een aansteller. Jammer dan.
Beloof dan lekker niks.
je mag benoemen dat mensen kinderen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
dat had Isaak ook nooit dus dat scheeltquote:Op woensdag 7 december 2022 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
De laatste Manager , die in het publiek zit, heeft geen zin in Gertjes FakeShow begrijp ik
Isaac vertelde net zelf dat hij thuis had beloofd met kerst thuis te zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Heeft hij dit beloofd nadat hij er in ging?
Oh, dat heb ik wel eens anders meegemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag benoemen dat mensen kinderen hebben
en wat je daar over denkt
waarom niet?
je doelt op Wendy neem ik aanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel eens anders meegemaakt.
Pfff echt? Wat een lul dan, zeg.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vertelde net zelf dat hij thuis had beloofd met kerst thuis te zijn
Nee, want hij heeft zich 2 weken voor het programma begon, zich opgegeven zonder dit met z'n vrouw te bespreken. Dat heeft hij pas gedaan nadat hij z'n eerste gesprekken had gevoerd.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Heeft hij dit beloofd nadat hij er in ging?
Van haar is het dan toch ook net zo kut als van Isaac.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je doelt op Wendy neem ik aan
ik zou niet gaan als ik mijn kinderen in die leeftijd had
uiteindelijk is het haar keus
niet de mijne
Van wie.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
je mist echt het hele punt. maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Van haar is het dan toch ook net zo kut als van Isaac.
het ging erom dat Isaac had gezegd voor de kerst thuis te zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil met Wendy en izeikerd is, hij heeft 5 ton per jaar zegt hij elke dag..en wendy minder dan modaal zeg maar..daar zit ik meer mee...quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de mijne
Eens. Je kunt niet voor een ander bepalen wat wel of niet te doen en ook weet je niet waarom iemand die keuze maakt, maar persoonlijk kan ik het niet eens bedenken dat ik een jaar weg zou gaan bij mijn kinderen en dan ook nog zonder contact.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de mijne
Yup en van Eunice ook. Over de laatste werd hier vannacht ook gewoon gesproken toen ze het over het missen van haar kinderen had met Mirthequote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet in de post waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging erom dat Isaac had gezegd voor de kerst thuis te zijn
izeik heeft ook verteld dat hij voor Corona nooit thuis wasquote:Op woensdag 7 december 2022 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Het verschil met Wendy en izeikerd is, hij heeft 5 ton per jaar zegt hij elke dag..en wendy minder dan modaal zeg maar..daar zit ik meer mee...
Het is een keuze van alle ouders die daar zitten, zou nooit mijn keuze zijn, maar beloof je gezin dat niet dat je met kerst thuis bent. En als je dat wel doet, kom het dan na!quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
dat verklaart nog steeds niet waarom je vindt dat we het er niet over mogen hebbenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet in de post waar ik op reageerde.
Daar kun je elke naam van een ouder invullen.
Ja prima, maar dat was helemaal niet de post waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is een keuze van alle ouders die daar zitten, zou nooit mijn keuze zijn, maar beloof je gezin dat niet dat je met kerst thuis bent. En als je dat wel doet, kom het dan na!
Ja erg ..maar het zijn moeders en vaders die daar zitten om het geld en roem.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
izeik heeft ook verteld dat hij voor Corona nooit thuis was
en dat hij dit jaar voor de 3de keer de verjaardag van zijn jongste gaat missen
Oh het sarcasme was niet duidelijk. Nu snap ik het.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verklaart nog steeds niet waarom je vindt dat we het er niet over mogen hebben
Ah oke.. ik loop ook weleens weg van het schermquote:Op woensdag 7 december 2022 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vertelde net zelf dat hij thuis had beloofd met kerst thuis te zijn
neequote:Op woensdag 7 december 2022 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh het sarcasme was niet duidelijk. Nu snap ik het.
Eunice's kinderen zijn ook nog jong 11 en 14quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
waar is 5th nu geblevenquote:
niet de enigequote:Op woensdag 7 december 2022 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Monster, De Liefde van zijn Leven.. de énige die van hem houdt
lekker dubbel opquote:Op woensdag 7 december 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jaspje alles al te verklappen in Gertjes FakeShow.. en hij moet ook nogde verplichte Testimonial maken voor Febo
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
volgende week verwachten we van HC een volledig COS verslag van avondtuur![]()
Het gaat mij voornamelijk om de houding van Isaac tegenover zn kinderen. De beloftes die hij maakt aan zijn kinderen en dit niet nakomt om dit programma. Terwijl hij naar eigen zeggen bakken geld op de bank heeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Het verschil met Wendy en izeikerd is, hij heeft 5 ton per jaar zegt hij elke dag..en wendy minder dan modaal zeg maar..daar zit ik meer mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je doet nu net alsof Jeff een zielig slachtoffer is waar denigrerend over wordt gesprokenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
Oh ik vind van niet. Want motorracequote:
iemand is babbel aan het vlechtenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef mangalie het volgende:
Wendy en Babette vallen bijna in slaap
racequote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik vind van niet. Want motorrace
Komt door hoe GJ 'zijn show' doetquote:
Ik houd niet van motorrace, maar het is de manier van interviewen. Waardoor iemand alleen maar informatief vertelt en niet smeuïg of vol vuur en passiequote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik vind van niet. Want motorrace
Ze zullen hem een plezier doen hem weg te stemmen nu... ze gunnen Jasper vast wel veel trainingtijd met zijn motorblokjequote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is het beste moment om wereld kampioen ijsspeedway te worden, want geen Russen ... en jappie zit in de loods.
Ohzo. Jaquote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik houd niet van motorrace, maar het is de manier van interviewen. Waardoor iemand alleen maar informatief vertelt en niet smeuïg of vol vuur en passie
GJ heeft er de ballen verstand vanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs het publiek bemoeit zich nu al met de talkshow .... gaat lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |