Ja prima, maar dat was helemaal niet de post waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is een keuze van alle ouders die daar zitten, zou nooit mijn keuze zijn, maar beloof je gezin dat niet dat je met kerst thuis bent. En als je dat wel doet, kom het dan na!
Ja erg ..maar het zijn moeders en vaders die daar zitten om het geld en roem.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
izeik heeft ook verteld dat hij voor Corona nooit thuis was
en dat hij dit jaar voor de 3de keer de verjaardag van zijn jongste gaat missen
Oh het sarcasme was niet duidelijk. Nu snap ik het.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verklaart nog steeds niet waarom je vindt dat we het er niet over mogen hebben
Ah oke.. ik loop ook weleens weg van het schermquote:Op woensdag 7 december 2022 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vertelde net zelf dat hij thuis had beloofd met kerst thuis te zijn
neequote:Op woensdag 7 december 2022 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh het sarcasme was niet duidelijk. Nu snap ik het.
Eunice's kinderen zijn ook nog jong 11 en 14quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Van haar is het dan toch ook net zo kut als van Isaac.
waar is 5th nu geblevenquote:
niet de enigequote:Op woensdag 7 december 2022 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Monster, De Liefde van zijn Leven.. de énige die van hem houdt
lekker dubbel opquote:Op woensdag 7 december 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jaspje alles al te verklappen in Gertjes FakeShow.. en hij moet ook nogde verplichte Testimonial maken voor Febo
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
volgende week verwachten we van HC een volledig COS verslag van avondtuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |