Aan het borrelen in kamer 5?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Commentaar Op Wat We Niet Zien...
Waar the fuck hebben ze Sjeffie en zijn Vrouw opgesloten
Withdrawalquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap die onrust wel. Normaal gesproken had hij rond deze tijd al flink wat wijn lopen wegtikken.
Ze zitten op de blauwe stoelenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zitten in kamer 5 voor de nieuwe verhaallijn
nopequote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook in de COS moet de tussentijd ingevuld worden met spannende "Commentaren"
Die verklaring accepteer ik wel... en dat 'ie zijn 24 minuten heeft aangevraagd en al weg isquote:
Die zijn mij veel te plat en het begrip fitgirl is een hele brede want aantrekkelijk vind ik KimD niet hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ik
Dat was ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Silves het volgende:
Ima zijn oksels geschoren...iemand hier werd niet goed vanmiddag...zo lang en zag er vies uit..
eensquote:Op woensdag 7 december 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zijn mij veel te plat en het begrip fitgirl is een hele brede want aantrekkelijk vind ik KimD niet hoor
Kim maakt zich zorgenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zetten
dat is ook weer bsquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Omdat jeff natuurlijk niet wil meedoen
dat wilde GJ niet wat Jeff had er al 3 keer gezetenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Beter zet je de vorige manager er ook neer en dan had je het trio compleet
@Moeraskatquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet meer wie er van het okselhaar van Ima, maar hij heft meegelezen
verklap het nou nietquote:
Op dit moment blijkbaar niet, dat sluit niet uit dat het op enig ander moment wel koud is. Of buiten.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe zat toch te zeuren bij Jeff op een trui? Zit ze in een hemdje, het zal er dan toch niet koud zijn
Ik zei het vanmiddag over dat okselhaar dat ik dat zo goor vondquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Jij en Ima telepathie? of met Ruppie die is het aan het scheren..
Als hij eerst een fatsoenlijk Nederlands leert praten.quote:
nee dat is onzinquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
echt heel slechtquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als hij eerst een fatsoenlijk Nederlands leert praten.
Denk je dat ze jeff gaan aanvallen?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
Jeff heeft er al een aantal keer gezetenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Nee, dit is super boeiend. IEDEREEN IS ENTHOUSIASTquote:Op woensdag 7 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
is er niet iemand iets anders aan het doen waar we naar kunnen kijken
ja ik had het gelezenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag over dat okselhaar dat ik dat zo goor vond
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee, dit is super boeiend. IEDEREEN IS ENTHOUSIAST
Lijkt wel een stukje uit een klassenfoto uit 1992quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |