Ook in de COS moet de tussentijd ingevuld worden met spannende "Commentaren"quote:Op woensdag 7 december 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet wat ze zijn niet te zien
en we zitten nog steeds in de COS
ja?quote:
Het is ook al avond, dan vind het minder erg als dat ze overdag op bed gaan liggen ( tenzij iemand echt moe is of hoofdpijn heeft )quote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
en het ligt alweer horizontaal
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja?
Wanda, Djedi,Mexx, Kenzy etc ?
In mijn tijd zagen de meeste meiden er uit als Kim D of Sasha, anders was je dik,. en zeker weten dat zo'n meid als Mexx op haar 40ste echt véel te dik zal zijn
Ik vind dat normaalquote:Op woensdag 7 december 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ik
Okéquote:
Ik ga wel even kijken en luisterenquote:
Daar ws hier eerder een opmerking over ... toeval?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Oh ima heeft zijn okselhaar weg gehaald
Oké dit vind ik engquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Oh ima heeft zijn okselhaar weg gehaald
Febo leest mee, heeft Ima even geroepen en gezegd.. Je moet even je okselhaar weg halenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ws hier eerder een opmerking over ... toeval?
Zitten in kamer 5 voor de nieuwe verhaallijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Commentaar Op Wat We Niet Zien...
Waar the fuck hebben ze Sjeffie en zijn Vrouw opgesloten
Wel toeval idd..quote:
Ik snap die onrust wel. Normaal gesproken had hij rond deze tijd al flink wat wijn lopen wegtikken.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff loopt onrustig rond en beseft niet dat ie erg storend is met die arrogante air van hem en dat krijg je later weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |