Ook in de COS moet de tussentijd ingevuld worden met spannende "Commentaren"quote:Op woensdag 7 december 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet wat ze zijn niet te zien
en we zitten nog steeds in de COS
ja?quote:
Het is ook al avond, dan vind het minder erg als dat ze overdag op bed gaan liggen ( tenzij iemand echt moe is of hoofdpijn heeft )quote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
en het ligt alweer horizontaal
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja?
Wanda, Djedi,Mexx, Kenzy etc ?
In mijn tijd zagen de meeste meiden er uit als Kim D of Sasha, anders was je dik,. en zeker weten dat zo'n meid als Mexx op haar 40ste echt véel te dik zal zijn
Ik vind dat normaalquote:Op woensdag 7 december 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ik
Okéquote:
Daar ws hier eerder een opmerking over ... toeval?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Oh ima heeft zijn okselhaar weg gehaald
Oké dit vind ik engquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Oh ima heeft zijn okselhaar weg gehaald
Febo leest mee, heeft Ima even geroepen en gezegd.. Je moet even je okselhaar weg halenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ws hier eerder een opmerking over ... toeval?
Zitten in kamer 5 voor de nieuwe verhaallijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Commentaar Op Wat We Niet Zien...
Waar the fuck hebben ze Sjeffie en zijn Vrouw opgesloten
Ik snap die onrust wel. Normaal gesproken had hij rond deze tijd al flink wat wijn lopen wegtikken.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff loopt onrustig rond en beseft niet dat ie erg storend is met die arrogante air van hem en dat krijg je later weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |