Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
JW stoort zich aan het geschreeuw van een aantal dames
Toen met die vechtscheiding waren ze 16 uur volledig buiten beeld en zelfs degenen die erover spraken werden weggedraaidquote:Op woensdag 7 december 2022 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie en Co zijn al een tijdje ernstig Off-Stream... ingevuld door saaie nono's
ze krijgt een duimhoofdquote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens mij de enige daar die met de dag dichtergroeit...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vanzelfsprekend. Alles is de schuld van die jongen, en zo niet. Dan toch.
En de maand er voor was alles de schuld van Maddy en de maand ervoor van Martin, dus we kunnen nu alvast los op Isaac, die gaat nu alles fout doenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vanzelfsprekend. Alles is de schuld van die jongen, en zo niet. Dan toch.
Dat is toch ook zo? Het is niet eigen en 30 man koken ermeequote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie wanda nog schrapen en dan zeggen, jaja niet met een vork/mes in de pan, maar BOEIEN
de enigequote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
huh?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het is niet eigen en 30 man koken ermee
zuchtquote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
En de maand er voor was alles de schuld van Maddy en de maand ervoor van Martin, dus we kunnen nu alvast los op Isaac, die gaat nu alles fout doen
30 man koken er meequote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het is niet eigen en 30 man koken ermee
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zettenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toen met die vechtscheiding waren ze 16 uur volledig buiten beeld en zelfs degenen die erover spraken werden weggedraaid
je weet wel dat je best wat aannames maakt nuquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zetten
Je hoort er eentje bovenuit waarvan ik niet wist dat ze tafelvoetbal uberhaupt leuk zou vinden.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
Dat gekrijs mag wel stoppen. Gisteren was er een soort kinderkerstkoor, en nu dit.
Bewijs maar een tegendeelquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wel dat je best wat aannames maakt nu
ik heb alleen één aan dus ik zie er niks vanquote:Op woensdag 7 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je hoort er eentje bovenuit waarvan ik niet wist dat ze tafelvoetbal uberhaupt leuk zou vinden.
Aangezien er niet geroddeld wordt op stream vermoed ik dat zij het wel is.
hoeft niet wat ze zijn niet te zienquote:
Dat heet tegenwoordig 'Curved "quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig 'Curved "![]()
ik vind de meeste van die wijven véel te dik
Ook in de COS moet de tussentijd ingevuld worden met spannende "Commentaren"quote:Op woensdag 7 december 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet wat ze zijn niet te zien
en we zitten nog steeds in de COS
ja?quote:
Het is ook al avond, dan vind het minder erg als dat ze overdag op bed gaan liggen ( tenzij iemand echt moe is of hoofdpijn heeft )quote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
en het ligt alweer horizontaal
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja?
Wanda, Djedi,Mexx, Kenzy etc ?
In mijn tijd zagen de meeste meiden er uit als Kim D of Sasha, anders was je dik,. en zeker weten dat zo'n meid als Mexx op haar 40ste echt véel te dik zal zijn
Ik vind dat normaalquote:Op woensdag 7 december 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ik
Okéquote:
Ik ga wel even kijken en luisterenquote:
Daar ws hier eerder een opmerking over ... toeval?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Oh ima heeft zijn okselhaar weg gehaald
Oké dit vind ik engquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Oh ima heeft zijn okselhaar weg gehaald
Febo leest mee, heeft Ima even geroepen en gezegd.. Je moet even je okselhaar weg halenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ws hier eerder een opmerking over ... toeval?
Zitten in kamer 5 voor de nieuwe verhaallijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Commentaar Op Wat We Niet Zien...
Waar the fuck hebben ze Sjeffie en zijn Vrouw opgesloten
Wel toeval idd..quote:
Ik snap die onrust wel. Normaal gesproken had hij rond deze tijd al flink wat wijn lopen wegtikken.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff loopt onrustig rond en beseft niet dat ie erg storend is met die arrogante air van hem en dat krijg je later weer terug
Aan het borrelen in kamer 5?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Commentaar Op Wat We Niet Zien...
Waar the fuck hebben ze Sjeffie en zijn Vrouw opgesloten
Withdrawalquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap die onrust wel. Normaal gesproken had hij rond deze tijd al flink wat wijn lopen wegtikken.
Ze zitten op de blauwe stoelenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zitten in kamer 5 voor de nieuwe verhaallijn
nopequote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook in de COS moet de tussentijd ingevuld worden met spannende "Commentaren"
Die zijn mij veel te plat en het begrip fitgirl is een hele brede want aantrekkelijk vind ik KimD niet hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ik
Dat was ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Silves het volgende:
Ima zijn oksels geschoren...iemand hier werd niet goed vanmiddag...zo lang en zag er vies uit..
eensquote:Op woensdag 7 december 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zijn mij veel te plat en het begrip fitgirl is een hele brede want aantrekkelijk vind ik KimD niet hoor
Kim maakt zich zorgenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zetten
dat is ook weer bsquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Omdat jeff natuurlijk niet wil meedoen
dat wilde GJ niet wat Jeff had er al 3 keer gezetenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Beter zet je de vorige manager er ook neer en dan had je het trio compleet
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet meer wie ervan het okselhaar van Ima, maar hij heft meegelezen
verklap het nou nietquote:
Op dit moment blijkbaar niet, dat sluit niet uit dat het op enig ander moment wel koud is. Of buiten.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe zat toch te zeuren bij Jeff op een trui? Zit ze in een hemdje, het zal er dan toch niet koud zijn
Ik zei het vanmiddag over dat okselhaar dat ik dat zo goor vondquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Jij en Ima telepathie? of met Ruppie die is het aan het scheren..
Als hij eerst een fatsoenlijk Nederlands leert praten.quote:
nee dat is onzinquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
echt heel slechtquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als hij eerst een fatsoenlijk Nederlands leert praten.
Denk je dat ze jeff gaan aanvallen?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
Jeff heeft er al een aantal keer gezetenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Nee, dit is super boeiend. IEDEREEN IS ENTHOUSIASTquote:Op woensdag 7 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
is er niet iemand iets anders aan het doen waar we naar kunnen kijken
ja ik had het gelezenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag over dat okselhaar dat ik dat zo goor vond
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee, dit is super boeiend. IEDEREEN IS ENTHOUSIAST![]()
Lijkt wel een stukje uit een klassenfoto uit 1992quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |