Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
JW stoort zich aan het geschreeuw van een aantal dames
Toen met die vechtscheiding waren ze 16 uur volledig buiten beeld en zelfs degenen die erover spraken werden weggedraaidquote:Op woensdag 7 december 2022 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie en Co zijn al een tijdje ernstig Off-Stream... ingevuld door saaie nono's
ze krijgt een duimhoofdquote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens mij de enige daar die met de dag dichtergroeit...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vanzelfsprekend. Alles is de schuld van die jongen, en zo niet. Dan toch.
En de maand er voor was alles de schuld van Maddy en de maand ervoor van Martin, dus we kunnen nu alvast los op Isaac, die gaat nu alles fout doenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vanzelfsprekend. Alles is de schuld van die jongen, en zo niet. Dan toch.
Dat is toch ook zo? Het is niet eigen en 30 man koken ermeequote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie wanda nog schrapen en dan zeggen, jaja niet met een vork/mes in de pan, maar BOEIEN
de enigequote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
huh?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het is niet eigen en 30 man koken ermee
zuchtquote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
En de maand er voor was alles de schuld van Maddy en de maand ervoor van Martin, dus we kunnen nu alvast los op Isaac, die gaat nu alles fout doen
30 man koken er meequote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het is niet eigen en 30 man koken ermee
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zettenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toen met die vechtscheiding waren ze 16 uur volledig buiten beeld en zelfs degenen die erover spraken werden weggedraaid
je weet wel dat je best wat aannames maakt nuquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zetten
Je hoort er eentje bovenuit waarvan ik niet wist dat ze tafelvoetbal uberhaupt leuk zou vinden.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
Dat gekrijs mag wel stoppen. Gisteren was er een soort kinderkerstkoor, en nu dit.
Bewijs maar een tegendeelquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wel dat je best wat aannames maakt nu
ik heb alleen één aan dus ik zie er niks vanquote:Op woensdag 7 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je hoort er eentje bovenuit waarvan ik niet wist dat ze tafelvoetbal uberhaupt leuk zou vinden.
Aangezien er niet geroddeld wordt op stream vermoed ik dat zij het wel is.
hoeft niet wat ze zijn niet te zienquote:
Dat heet tegenwoordig 'Curved "quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste? serieus?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig 'Curved "
ik vind de meeste van die wijven véel te dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |