verklap het nou nietquote:
Op dit moment blijkbaar niet, dat sluit niet uit dat het op enig ander moment wel koud is. Of buiten.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe zat toch te zeuren bij Jeff op een trui? Zit ze in een hemdje, het zal er dan toch niet koud zijn
Ik zei het vanmiddag over dat okselhaar dat ik dat zo goor vondquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Jij en Ima telepathie? of met Ruppie die is het aan het scheren..
Als hij eerst een fatsoenlijk Nederlands leert praten.quote:
nee dat is onzinquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
echt heel slechtquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als hij eerst een fatsoenlijk Nederlands leert praten.
Denk je dat ze jeff gaan aanvallen?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
Jeff heeft er al een aantal keer gezetenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Nee, dit is super boeiend. IEDEREEN IS ENTHOUSIASTquote:Op woensdag 7 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
is er niet iemand iets anders aan het doen waar we naar kunnen kijken
ja ik had het gelezenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag over dat okselhaar dat ik dat zo goor vond
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee, dit is super boeiend. IEDEREEN IS ENTHOUSIAST
Lijkt wel een stukje uit een klassenfoto uit 1992quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |