Aan het borrelen in kamer 5?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Commentaar Op Wat We Niet Zien...
Waar the fuck hebben ze Sjeffie en zijn Vrouw opgesloten
Withdrawalquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap die onrust wel. Normaal gesproken had hij rond deze tijd al flink wat wijn lopen wegtikken.
Ze zitten op de blauwe stoelenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zitten in kamer 5 voor de nieuwe verhaallijn
nopequote:Op woensdag 7 december 2022 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook in de COS moet de tussentijd ingevuld worden met spannende "Commentaren"
Die verklaring accepteer ik wel... en dat 'ie zijn 24 minuten heeft aangevraagd en al weg isquote:
Die zijn mij veel te plat en het begrip fitgirl is een hele brede want aantrekkelijk vind ik KimD niet hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD of Sasha ... ik vind dat dun.. niet een normaal postuur. Maar goed. Wie ben ik
Dat was ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Silves het volgende:
Ima zijn oksels geschoren...iemand hier werd niet goed vanmiddag...zo lang en zag er vies uit..
eensquote:Op woensdag 7 december 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zijn mij veel te plat en het begrip fitgirl is een hele brede want aantrekkelijk vind ik KimD niet hoor
Kim maakt zich zorgenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sjeff is Ex-Manager nu... en losgeslagen zo erg dat zelfs zijn Vrouwtje het ging opvallen.. lijkt een herhaling van zetten
dat is ook weer bsquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Omdat jeff natuurlijk niet wil meedoen
dat wilde GJ niet wat Jeff had er al 3 keer gezetenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Beter zet je de vorige manager er ook neer en dan had je het trio compleet
@Moeraskatquote:Op woensdag 7 december 2022 20:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet meer wie er van het okselhaar van Ima, maar hij heft meegelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |