Het gaat mij voornamelijk om de houding van Isaac tegenover zn kinderen. De beloftes die hij maakt aan zijn kinderen en dit niet nakomt om dit programma. Terwijl hij naar eigen zeggen bakken geld op de bank heeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Het verschil met Wendy en izeikerd is, hij heeft 5 ton per jaar zegt hij elke dag..en wendy minder dan modaal zeg maar..daar zit ik meer mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je doet nu net alsof Jeff een zielig slachtoffer is waar denigrerend over wordt gesprokenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde Jeff zelf niet?
Want raar dat Isaac en Gert nu vanalles gaan zeggen en hij zich niet kan verdedigen?
Oh ik vind van niet. Want motorracequote:
iemand is babbel aan het vlechtenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef mangalie het volgende:
Wendy en Babette vallen bijna in slaap
racequote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik vind van niet. Want motorrace
Komt door hoe GJ 'zijn show' doetquote:
Ik houd niet van motorrace, maar het is de manier van interviewen. Waardoor iemand alleen maar informatief vertelt en niet smeuïg of vol vuur en passiequote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik vind van niet. Want motorrace
Ze zullen hem een plezier doen hem weg te stemmen nu... ze gunnen Jasper vast wel veel trainingtijd met zijn motorblokjequote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is het beste moment om wereld kampioen ijsspeedway te worden, want geen Russen ... en jappie zit in de loods.
Ohzo. Jaquote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik houd niet van motorrace, maar het is de manier van interviewen. Waardoor iemand alleen maar informatief vertelt en niet smeuïg of vol vuur en passie
GJ heeft er de ballen verstand vanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs het publiek bemoeit zich nu al met de talkshow .... gaat lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |