''opbouwen''quote:
nee gewoon slecht in NLquote:Op woensdag 7 december 2022 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Is Isaac niet opgegroeid met Nederlands als moedertaal?
De ipv het
die ipv elk ander woord..
als ipv dan
helaas pindakaasquote:Op woensdag 7 december 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék ze zitten daar gewoon... ( Platgespoten?)
[ afbeelding ]
Daar zitten er meer van, mogen we het niet over hebben.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
"Ik ben vader van 3 kinderen"
Triest is dat, papa zit in een afgesloten loods en kan niet bij jullie zijn. Kan wel, maar wil niet.
dat mag welquote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zitten er meer van, mogen we het niet over hebben.
Klopt. Maar dat betekent dat er 15 stemmen nodig zijn en dus 13 mensen chagrijnig zijn... Wel een risicoquote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
ze moeten allemaal stemmen toch
over dat boek
dan moet een meerderheid het er mee eens zijn ?
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het altijd erg kwalijk als ouders dergelijke beloften niet nakomen.
Een belofte aan kinderen om thuis te zijn met kerst... als je da al breekt. Wat geef je ze dan voor les en voorbeeld mee.
En ja, noem me maar een aansteller. Jammer dan.
Beloof dan lekker niks.
ach als er 1 chagi is kan die een halve loods daar in meenemenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekent dat er 15 stemmen nodig zijn en dus 13 mensen chagrijnig zijn... Wel een risico
mag wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zitten er meer van, mogen we het niet over hebben.
Ik heb het gemist. Heeft hij dit beloofd nadat hij er in ging?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het altijd erg kwalijk als ouders dergelijke beloften niet nakomen.
Een belofte aan kinderen om thuis te zijn met kerst... als je dat al breekt. Wat geef je ze dan voor les en voorbeeld mee.
En ja, noem me maar een aansteller. Jammer dan.
Beloof dan lekker niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |