Nee was het van 21 tot 23 uur geweestquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar anders was het maar een uurtje
Ah okquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was het van 21 tot 23 uur geweest
De twee lelijke stiefzusjes...quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
OK. maar waar gaat het over...
HoereSleasbakkenFeest?
[ afbeelding ]
quote:
Staat haar ook goedquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Esther heeft een goede outfit
Die blik van `Jasperquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef mario390 het volgende:
komt en arsje vorbij zit zich
vor mijn oog
wie was het?
[ afbeelding ]
Allebeiquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
O het is kim die in het zwart is ik dacht daarstraks Babette
ja maar mexx was toch al met blaue kled,quote:
O dan had ik het toch goed de muziek laat nog even op zich wachten. Geen feestelijke opening van het feest.quote:
Had Mexx al weggehaald had in de cos gelezen dat Mes in der nakie rond liep maar zag haar ook in een jurkje staan. Dus geen idee wie dat wasquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar mexx was toch al met blaue kled,
wie was heet dann ?
Berend is boos er was eenbiergate vanavond `mora heeft bier afgepakt bij een paar mensen maar ```rupert mocht gewoon drinken daar was hij het niet mee eensquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Loveable het volgende:
Berend is weg gelopen, had caps gemaakt dat ie in de blauwe stoel zat.. maar daarna liep ie weg
Beetje krom idd of iedereen wel of niemand.. Maar om nu maar bij het feest weg te blijven is kinderachtigquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Berend is boos er was eenbiergate vanavond `mora heeft bier afgepakt bij een paar mensen maar ```rupert mocht gewoon drinken daar was hij het niet mee eens
Zoals dat liedje van Bern wat 49373722 keer langs kwam gisterquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:12 schreef freaky40 het volgende:
Rechtenvrije salsa/merengue blijkbaar.
Dus dat, maar ga maar lekker met je noodles op je kamertje zitten mokken...idiotquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Berend moet weer dwars doen. Niemand die het boeit verder. Z’n punt is dus nutteloos.
Vet kinderachtigquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus dat, maar ga maar lekker met je noodles op je kamertje zitten mokken...idiot
Wat was het punt wat ie probeerde te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Berend moet weer dwars doen. Niemand die het boeit verder. Z’n punt is dus nutteloos.
Dat het niet eeerlijk is en dat hij niet meer mee doet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat was het punt wat ie probeerde te maken?
Ja, maar bedoelde, wat was er niet eerlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat het niet eeerlijk is en dat hij niet meer mee doet.
Hij gaat alleen zijn noedels maken..quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat het niet eeerlijk is en dat hij niet meer mee doet.
En dat bepaald Babette of wil ze het weer in de vriezer zetten en morgen in een mok doen zodat het lijkt of ze thee drinktquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:16 schreef Silves het volgende:
De barcardi is ff weggehaald zegt bep tegen ruppie anders is die al op...Staat Wanda erbij..oeps...
Scrol even terug, daar staat het welquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde, wat was er niet eerlijk?
Moraima pakte het bier af van iedereen omdat ze pas na 20u mochten drinken. Behalve van Rupertquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde, wat was er niet eerlijk?
Hij gaat niet mee doen en niet mee eten. Is gewoon flauwquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij gaat alleen zijn noedels maken..
Ik zag Wanda ook aan een fles lurken op de slaapkamerquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moraima pakte het bier af van iedereen omdat ze pas na 20u mochten drinken. Behalve van Rupert
Ik denk voor Martin en bitches..die denken altijd tekort te komen...we horen het zometeen wel wat wanda er over denkt..quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat bepaald Babette of wil ze het weer in de vriezer zetten en morgen in een mok doen zodat het lijkt of ze thee drinkt
Kloptquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag Wanda ook aan een fles lurken op de slaapkamer
Eerlijk hij is al flauw vanaf 1ste dag...quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee doen en niet mee eten. Is gewoon flauw
Zou het niet een excuus voor Berend zijn? Hij is nogal een einzelganger in de groep, loopt ook regelmatig weg bij een centraal om de meest simpele redenen. Misschien voelt hij zich niet op zijn gemak met een verplicht groepgebeuren. Begint een beetje een patroon te worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Berend is boos er was eenbiergate vanavond `mora heeft bier afgepakt bij een paar mensen maar ```rupert mocht gewoon drinken daar was hij het niet mee eens
Ja. En toch vind ik hem leuk. Maar nu even nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Eerlijk hij is al flauw vanaf 1ste dag...
Hij houdt zich welk aan zijn woordquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Eerlijk hij is al flauw vanaf 1ste dag...
Dat kan niet want alles is van iedereen. Bewaren is not donequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef Loveable het volgende:
Misschien hoopt Berend dat er wat over blijft, zodat later of morgen kan eten
Zou ook kunnen. Maar volgens mij had hij de hoop dat mora hem zou vragen waarom h ij er niet bij was en dan kon hij zijn punt maken. `hij had ook wel gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zou het niet een excuus voor Berend zijn? Hij is nogal een einzelganger in de groep, loopt ook regelmatig weg bij een centraal om de meest simpele redenen. Misschien voelt hij zich niet op zijn gemak met een verplicht groepgebeuren. Begint een beetje een patroon te worden.
Dus alles moet opquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan niet want alles is van iedereen. Bewaren is not done
Jaquote:
Hij heeft dat groepje genaaid waar hij toen bij hoorde...en het is nu dat niemand meer met hem klikt..quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En toch vind ik hem leuk. Maar nu even niet
Maar dat heeft hij bij mora gedaan. Zie filmpje 2 van dgk tegengas.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Maar volgens mij had hij de hoop dat mora hem zou vragen waarom h ij er niet bij was en dan kon hij zijn punt maken. `hij had ook wel gelijk
Mogen ze wel door eten, volgens nog best wat over..quote:
Hap slik hap slik en binnen 5min bord leegquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Hoe die lui daar vreten, ze scheppen het als bezetenen naar binnen, kijk Esther dan, die hangt met haar mond boven het bord
Moet snel! Anders zien ze niet of de rest iets meer paktquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Hoe die lui daar vreten, ze scheppen het als bezetenen naar binnen, kijk Esther dan, die hangt met haar mond boven het bord
Maddyquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
Met wie wil GJ hard om hard in discussie?
Babette heeft het over Martin dus misschien met hem?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
Maddyquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
Dan moet ie met haar mee dusquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Silves het volgende:
Gj gaat een echte discussie aan, zodat ze de poort uitloopt, Maddy dus...
Is volquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Loveable het volgende:
Waarom niet gezellig ook aan tafel zitten
[ afbeelding ]
Waarom met Maddy dan?quote:
Dat heb ik niet gehoord want het beeld schakelde over.quote:
Steuken, alles doorkletsen, net aan het zeiken en aan het opletten hoeveel dopjes rum in de punch ging ect....quote:
Ze zegt net dat ze alcohol nodig heeft om beter te dansen, ze vragen het eerst aan Moraimaquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
Leila is echt een spijker qua dansmoves
Dat was Kenzy die dat zeiquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze alcohol nodig heeft om beter te dansen, ze vragen het eerst aan Moraima
quote:
de bord? gvdquote:
Dat is best lief, ik had het namelijk niet gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima heeft een bordje eten voor Berend achter gehouden
Moraimaquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:35 schreef D. het volgende:
De jurk van MexxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze is kennelijk gewend aan lastige kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
nounou, daar hoef je niet om te gaan vloeken.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best lief, ik had het namelijk niet gedaan
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is kennelijk gewend aan lastige kinderen
Had de indruk dat het vooral Zoe was die het gesprek op gang hieldquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Pfff Babette blijf er nog even de hele avond over doorzeuren
Dan ging Babette er maar al te graag in meequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Had de indruk dat het vooral Zoe was die het gesprek op gang hield
Terecht, die kamer 3 denken met alles weg te komen..sorry mijn mening...quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Pfff Babette blijf er nog even de hele avond over doorzeuren
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Had de indruk dat het vooral Zoe was die het gesprek op gang hield
Da's waar, maar dat geldt voor bijna alle dames daarquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ging Babette er maar al te graag in mee
Ze zijn toch vriendinnen, ik zou me ook niet zo opzij laten zetten zoals Moraima dat doet. Even lucht is prima, maar toch niet de hele avond door, samen feesten is veel leukerquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
Als leila nou Moraima met rust laat. Zoals ze vroeg.
Het ziet er ook niet uitquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
BH-problemen bespreek je tijdens dansen, heel normaal
[ afbeelding ]
Ik ben ze beiden leuk gaan vinden, nooit gedacht dat te gaan typenquote:
Gewoon gemiddeld mag ik aannemenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat groeit die baard van Berend hard
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben ze beiden leuk gaan vinden, nooit gedacht dat te gaan typen
Oh in mijn hoofd groeit dat ding met meters per dagquote:
En daar zei hij wat van en toen betichtte rupi hem als steukerd @D.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moraima pakte het bier af van iedereen omdat ze pas na 20u mochten drinken. Behalve van Rupert
Ik las het net, dank jequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
En daar zei hij wat van en toen betichtte rupi hem als steukerd @:D
Goede aanvulling!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
En daar zei hij wat van en toen betichtte rupi hem als steukerd @:D.
Owquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las het net, dank je
Enne, mentions werken niet na een edit
Je zei dat Leila nergens bij hoort.. Zou jij wel bij een van die groepjes 'passen'? Ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap je vraag eigenlijk niet precies dus laat staan dat ik kan antwoorden
Is al de hele tijd bezigquote:
tegen wie?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ga lekker naar een retraite op Bali, in een stiltecabine, aldus Babette
Maddyquote:
Wat heeft die dan gedaan?quote:
Maar. Dat weten hun nietquote:
Mirthie kan wel dansenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje danst gewoon in haar geile strakke stretch spijkerbroek.. geen rotzooi nodig van Achter...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Dit komt vanavond nog wel tot rellen denk ik
Verraden dat Babette bier in haar mok had.quote:
Ging over Mexxquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Verraden dat Babette bier in haar mok had.
Babette wil nu geen ruzie maken ivm het feestje, dus zodra dat voorbij is gaat het los denk ikquote:
Ze was toch boos op Maddy?quote:
Ze komt er wel tegen anderen telkens op terug.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Babette wil nu geen ruzie maken ivm het feestje, dus zodra dat voorbij is gaat het los denk ik
Ze ging vanmiddag te keer tegen Mexx.En daarna kwam Mattin verhaal halen.quote:
Ja, het blijft borrelen (pun intended ) tot de uitbarstingquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komt er wel tegen anderen telkens op terug.
Heel Geil.. Jammer voor Estertje dattie homo is...quote:
Erg jammer 't Is zo'n leuke meidquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:04 schreef Silves het volgende:
Zoals Wendy nu dagelijks zegt, als ik lol heb of lach, denken ze dat ik dronken ben, ze durf t geen grapje meer te maken...zo jammer dat ze monddood is gemaakt daar...
Zeiken over dopjes rumquote:
echt he, int begin was ze lekker pittigquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:04 schreef Silves het volgende:
Zoals Wendy nu dagelijks zegt, als ik lol heb of lach, denken ze dat ik dronken ben, ze durf t geen grapje meer te maken...zo jammer dat ze monddood is gemaakt daar...
ik word onpasselijk van estherquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel Geil.. Jammer voor Estertje dattie homo is...
[ afbeelding ]
Dit is voor de kijker een onpasselijk beeld idd...quote:
Ze vraagt er zelf omquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan dit gesprek tussen Jeff en Kim D heel slecht aanhoren, hij laat haar niet uitpraten en heeft zo'n agressieve manier van praten.
Je zou denken het normale echte passend koppeltje in de loods.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
Rupert tegen Imadiddin: ik heb een tuintje in m’n hart alleen voor jou.
Daarna geven ze elkaar een kus
Erg is dat he? Trouwens die huis van Kim ziet er ook niet al te best uit.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan dit gesprek tussen Jeff en Kim D heel slecht aanhoren, hij laat haar niet uitpraten en heeft zo'n agressieve manier van praten.
Het was 'uit', en ze neemt 'm toch weer terug, dus kennelijk heeft ze vrede met zijn gedragquote:
Is sexyquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Esther trouwens geen kleding aan? Alleen een laken?
Dan vraagt ze er toch niet omquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het was 'uit', en ze neemt 'm toch weer terug, dus kennelijk heeft ze vrede met zijn gedrag
Maar ze mag het niet voor hen opnemen van Jeff.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef mootie het volgende:
Zelfs Kim snapt dat een deel van de bewoners het gek vindt dat er 4 dagen op een rij te veel wordt gedronken.
Tja er zit drank inquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef mootie het volgende:
Och och och ze hebben weer allemaal zielige levens.
Oh....quote:
Uiteraard, maar dan vraagt ze er nog steeds niet om dat hij zich als een lompe hork gedraagtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kan ook met leuke mensen gaan feesten toch?
Ze is incontinent.. er moet een bakje onder....quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Esther trouwens geen kleding aan? Alleen een laken?
Nu ben ik getraumatiseerdquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is incontinent.. er moet een bakje onder....
[ afbeelding ]
Nee vooruit, dat heb ik verkeerd geformuleerd, ze neemt het op de koop toequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan vraagt ze er nog steeds niet om dat hij zich als een lompe hork gedraagt
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gezicht van Esther erbijquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
brrrrquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze luisterd te veel naar andere, altijd bang om verkeerd te doen, zoals ze zei ooit, ik pak iedereen om in dit spel verder te komen, had ze maar erik gepakt...ze kies zelf voor de badboy,net zoals kimK ..die kimmen toch daar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kan ook met leuke mensen gaan feesten toch?
Ik zou zijn powershake met meel vervangen...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac heeft rum met water verwisseld
Of met gipsquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zou zijn powershake met meel vervangen...
Die nare rotkop alleen al.quote:
Stoer hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac heeft rum met water verwisseld
Die ligt stevig op de maag danquote:
Hoop meer dat zijn strot al stijf staat..quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die ligt stevig op de maag dan
Ik vind het dapper dat jij er naar kan blijven luisterenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
Kim begeeft zich op heeeeel glad ijs.
Zegt nu dat al die drank en tabak wel een enorm bedrag is.
Als het in groente was gestopt had iedereen er iets aan.
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sneldrogende toch wel, zoiets als bij de tandarts
True kan dit niet aanhoren en steek mijn energie er niet meer in...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het dapper dat jij er naar kan blijven luisteren
Iemand moet die idioterie verslaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand moet die idioterie verslaan
Jammer dan KimD evenveel rookt en drinkt....en ook nog veel groenten wil...dure dame in de dop...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef mootie het volgende:
Het is misgunnen dat mensen graag meer groente willen en balen van de tabak.
Ik ben weggezapt, dat bord voor Jeff's kop is mij te grootquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het word steeds lachwekkender hoe hij zijn alcohol en rookverslaving probeert te verdedigen...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef mootie het volgende:
Het is misgunnen dat mensen graag meer groente willen en balen van de tabak.
Nee, dat denk ik niet..quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Als Sjeffie Baas-Af is, is Kimmetje ook pleitte bij Baas Sjeffie
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Als Sjeffie Baas-Af is, is Kimmetje ook pleitte bij Baas Sjeffie
[ afbeelding ]
Ik wel, over een paar dagen weten we het...quote:
Waarschijnlijk staat ie ook na sluitingstijd op de deur van de slijterij te bonkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Ik ben 63 jaar, als ik een biertje wil drinken kan ik dat zelf wel beslissen, Het is hier een grote kleuterschool. En dan gaat madame dushi beslissen dat ik om 8 uur een drankje mag drinken.
Ik snap hem welquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Ik ben 63 jaar, als ik een biertje wil drinken kan ik dat zelf wel beslissen, Het is hier een grote kleuterschool. En dan gaat madame dushi beslissen dat ik om 8 uur een drankje mag drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |