Dus alles moet opquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan niet want alles is van iedereen. Bewaren is not done![]()
Jaquote:
Hij heeft dat groepje genaaid waar hij toen bij hoorde...en het is nu dat niemand meer met hem klikt..quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En toch vind ik hem leuk. Maar nu even niet
Maar dat heeft hij bij mora gedaan. Zie filmpje 2 van dgk tegengas.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Maar volgens mij had hij de hoop dat mora hem zou vragen waarom h ij er niet bij was en dan kon hij zijn punt maken. `hij had ook wel gelijk
Mogen ze wel door eten, volgens nog best wat over..quote:
Hap slik hap slik en binnen 5min bord leegquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Hoe die lui daar vreten, ze scheppen het als bezetenen naar binnen, kijk Esther dan, die hangt met haar mond boven het bord
Moet snel! Anders zien ze niet of de rest iets meer paktquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Hoe die lui daar vreten, ze scheppen het als bezetenen naar binnen, kijk Esther dan, die hangt met haar mond boven het bord
Maddyquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
Met wie wil GJ hard om hard in discussie?
Babette heeft het over Martin dus misschien met hem?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
Maddyquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
Dan moet ie met haar mee dusquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Silves het volgende:
Gj gaat een echte discussie aan, zodat ze de poort uitloopt, Maddy dus...
Is volquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Loveable het volgende:
Waarom niet gezellig ook aan tafel zitten
[ afbeelding ]
Dat heb ik niet gehoord want het beeld schakelde over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |