Jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sneldrogende toch wel, zoiets als bij de tandarts
True kan dit niet aanhoren en steek mijn energie er niet meer in...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het dapper dat jij er naar kan blijven luisteren
Iemand moet die idioterie verslaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand moet die idioterie verslaan
Jammer dan KimD evenveel rookt en drinkt....en ook nog veel groenten wil...dure dame in de dop...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef mootie het volgende:
Het is misgunnen dat mensen graag meer groente willen en balen van de tabak.
Ik ben weggezapt, dat bord voor Jeff's kop is mij te grootquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het word steeds lachwekkender hoe hij zijn alcohol en rookverslaving probeert te verdedigen...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef mootie het volgende:
Het is misgunnen dat mensen graag meer groente willen en balen van de tabak.
Nee, dat denk ik niet..quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Als Sjeffie Baas-Af is, is Kimmetje ook pleitte bij Baas Sjeffie
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Als Sjeffie Baas-Af is, is Kimmetje ook pleitte bij Baas Sjeffie
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk staat ie ook na sluitingstijd op de deur van de slijterij te bonkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Ik ben 63 jaar, als ik een biertje wil drinken kan ik dat zelf wel beslissen, Het is hier een grote kleuterschool. En dan gaat madame dushi beslissen dat ik om 8 uur een drankje mag drinken.
Ik snap hem welquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Ik ben 63 jaar, als ik een biertje wil drinken kan ik dat zelf wel beslissen, Het is hier een grote kleuterschool. En dan gaat madame dushi beslissen dat ik om 8 uur een drankje mag drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |