Helemaal over de rooie nu nog over dat bier ze schreeuwtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat los op twee streams beetje meer info graag
Ff serieus dit gebeurt elke dag, en niet zo klein beetje ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Leila probeerde de hele tijd Moraima te kalmeren, maar Moraima blaft haar elke keer af.
Ze wist die regel niet zei zequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Alocanda het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon tot 20.00 te wachten met alcohol.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is mij. Feest zegt Mora keer op keer. Heeft zij dat betaald?
aangevraagd en georganiseerdquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Wel de organisatie de lunch was ook al kutquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Het merendeel is heel de nacht bezig geweestquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
Nou ja Moieuieuerea heeft wel een beetje een punt. Ze wilde wat leuks doen en iedereen ligt brak op bed
Uhuuu....quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel is heel de nacht bezig geweest
Ja het was niet echt gezellig samen lunchen. `ontbijt was wel gezellig vanmorgen met zijn alle aan tafel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel de organisatie de lunch was ook al kut
die liep weg uit de situatie, net als berendquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef woxxel het volgende:
waar is isaak nou, ik wil zijn visie erop horen, als het een beetje fel is, dan zie je hem nergens.
Met de nodige drank wat het bedliggen meer verklaart dan een nachtje niet slapen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ontbijt ookquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel de organisatie de lunch was ook al kut
Salto, muur, ijsbadquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Dotteke het volgende:
wat is er nou vannacht gebeurd? stond niks in de cos en geen filmpjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs gooit eindelijk de remmen los! Even kappen met dat berekende ja!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Babs over Mexx en Martin: Tis godverdomme net klittenband
Met name Jeff schijnt veel gedronken te hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Met de nodige drank wat het bedliggen meer verklaart dan een nachtje niet slapen.
Er is niks vannacht gebeurd. Ze hebben bijna tot 3 uur eten klaargemaakt en het was een gezellige boel in de keuken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
wat is er nou vannacht gebeurd? stond niks in de cos en geen filmpjes
was het achter een streamlock?
dat valt ook wel mee hoor. Er zijn nog wat dingetjes klaargemaakt onder het genot van drank.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de cos vanmorgen stonden wel caps. En heb het een en ander gelezen en vanmorgen klagende bewoners gehoord over de herriequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
wat is er nou vannacht gebeurd? stond niks in de cos en geen filmpjes
was het achter een streamlock?
Jeff wist waarschijnlijk dat KimD op springen stond dus die moest zichzelf moed indrinkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met name Jeff schijnt veel gedronken te hebben
Donderdag vroeg iemand om wijn. Was er niet zei Jeff, nog geen uur later zat hij aan de wijn in z’n kantoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als hij manager af isquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Donderdag vroeg iemand om wijn. Was er niet zei Jeff, nog geen uur later zat hij aan de wijn in z’n kantoor
Die pakte om 15 uur al een glas wijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:20 schreef woxxel het volgende:
ze pakken iedereen aan, maar niemand durft echt iets tegen de grootste zuiperd te zeggen.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een winebag zichzelf mss cadeau gedaan..net zoals de rest ook alles heeft gekregen..zelfs bern, met zijn sterke drank..quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Donderdag vroeg iemand om wijn. Was er niet zei Jeff, nog geen uur later zat hij aan de wijn in z’n kantoor
Ja alleen is die nooit opquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:21 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een winebag zichzelf mss cadeau gedaan..net zoals de rest ook alles heeft gekregen..zelfs bern, met zijn sterke drank..
dat idd kan hij niet roken en zuipen wat hij wil en de rest van het gesjoemel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als hij manager af is
Ik zie Bern niet drinkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:21 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een winebag zichzelf mss cadeau gedaan..net zoals de rest ook alles heeft gekregen..zelfs bern, met zijn sterke drank..
Zou dan toch leuk zijn als Zoë gaat winnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat idd kan hij niet roken en zuipen wat hij wil en de rest van het gesjoemel.
ik ook...mss is hij erg bourgondish , we zitten hier altijd op vr en za in de middag aan de borrel..kaasplanke erbij..jam jamquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die pakte om 15 uur al een glas wijn
Hij heeft echt een drankprobleem. Niet normaal om iedere dag alcohol weg te klokken. Nog een paar daagjes en hij is gelukkig manager af.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:23 schreef Silves het volgende:
[..]
ik ook...mss is hij erg bourgondish , we zitten hier altijd op vr en za in de middag aan de borrel..kaasplanke erbij..jam jam
nee die deelt niet, die doet het stiekum...pico met cola, heeft hij netjes aangenomen met een grijns...quote:
Nou geen gezeikquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:24 schreef Silves het volgende:
[..]
nee die deelt niet, die doet het stiekum...pico met cola, heeft hij netjes aangenomen met een grijns...
Dan krijgen we de nieuwe manager die verslaafd is aan ei en powerdrankjes...quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij heeft echt een drankprobleem. Niet normaal om iedere dag alcohol weg te klokken. Nog een paar daagjes en hij is gelukkig manager af.
Als ie manager af is heeft alvast weer een nieuwe hobby en daar zal ook wel veel tijd in gaan zitten waarbij je moet hydraterenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij heeft echt een drankprobleem. Niet normaal om iedere dag alcohol weg te klokken. Nog een paar daagjes en hij is gelukkig manager af.
Of 12xquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:27 schreef Silves het volgende:
[..]
is ook 3 liter..mss heeft hij die 3x gekocht?
Lijkt me een geweldige vooruitgang. Van ei en eiwitdrankjes raak je niet onder invloed en dat is even een ander verhaal met alcohol.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan krijgen we de nieuwe manager die verslaafd is aan ei en powerdrankjes...
quote:
Hij maakte vanmiddag een nieuw open. De oude leeg en aangevuld uit de nieuwequote:
Ze hebben het nieuwe boek..het wensenboek, ook komt er een wensboom...quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ie manager af is heeft alvast weer een nieuwe hobby en daar zal ook wel veel tijd in gaan zitten waarbij je moet hydrateren
Volgens mij van 8 tot 10 uur.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Muziek komt een uurtje later. Om 21 uur pas
Kim Jeff Jong-unquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rupert zei net van 21 uur tot 23 uur een uurtje later dan geplandquote:
meer een baard...quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Het is net of moraina een snorretje heeft
Understatement of the year...bommetje er op, nuquote:
Maar haar snor drukken dat doet ze nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Het is net of moraina een snorretje heeft
Nee dat doet ze zeker nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar haar snor drukken dat doet ze niet
Dat is dan wel weer humor uit de mond van Jeff.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Jeff zegt dat hij de enige is die in de camera durft te zeggen “ik lieg niet”.
En due wijven lullen gewoon door eroverquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef Silves het volgende:
Martin we hebben een punt gemaakt klaar, zegt de aanstichter...die is zo bang voor big papa..
De grapjasquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer humor uit de mond van Jeff.
Ik heb een tampon voor jouquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
En due wijven lullen gewoon door erover
Die lunch was al een boel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
geen avondeten, alleen maar hapjes en eind vd avond diner
Maar hij zegt dus niet dat ie nooit liegt alleen dat ie dat in de camera durft te zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Jeff zegt dat hij de enige is die in de camera durft te zeggen “ik lieg niet”.
Wat gaat ze doen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
Mexx alweer"ik zweer het" ben benieuwd strakjes..of ze het lef heeft.
Whut?quote:
En ontbijt ook. Mensen zaten al vol.quote:
Dat zei iemand.quote:
Dat ze een keer jankend naar huus gaat. Naar figuur.quote:
Gewoon woest pisnijdig Mini-Matin 2 seconden vasthouden.quote:
Ow ja, allemaal loopse teefjes daarquote:
En pleuren ze dat in de plee?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
make-up eraf halen of hun foef afvegen
Dat ik de oproerstoker ben...quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:43 schreef Silves het volgende:
Berend ook pissed, doet niet meer mee..![]()
Ze praat verstaanbaar. Leila niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik heb de Gouden Kooi en Utopia 1 en 2 op de voet gevolgd.
Bij elke bewoner die ik in die programma's heb gezien kon ik iets positiefs vinden of begrijpen waarom ze soms bepaalde buien hadden. Zelfs parabrian uit DGK. Echter hoe ik ook mijn best doe; aan Wanda kan ik niks sympathieks ontdekken.
Elke keer als ik even naar de stream schakel waar zij op is komt er alleen geroddel uit haar mond.
Flinke vergissingquote:
echt wel, is een stijfkopquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
Berend gaat zijn noedels maken..zou hij echt afblijven van de lekkere hapjes?
Soms heb je iemand die je leuk vind of sympathiek die heb ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik heb de Gouden Kooi en Utopia 1 en 2 op de voet gevolgd.
Bij elke bewoner die ik in die programma's heb gezien kon ik iets positiefs vinden of begrijpen waarom ze soms bepaalde buien hadden. Zelfs parabrian uit DGK. Echter hoe ik ook mijn best doe; aan Wanda kan ik niks sympathieks ontdekken.
Elke keer als ik even naar de stream schakel waar zij op is komt er alleen geroddel uit haar mond.
Klopt Roepert stond gewoon bier te drinken in de keuken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Berend over `moraina `dat ze bij iedereen het bier afpakte en dat `Rupert gewoon bier stond te drinken.berend doet niet meer mee met het feestje en gaat ook niet mee eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruzie om bier drinken deel 2 - 3 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zit er klaar voorquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
Maar eerlijk op Aruba op een feest is het niet altijd zo leuk als we denken...ruzie, jaloersheid, verveling...ook in de italiaanse keuken of feest...tja dit verbloemen ze met dansen en etenpassie en vuur....niks voor een erik of GJ of JW ect...
Dat gedrag is Rupert in een notendop en weinigen die iets durven te zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt Roepert stond gewoon bier te drinken in de keuken.
Ja, ik zag het heb het hier nog getyptquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt Roepert stond gewoon bier te drinken in de keuken.
Dat gaat nog wat worden als er drank in komtquote:
JAAHH !!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als er drank in komt
Zou wat stash verstoppen in de struiken want dan heb je daarna een echte tabaksplantquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:54 schreef Silves het volgende:
De laatste tabak wordt verdeeld deze week...heb een voorgevoel dat kamer 3 alles oprookt laterz...dronken van de rum , ja de meerokers en de meedrinkers..
Ze blaast het zelf ook nogal op, vooral tegen de verkeerdequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:55 schreef mangalie het volgende:
Jammer zo voor Moirama, leuk feestje georganiseerd en iedereen maakt ruzie![]()
Niet persoonlijk worden he?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blaast het zelf ook nogal op, vooral tegen de verkeerde
Omdat funquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:00 schreef Sestra666 het volgende:
waarom hebben ze dit feest eigenlijk
wat flauwquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
Moraima vind het irritant als Leila steeds in haar aura staat.
Is ze ook doorgaans ook of ze is stil.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:01 schreef Kakadylo het volgende:
Leila brengen ze ook alleen maar in beeld als ze boos of zelfs woest is
die is nu lekker uitgeslapen, die is ook wanda gewend...quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Moraima gaat bij Jasper ventileren.
Begrijp het wel jaquote:
Die moet ik onthoudenquote:
Terwijl Leila haar gewoon wilde helpen en wilde behoeden voor erger.quote:
De andere optie is als twee mensen in gesprek zijn en zij er ongevraagd bij komt zittenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ze ook doorgaans ook of ze is stil.
Oja dat is ook zo!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De andere optie is als twee mensen in gesprek zijn en zij er ongevraagd bij komt zitten
Klopt. Maar dan hoef je nog niet continu in iemands ademcirkel te staan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Leila haar gewoon wilde helpen en wilde behoeden voor erger.
Zo zag ik dat eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan hoef je nog niet continu in iemands ademcirkel te staan.
En Rupert, die heeft dit dus allemaal geregeld...quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef Dotteke het volgende:
Alles gaat goed komen. Het wordt een mooi feestWe hebben samen gevecht voor dit feest zegt Moraima. Niemand komt iets te kort. `````dat doe ik al een maand zegt `Jeff
Jasper ookquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt netjes u tegen moraima elke keer. Schattig
Ja afzien daar. Vreten en drankquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn nu al vanaf de lunch in de keuken bezit met eten maken
Het zou toch een beetje flauw zijn als ze al beginnen met eten voordat Moraima erbij zitquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:12 schreef Silves het volgende:
nee niet eten,,,netjes aan tafel..met andere woorden NEE, wachten dat ik klaar ben..baasje moira.
Geef haar eens ongelijk?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:12 schreef Silves het volgende:
nee niet eten,,,netjes aan tafel..met andere woorden NEE, wachten dat ik klaar ben..baasje moira.
Ja gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Geef haar eens ongelijk?
het ontbijt was al een zooitje, ieder voor zich en de lunch idem dito.
Niets gezellig met zijn allen, er zaten zelfs mensen met hun lunch op de slaapkamer.
Asociaal gedrag vind ik dat
bij wie zou jij willen horen dan. zijn allemaal mispuntenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leila heeft eigenlijk niemand waar ze echt bij hoort
ja maar mss op een nette manier vertellen..en niet zo snauwen...tuurlijk wachten, ze hebben net nog gegeten, maar kamer 3 heeft honger.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou toch een beetje flauw zijn als ze al beginnen met eten voordat Moraima erbij zit
Muziek van 8 tot 10 uur
Snap je vraag eigenlijk niet precies dus laat staan dat ik kan antwoordenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bij wie zou jij willen horen dan. zijn allemaal mispunten
Daar moet je volgensmij geen ruzie mee krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Moraima mompelt nog even: Je speelt echt met vuur, je speelt echt met vuur
Neequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je volgensmij geen ruzie mee krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weglopen en niet omdat je laf bent maar omdat het nu eenmaal even beter isquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je volgensmij geen ruzie mee krijgen
Dat gezicht van Jasperquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:26 schreef spapaars het volgende:
gewoon topless omdat het kan, nou ja niet op de streams, daar zorgen de censuurkabouters wel voor..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:26 schreef spapaars het volgende:
gewoon topless omdat het kan, nou ja niet op de streams, daar zorgen de censuurkabouters wel voor..
[ afbeelding ]
Snap z’n blik wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Het was even gezellig. Eerst de biergate toen een boze Berend en toen een boze Leila en het feest moet nog beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Oma Tingeling's Achtertuintje heeft weer iets aangewaaid begrijp ik..
Ieuwwww Berend?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:33 schreef Dotteke het volgende:
O dikke kus tussen Bern en Sacha midden in de loods
Jij blijft Berend typen hèquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:33 schreef Dotteke het volgende:
O dikke kus tussen Berend en Sacha midden in de loods
Erg he. En het is zo verschilquote:
Leuk hè, mobiel Fok!’enquote:
Echt drama. Maar dit lag niet aan mobiel maar echt aan mijzelf \\quote:
Zag het ook ja brr..quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Imadiddin en Rupert kruipen zowat bij elkaar op schoot buiten.
Rupert zit gewoon met blote voeten buiten.
Als ik hier buiten ga staan bevries ik
Van 20:00 tot 22:00?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Uren bezig met haren doen make-up-en aankleden voor een feestje van twee uur onder elkaar![]()
![]()
![]()
Jip. Het feest barst bijna los. Was eerst uitgesteld tot 21 uur omdat de boodschappen niet binnen waren maar gelukkig toch op tijds gekomen zodat het toch om 20 uur kan beginnenquote:
Jap, alsof dr handdoek nog om haar hoofd zat hoorde ik.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Over dat ze andere hoofddoek op heeft
Ah gelukkig maar anders was het maar een uurtjequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Het feest barst bijna los. Was eerst uitgesteld tot 21 uur omdat de boodschappen niet binnen waren maar gelukkig toch op tijds gekomen zodat het toch om 20 uur kan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |