quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
Lullig dat alle frustratie van Martin ( en anderen) over alcohol drinken nu er uit komt en Babs de lul is. Niet netjes
Kut auto iddquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Man o man Seat een gedoe om een thee/biertje
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:01 schreef woxxel het volgende:
maar hij moet eigenlijk bij jeff zijn, die zuipt elke dag in zn eentje !! haha
Zo te horen drinkt Bab iedere dag bierquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
Lullig dat alle frustratie van Martin ( en anderen) over alcohol drinken nu er uit komt en Babs de lul is. Niet netjes
quote:
Egootjequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: nou in mijn ogen is het zo.
Kleuter
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
Gelukkig Martin klein, kan hij makkelijker door de mand vallen.
Van het ene genot meteen maar ook gelijk in het andere genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb tranen in mn ogen van het lachen![]()
Net lag hij daar volgens mij in bed maar volgens mij is iedereen gevluchtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Er wordt weer met de vinger gewezen. Waar is Jeff
Klopt ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef mootie het volgende:
Feit is dat ze Moiraima teleurgesteld hebben, zij wilde dat er tot 8 uur niet werd gedronken, dan zouden ze het feest openen met punch.
Geen flauw idee, ze blazen dingen op omdat hun wereld zo klein isquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
Wie heeft er nou gelijk? Ik kijk niet zo veel
Biertje ?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ze blazen dingen op omdat hun wereld zo klein is
Hahaha ik gun jou dat biertjequote:
Neen! Juist geen bier! Dat komt ervan als je krikt onder werktijd Jeff!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff tegen moiraima:
doe ff rustig, pak een biertje
Rupi is al de hele dag aan het bieren.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
Oh nu is er ook in de keuken ruzie tussen Rupi en Mora over bier Die gaan Martin roepen om t op te lossen. Maar die zit nog middenin een ruzie
Het gaat los op twee streams beetje meer info graagquote:
Wat babet zegt klopt, ze hadden hem bewaard.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
Wie heeft er nou gelijk? Ik kijk niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |