Nee dat doet ze zeker nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar haar snor drukken dat doet ze niet
Dat is dan wel weer humor uit de mond van Jeff.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Jeff zegt dat hij de enige is die in de camera durft te zeggen “ik lieg niet”.
En due wijven lullen gewoon door eroverquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef Silves het volgende:
Martin we hebben een punt gemaakt klaar, zegt de aanstichter...die is zo bang voor big papa..
De grapjasquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer humor uit de mond van Jeff.
Ik heb een tampon voor jouquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
En due wijven lullen gewoon door erover
Die lunch was al een boel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
geen avondeten, alleen maar hapjes en eind vd avond diner
Maar hij zegt dus niet dat ie nooit liegt alleen dat ie dat in de camera durft te zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Jeff zegt dat hij de enige is die in de camera durft te zeggen “ik lieg niet”.
Wat gaat ze doen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
Mexx alweer"ik zweer het" ben benieuwd strakjes..of ze het lef heeft.
Whut?quote:
En ontbijt ook. Mensen zaten al vol.quote:
Dat zei iemand.quote:
Dat ze een keer jankend naar huus gaat. Naar figuur.quote:
Gewoon woest pisnijdig Mini-Matin 2 seconden vasthouden.quote:
Ow ja, allemaal loopse teefjes daarquote:
En pleuren ze dat in de plee?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
make-up eraf halen of hun foef afvegen
Dat ik de oproerstoker ben...quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:43 schreef Silves het volgende:
Berend ook pissed, doet niet meer mee..![]()
Ze praat verstaanbaar. Leila niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik heb de Gouden Kooi en Utopia 1 en 2 op de voet gevolgd.
Bij elke bewoner die ik in die programma's heb gezien kon ik iets positiefs vinden of begrijpen waarom ze soms bepaalde buien hadden. Zelfs parabrian uit DGK. Echter hoe ik ook mijn best doe; aan Wanda kan ik niks sympathieks ontdekken.
Elke keer als ik even naar de stream schakel waar zij op is komt er alleen geroddel uit haar mond.
Flinke vergissingquote:
echt wel, is een stijfkopquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
Berend gaat zijn noedels maken..zou hij echt afblijven van de lekkere hapjes?
Soms heb je iemand die je leuk vind of sympathiek die heb ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik heb de Gouden Kooi en Utopia 1 en 2 op de voet gevolgd.
Bij elke bewoner die ik in die programma's heb gezien kon ik iets positiefs vinden of begrijpen waarom ze soms bepaalde buien hadden. Zelfs parabrian uit DGK. Echter hoe ik ook mijn best doe; aan Wanda kan ik niks sympathieks ontdekken.
Elke keer als ik even naar de stream schakel waar zij op is komt er alleen geroddel uit haar mond.
Klopt Roepert stond gewoon bier te drinken in de keuken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Berend over `moraina `dat ze bij iedereen het bier afpakte en dat `Rupert gewoon bier stond te drinken.berend doet niet meer mee met het feestje en gaat ook niet mee eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |