Terwijl Leila haar gewoon wilde helpen en wilde behoeden voor erger.quote:
De andere optie is als twee mensen in gesprek zijn en zij er ongevraagd bij komt zittenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ze ook doorgaans ook of ze is stil.
Oja dat is ook zo!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De andere optie is als twee mensen in gesprek zijn en zij er ongevraagd bij komt zitten
Klopt. Maar dan hoef je nog niet continu in iemands ademcirkel te staan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Leila haar gewoon wilde helpen en wilde behoeden voor erger.
Zo zag ik dat eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan hoef je nog niet continu in iemands ademcirkel te staan.
En Rupert, die heeft dit dus allemaal geregeld...quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef Dotteke het volgende:
Alles gaat goed komen. Het wordt een mooi feestWe hebben samen gevecht voor dit feest zegt Moraima. Niemand komt iets te kort. `````dat doe ik al een maand zegt `Jeff
Jasper ookquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt netjes u tegen moraima elke keer. Schattig
Ja afzien daar. Vreten en drankquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn nu al vanaf de lunch in de keuken bezit met eten maken
Het zou toch een beetje flauw zijn als ze al beginnen met eten voordat Moraima erbij zitquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:12 schreef Silves het volgende:
nee niet eten,,,netjes aan tafel..met andere woorden NEE, wachten dat ik klaar ben..baasje moira.
Geef haar eens ongelijk?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:12 schreef Silves het volgende:
nee niet eten,,,netjes aan tafel..met andere woorden NEE, wachten dat ik klaar ben..baasje moira.
Ja gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Geef haar eens ongelijk?
het ontbijt was al een zooitje, ieder voor zich en de lunch idem dito.
Niets gezellig met zijn allen, er zaten zelfs mensen met hun lunch op de slaapkamer.
Asociaal gedrag vind ik dat
bij wie zou jij willen horen dan. zijn allemaal mispuntenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leila heeft eigenlijk niemand waar ze echt bij hoort
ja maar mss op een nette manier vertellen..en niet zo snauwen...tuurlijk wachten, ze hebben net nog gegeten, maar kamer 3 heeft honger.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou toch een beetje flauw zijn als ze al beginnen met eten voordat Moraima erbij zit
Muziek van 8 tot 10 uur
Snap je vraag eigenlijk niet precies dus laat staan dat ik kan antwoordenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bij wie zou jij willen horen dan. zijn allemaal mispunten
Daar moet je volgensmij geen ruzie mee krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Moraima mompelt nog even: Je speelt echt met vuur, je speelt echt met vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |