Je zou denken het normale echte passend koppeltje in de loods.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
Rupert tegen Imadiddin: ik heb een tuintje in m’n hart alleen voor jou.
Daarna geven ze elkaar een kus
Erg is dat he? Trouwens die huis van Kim ziet er ook niet al te best uit.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan dit gesprek tussen Jeff en Kim D heel slecht aanhoren, hij laat haar niet uitpraten en heeft zo'n agressieve manier van praten.
Is sexyquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Esther trouwens geen kleding aan? Alleen een laken?
Dan vraagt ze er toch niet omquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het was 'uit', en ze neemt 'm toch weer terug, dus kennelijk heeft ze vrede met zijn gedrag
Maar ze mag het niet voor hen opnemen van Jeff.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef mootie het volgende:
Zelfs Kim snapt dat een deel van de bewoners het gek vindt dat er 4 dagen op een rij te veel wordt gedronken.
Tja er zit drank inquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef mootie het volgende:
Och och och ze hebben weer allemaal zielige levens.
Oh....quote:
Uiteraard, maar dan vraagt ze er nog steeds niet om dat hij zich als een lompe hork gedraagtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kan ook met leuke mensen gaan feesten toch?
Ze is incontinent.. er moet een bakje onder....quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Esther trouwens geen kleding aan? Alleen een laken?
Nu ben ik getraumatiseerdquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is incontinent.. er moet een bakje onder....![]()
[ afbeelding ]
Nee vooruit, dat heb ik verkeerd geformuleerd, ze neemt het op de koop toequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan vraagt ze er nog steeds niet om dat hij zich als een lompe hork gedraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |