Ging over Mexxquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Verraden dat Babette bier in haar mok had.
Babette wil nu geen ruzie maken ivm het feestje, dus zodra dat voorbij is gaat het los denk ikquote:
Ze komt er wel tegen anderen telkens op terug.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Babette wil nu geen ruzie maken ivm het feestje, dus zodra dat voorbij is gaat het los denk ik
Ze ging vanmiddag te keer tegen Mexx.En daarna kwam Mattin verhaal halen.quote:
Ja, het blijft borrelen (pun intendedquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komt er wel tegen anderen telkens op terug.
Erg jammerquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:04 schreef Silves het volgende:
Zoals Wendy nu dagelijks zegt, als ik lol heb of lach, denken ze dat ik dronken ben, ze durft geen grapje meer te maken...zo jammer dat ze monddood is gemaakt daar...
Zeiken over dopjes rumquote:
echt he, int begin was ze lekker pittigquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:04 schreef Silves het volgende:
Zoals Wendy nu dagelijks zegt, als ik lol heb of lach, denken ze dat ik dronken ben, ze durft geen grapje meer te maken...zo jammer dat ze monddood is gemaakt daar...
ik word onpasselijk van estherquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel Geil.. Jammer voor Estertje dattie homo is...![]()
[ afbeelding ]
Dit is voor de kijker een onpasselijk beeld idd...quote:
Ze vraagt er zelf omquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan dit gesprek tussen Jeff en Kim D heel slecht aanhoren, hij laat haar niet uitpraten en heeft zo'n agressieve manier van praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |